Rdza wychodzi co roku

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw sie 17, 2006 17:31

Chłopaki co wy mówicie że VW ma slabe blachy !!! w mk3 do 94 roku sypały się blachy !! w mk1 czy 2 trudno znaleść zadzerwiały model no chyba że ktoś przywalił dzwona i nie chlujnie to zakamuflował. Opel, Ford, Honda czy Renault to się sypie i gnije. Nieraz pije browara u kumpla lakiernika i on chwali VW bo konserwacje blach mają super !! Oprócz mk3 do 94 roku.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
Karlos87
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 248
Rejestracja: śr sie 09, 2006 18:14
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Karlos87 » pt sie 18, 2006 01:58

z tego co widze to w mk3 rdza wystepuje na tylnej klapie nad tym plastikiem co kryje oświetlenie dla tablicy rejestracyjnej, pod światłami tylnymi (woda ścieka), i nadkola.ja juz mam 2 niewielkie krostki co mam z tym robić jechać do blacharza czy zostawić to jeszcze
??


Lubię gdy murzyn bije w kokos

Awatar użytkownika
Lagier
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: sob paź 15, 2005 21:29
Lokalizacja: z Polski ;]
Kontakt:

Post autor: Lagier » pt sie 18, 2006 10:18

vw_vandal pisze:Chłopaki co wy mówicie że VW ma slabe blachy !!! w mk3 do 94 roku sypały się blachy !! w mk1 czy 2 trudno znaleść zadzerwiały model no chyba że ktoś przywalił dzwona i nie chlujnie to zakamuflował. Opel, Ford, Honda czy Renault to się sypie i gnije. Nieraz pije browara u kumpla lakiernika i on chwali VW bo konserwacje blach mają super !! Oprócz mk3 do 94 roku.
moim zdaniem blachara we wszystkich rocznikach MK3 to jednoi to samo... Mk2 i MK1 mialy ja 100x lepsza niz MK3


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=52442&sid=35d1486d4778b56e470bdd838e43350e][img]http://members.lycos.co.uk/lagierek/temp/sig_new.jpg[/img][/url]

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2941803#2941803]SPRZEDAM!!! DUNLOP SPORT MAXX NEW!![/url]

Awatar użytkownika
palel36
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 541
Rejestracja: sob wrz 27, 2008 14:29
Lokalizacja: Nałęczów vaglublin.pl
Kontakt:

Post autor: palel36 » ndz sty 11, 2009 22:59

podobno jakieś lepsze blachy były po 95r. ale nie wiem ile w tym prawdy :bigok:



Awatar użytkownika
Eso
--------
--------
Posty: 396
Rejestracja: czw wrz 18, 2008 21:59
Lokalizacja: Tarnów Opolski/Opole
Kontakt:

Post autor: Eso » ndz sty 11, 2009 23:03

ja mam 95 i na wiosne progi do wymiany, przedni lwt blotnik bo jak otwieram drzwi to widac ogromna dziure od strony nadkola,przednie drzwi do listwy, i te prostokaty pod tylnymi lampami. zadna 3 nie byla cynkowana wiec niema sie co dziwic.


MÓJ MKIII
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2308992#2308992

ZAPRASZAM: http://automobile-breffka.otomoto.pl/

[img]http://images49.fotosik.pl/214/4f047f3f2485d59b.jpg[/img]

Awatar użytkownika
palel36
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 541
Rejestracja: sob wrz 27, 2008 14:29
Lokalizacja: Nałęczów vaglublin.pl
Kontakt:

Post autor: palel36 » ndz sty 11, 2009 23:10

a czy w roczniku 96,97,98 miał ktoś problemy z rdzą ?
bo w nich chyba się rzadko zdarza ?



Awatar użytkownika
Eso
--------
--------
Posty: 396
Rejestracja: czw wrz 18, 2008 21:59
Lokalizacja: Tarnów Opolski/Opole
Kontakt:

Post autor: Eso » ndz sty 11, 2009 23:12

Jak szukalem golfa dla siebie to jezdzilem troche. widzialem kilka 97 to byly gorsze od mojego 95. zalezy jak kto garazuje i ile jezdzi


MÓJ MKIII
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2308992#2308992

ZAPRASZAM: http://automobile-breffka.otomoto.pl/

[img]http://images49.fotosik.pl/214/4f047f3f2485d59b.jpg[/img]

Awatar użytkownika
palel36
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 541
Rejestracja: sob wrz 27, 2008 14:29
Lokalizacja: Nałęczów vaglublin.pl
Kontakt:

Post autor: palel36 » ndz sty 11, 2009 23:25

ja w MKII mam kilka ognisko rdzy ale jest z 90 a MKIII np. z 93 to nie które egzempl. to są rost style więcej rdzy niż lakieru xDD

[ Dodano: 11 Sty 2009 22:25 ]
ja w MKII mam kilka ognisko rdzy ale jest z 90 a MKIII np. z 93 to nie które egzempl. to są rost style więcej rdzy niż lakieru xDD starszy a lepszy



Awatar użytkownika
konrad141
Forum Master
Forum Master
Posty: 1082
Rejestracja: pn lip 28, 2008 23:24
Lokalizacja: Borawe/Ostrołęka
Auto: Bora Sedes 4motion
Silnik: AJM
Kontakt:

Post autor: konrad141 » ndz sty 11, 2009 23:39

ja mam 97 i wymieniałem dwa błotniki przednie bo ruda od dołu je podzirawiła.. teraz mam progi do wymiany(korozja i wypadek) + błotnik jeden i drzwi (wypadek)a tak to plamik jakies takie dziwne i na drzwiach od kierowcy od srodka mam babla z ktorym sprobuje sam powalczyc tylko musze poczytac na forum jeszcze troszeczke bo z tego co wstepnie poczytałem to mozna samemu bardzo ładnie zaprawki porobic :bigok: golf wersja 3d biały kolor :P

pozdrawiam:pub:


Piasek pisze: Ale po tym jak kumpla ojciec zapłacił 12 tyś zł za sportowego gołębia który nie wrócił z pierwszego lotu - nic mnie już nie zdziwi.
:los:

Andrzej1963
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 17:45
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Andrzej1963 » ndz sty 11, 2009 23:42

Myślę,że to nie zabrzmi złośliwie- Golf MK II,grudzień 90r, Fire&Ice, oryginał blacha,oryginał lakier, oryginał silnik (238000tys). Nigdy nie widział żadnego garażu, zero jakiejkolwiek rdzy. Pozdrawiam.


Andrzej

haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: haps » ndz sty 11, 2009 23:47

palel36 pisze:podobno jakieś lepsze blachy były po 95r. ale nie wiem ile w tym prawdy
mozliwe, ja mam druga polowe 95rok i rdzy nie ma, tzn dostal lekko w drzwi i wylazi mi lekko rdzawka, tzn pod lakierem sie sprawa rozgrywa, pod szyba na dlugosci 2-3mm i tyle, progi zdrowiutkie az milo, tylko ranty zagiete w jednym miejscu, ale mimo to sa zdrowe.
Eso pisze:a mam 95 i na wiosne progi do wymiany, przedni lwt blotnik bo jak otwieram drzwi to widac ogromna dziure od strony nadkola,przednie drzwi do listwy, i te prostokaty pod tylnymi lampami. zadna 3 nie byla cynkowana wiec niema sie co dziwic.
bite auto i wymalowane zawsze bedzie gnilo, a wymalowac cale auto pod handel to 1200zl i mozna drugie tyle za auto wolac :helm:



Buli fan VW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 16:30
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Buli fan VW » wt sty 13, 2009 11:47

To może przy okazji dodam coś z tego samej marki lecz z innego modelu. Mianowicie kupiłem VW Polo 6N. Marzec 95. Auto przywiozłem z Niemiec.

Pomiar grubości lakieru na nadwoziu wskazuje całkowicie równą i oryginalną powłokę lakierniczą. Z jednym wyjątkiem - pokrywą bagażnika. Jest pomalowana równo ale cienko...

Rudą zauważyłem już przy zakupie - jest to pryszcz o wymiarach jakieś 1,5 x 1,5 cm. Zrobił się kalafiorek i zastanawiam się jak go naprawić. Ponadto ruda znaczy swoje położenie na otworze odpływowym w dole klapy i otworach do odbojników.

Ruda nie ominęła też klamki otwierania klapy (szorstka powierzchnia) i bębenka zamka, który zwyczajnie zardzewiał.

Druga sprawa to metalowa część przedniego zderzaka. Jest to dolny pas z plastikową kratą wlotu powietrza. Tam także panoszy się rdza.

Co ciekawe reszta auta jest zaskakująco zdrowa. Ostatnio, gdy montowałem uchwyt do gaśnicy w bagażniku, demontowałem tylną lampę - miałem wgląd w tylne nadkole i dolną tylną część nadwozia. Wynik - brak wilgoci, brak rdzy! Nie ukrywam zadowolenia ale mam do Was pytanie:

Jak radzicie wytrzebić rdzę z tylnej klapy i przedniego zderzaka? Rozumiem, że w przypadku perforacji nie ma sensu łatać starych części ale jeśli jest to zjawisko powierzchniowe to jak radzicie się tego pozbyć?
Jakich środków malarskich użyć?


PozdraVWiam!

Awatar użytkownika
kograman
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: czw paź 05, 2006 13:34
Lokalizacja: Grupa Dolny Śląsk
Kontakt:

Post autor: kograman » wt sty 13, 2009 12:00

Ja mam swoje mk3 z końca 94r. Wszystkie progi i podwozie oryginalnie są zakonserwowane.

Autko mam 2,5 roku w kraju i przez 2 lata stało na dworze.

Skutek jest, bo już przednie nadkole mi zaczęło zżerać (na samym dole przy progu)

Dzisiaj właśnie bawiłem się w likwidację bąbla a był on dosyć spory.
Chłopaki z forum radzili mi wymienić cały element, ale na szczęście nie zjadło go na wylot także tylko wyczyściłem ładnie i pomalowałem.

Zobaczymy jak to będzie się trzymać.

Poza tym zawsze przed zimą zaglądam do autka pod spód i jak tylko goła blacha to konserwacja a jak rdza to czyszczonko (jak do tej pory to rdze mam tylko na uchwytach od baku poza tym widzę, że spód mi się trzyma z czego jestem bardzo zadowolony.
Ostatnio zmieniony wt sty 13, 2009 12:01 przez kograman, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
rafreality
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: czw sty 22, 2009 18:23
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: rafreality » czw mar 05, 2009 18:23

Ja będę wkrótce malował całego mk3 92rok , została jeszcze wymiana wlewu paliwa, cały wlew zgnił i jak czyściłem maszyną ze szczotką drucianą, to się posypały dziury i teraz blacharz się będzie zajmował wstawkami. Wstawkami, bo kupić wlew do Golfa NOWY lub z Seata graniczy z cudem, nigdzie w hurtowniach blacharskich tego nie mają, tylko zewnętrzną część wlewu mają w sprzedaży.
Oczywiście klapę tylną całą wymieniłem na nową oraz wyciąłem uszczelkę z szybą, tak że nie muszę kupować nowej uszczelki, tylko tą starą z szybą wkleję z powrotem.
Dół lewego błotnika oczywiście też zgnity, ale to blacharz naprawi, po tym wszystkim powinno być już pięknie, całego lakieruję na biało.

Ma ktoś pomysł jak lub czym podłożyć w tylny szybach bocznych uszczelki z szyb do lakierowania? (ciężko się je zakleja, bo przylegają do błotników)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 403 gości