Drgania kierownicy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- CHECIK
 - Ma gadane

 - Posty: 240
 - Rejestracja: sob paź 09, 2004 16:24
 - Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
 - Kontakt:
 
Drgania kierownicy
W MK2 mam drgania kierownicy.Do 100km/h nie są one tak odczuwalne ale powyżej 100 km/h zaczyna ostro drgać i tak do 140km/h i powyżej tej prędkości znowu drgania maleją.Opony jak i wyważenie,felgi mam ok.,układ kierowniczy też ok.,zawiecha po kapitalce.Nurtuje mnie natomiast jedna myśl:poprzednio miłem renówke 19 i roztaczali mi pierścienie centrujące w alusach z 57,1 do 60mm.Renówka poszła do żyda a alusy zostały z pierścieniem roztoczonym pod renault.Czy możliwe że te 60 mm toza dużo(powinno być w VW-eju 57,1 mm) i to jest  przyczyna drgania kierownicy?Musiałbym wytoczyć nowe na 57,1?Czy pierścień centrujący może mieć taki wpływ na drgania kierownicy-przecież sruby trzymają koło!  POMOCY!!!
			
									
									Pierścienie centrujące by się przydały Ale sądze ze to nie jest przyczyna - moze się myle ale w moim przypadku brak pierścieni powodował pływanie auta tak jak na wytrzepanych tylnych amorach Sprawdż najpierw tarcze chamulcowe cy nie są zwinklowane moze czas przetoczyć lub nowe W warsztatach maja takie urzadzenia pomiarowe zciągaja kołop zakładają to i włączają bieg odpalaja tarcz sie kręci i urządzenie pokazuje czy sa proste czy nie U mnie winę miały tarcze i drgała kierownica przy 80 a potem przy 110
			
									
									MORE POWER
						- 
				BruceLee30
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 873
 - Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
 - Lokalizacja: Jelenia Góra
 - Kontakt:
 
- 
				darekwalcz
 - Mały gagatek

 - Posty: 67
 - Rejestracja: pt wrz 19, 2008 10:37
 - Lokalizacja: wałcz
 
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 102 gości

