niekontrolowane zalaczanie i wylaczanie przekaznika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Ryniu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr kwie 16, 2008 20:52
Lokalizacja: Lublin

niekontrolowane zalaczanie i wylaczanie przekaznika

Post autor: Ryniu » ndz sty 11, 2009 21:02

mam takie pytanie , moze kto wie czemu w przekazniku 80 golf II czesto odbywa sie zalaczanie i rozlaczanie slychac takie cwierkanie,z tego co ustalilem,przekaznik ten zawiadujeczujnikiem temp.w kolektorze ssacym, co tam sie moze dziac?


Klima, Wspoma, Dymione Lampy Tylne, Elektryczne Szyby, Elektryczne Podgrzewane Lustra, Kiera GTI, Licznik, MFA, Elektryczne Regulowane, Swiatla, Elektryczny Szyber, Progi ABT, Lotka Hella + Trzeci Stop, Polerowane ATS'y 15", Czarna podsufitka, Czarne slupki, Welurowe Parapety...

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » ndz sty 11, 2009 21:41

moze jakiś luz na kostce przekaznika(brak styku ) ?lub sam przekaznik szwankuje :bajer:



Ryniu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr kwie 16, 2008 20:52
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ryniu » ndz sty 11, 2009 21:56

To musze wykluczyc, to juz drugi przekaznik, ktory zachowuje sie tak samo, styki tez posprawdzane przy okazji i sa dobre.

Jeszcze jakies propozycje?


Klima, Wspoma, Dymione Lampy Tylne, Elektryczne Szyby, Elektryczne Podgrzewane Lustra, Kiera GTI, Licznik, MFA, Elektryczne Regulowane, Swiatla, Elektryczny Szyber, Progi ABT, Lotka Hella + Trzeci Stop, Polerowane ATS'y 15", Czarna podsufitka, Czarne slupki, Welurowe Parapety...

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » ndz sty 11, 2009 23:16

Ryniu, jezeli Ci chodzi o podgrzewanie kolektora ssacego to zainteresuj sie czerwonym czujnikiem na wezu , on steruje wlacz /wylacz przekaznik , a co za tym idzie grzej jeza albo nie :)
czujnik czerwony do ok 60 stopni ma przewodzic prąd , powyzej stawia opór i juz nie przewodzi bo za podgrzewanie jeza odpowiada cieply juz płyn chłodzacy .


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Ryniu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr kwie 16, 2008 20:52
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ryniu » ndz sty 11, 2009 23:44

guti pisze:Ryniu, jezeli Ci chodzi o podgrzewanie kolektora ssacego to zainteresuj sie czerwonym czujnikiem na wezu , on steruje wlacz /wylacz przekaznik , a co za tym idzie grzej jeza albo nie :)
czujnik czerwony do ok 60 stopni ma przewodzic prąd , powyzej stawia opór i juz nie przewodzi bo za podgrzewanie jeza odpowiada cieply juz płyn chłodzacy .

rozumiem, ze to by oznaczalo awarie tego czujnika?


Klima, Wspoma, Dymione Lampy Tylne, Elektryczne Szyby, Elektryczne Podgrzewane Lustra, Kiera GTI, Licznik, MFA, Elektryczne Regulowane, Swiatla, Elektryczny Szyber, Progi ABT, Lotka Hella + Trzeci Stop, Polerowane ATS'y 15", Czarna podsufitka, Czarne slupki, Welurowe Parapety...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 216 gości