golf III 1.9 tdi - problem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
golf III 1.9 tdi - problem
Witam wszystkich
Mam problem z 1.9 tdi. Sprawa dotyczy przerywania silnika powyzej 3 tys obrotów. Samochód n 1 i 2 biegu jedzie płynnie i dynamicznie nawet do 5 tys obrotów, jednak zaczynajac od 3 biegu wzywz powyzej 3 tys obrotów zaczyna przerywac. Dzieje sie tak jesli "ciagnie" sie go na obrotach maksymalnie do konca jesli natomiast rozpedza sie auto wolno problemu nie ma co to moze byc ?? podobno N75 badz nastawnik na pompie ?? jesli ktos cos wie na ten temat prosze o pomoc .... dzieki
Mam problem z 1.9 tdi. Sprawa dotyczy przerywania silnika powyzej 3 tys obrotów. Samochód n 1 i 2 biegu jedzie płynnie i dynamicznie nawet do 5 tys obrotów, jednak zaczynajac od 3 biegu wzywz powyzej 3 tys obrotów zaczyna przerywac. Dzieje sie tak jesli "ciagnie" sie go na obrotach maksymalnie do konca jesli natomiast rozpedza sie auto wolno problemu nie ma co to moze byc ?? podobno N75 badz nastawnik na pompie ?? jesli ktos cos wie na ten temat prosze o pomoc .... dzieki
jeszcze sprawdziłbym cisnienie oleju - zawór moze niezbijać ciśnienia - o ile praca silnika jest nierówna
[ Dodano: Pon Gru 05, 2005 8:40 pm ]
A bo cio
TDI wykreci tyle ile ma limiter ustawiony, nie jest to może zbyt zdrowe, ale przekręcić silnika sie nie da
[ Dodano: Pon Gru 05, 2005 8:40 pm ]
kreciles go do 5k?
A bo cio
TDI wykreci tyle ile ma limiter ustawiony, nie jest to może zbyt zdrowe, ale przekręcić silnika sie nie da
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
raczej przy padnietym n-75 nie wykrecilby 4- 5 tys obrotow na 4 i 5 biegu a szarpanie podczas jazdy wlasnie na tych biegach miedzy 2 - 3 tys obrotow to moze byc nastawnik
mam u siebie to samo. przyspiesza ale w tym zakresie obrotow na 4 i 5 biegu telepie silnikiem jak przekroczy 2.8 tys obroto to jest spokoj ale jechac np na 5 przy 2.5 to telepie calym autem
mam u siebie to samo. przyspiesza ale w tym zakresie obrotow na 4 i 5 biegu telepie silnikiem jak przekroczy 2.8 tys obroto to jest spokoj ale jechac np na 5 przy 2.5 to telepie calym autem
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Ale mi nie siepie silnikiem miedzy 2-3 tys tylko powuzej 3 no moze na 5 od 2,8 tys obrotów odłaczyłaem nawet na chwile n75 i auto idzie starsznie wolno ale nie zrywaAdamm pisze:raczej przy padnietym n-75 nie wykrecilby 4- 5 tys obrotow na 4 i 5 biegu a szarpanie podczas jazdy wlasnie na tych biegach miedzy 2 - 3 tys obrotow to moze byc nastawnik
mam u siebie to samo. przyspiesza ale w tym zakresie obrotow na 4 i 5 biegu telepie silnikiem jak przekroczy 2.8 tys obroto to jest spokoj ale jechac np na 5 przy 2.5 to telepie calym autem
[ Dodano: Pon Gru 05, 2005 23:14 ]
zawór nie zbija cisnienia ??? chodzi o n75?? a co do tych obrotów to auto do 3 idzie spoko powyzej 3 przerywa widac ze chce isc ale lekko przerywa
Na 3 przerywa od około 3000 , na 4 od 2600, na 5 od 2400i tak co 200 w góre na kazdym z tych biegów. byłem na komputerze ale było to badanie na postoju gośc powiedział ze z tych rzeczy które mógł sprawdzić wszystko jest ok. Szukałem porady tez u innych mechaników większosc stawia na jakies niedomagania pompy paliwowej, a dokładnie na jej elektronike (jakiś suwak ???, który może się przycinać). Ale żadnych konkretów. Zastanawiam się nad badaniem na hamowni i jakimś dokładniejszymi pomiarami ale nie wiem czy to coś da. Ryzykowanie zakupu innej pompy to spory wydatek ok. 700 zł.(używka) Wolał bym byc pewien przyczyny tego zjawiska. Jeden mechanik mówił, żę można sprubować wyczyścić ten "suwak" ale daje znikomy procent na poprawe i nawet nie wiem ile by to kosztowało.
Poszukuje plastików do regulacji trzymających lustro lampy.
a moze dostaje sie powietrze z paliwem? moze zapchany filtr i łapie wlasnie powietrze na ssaniu, no bo jakby nie patrzac na 3,4,5 biegu jak sie cisnie to potrzebuje tego paliwka troszke, szczegolnie jak sie zalaczy turbinka...
moze to byc przyczyna, choc moge sie mylic.
a jesli macie mozliwosc to dobrze by bylo podlaczyc zawor mierzacy cisnienie doładowania i sprawdzac jakie ono jest. moze po prostu wlacza sie za szybko ten zawor odcinajacy doladowanie, tzn zabezpieczajacy p[rzed zbyt duzym...
ale jak bym stawial na kiepskie paliwo oraz na powietrze zasysane przez pompe gdzies na ssaniu wlasnie...
moze to byc przyczyna, choc moge sie mylic.
a jesli macie mozliwosc to dobrze by bylo podlaczyc zawor mierzacy cisnienie doładowania i sprawdzac jakie ono jest. moze po prostu wlacza sie za szybko ten zawor odcinajacy doladowanie, tzn zabezpieczajacy p[rzed zbyt duzym...
ale jak bym stawial na kiepskie paliwo oraz na powietrze zasysane przez pompe gdzies na ssaniu wlasnie...
ten sówak o którym piszesz to byc moze nastawnik na pompie i rzeczywiscie aby zweryfikowac czy to on trzeba to zrobic na hamowni. jesli by było to, to w katowicach ok 1500 zł -:( ale miej nadzieje ze byc moze to cos z sterowaniem na turbinie n75 albo wezyki popekane jak dojdziesz do tego daj znac pozdrawiamdjset pisze:a moze dostaje sie powietrze z paliwem? moze zapchany filtr i łapie wlasnie powietrze na ssaniu, no bo jakby nie patrzac na 3,4,5 biegu jak sie cisnie to potrzebuje tego paliwka troszke, szczegolnie jak sie zalaczy turbinka...
moze to byc przyczyna, choc moge sie mylic.
a jesli macie mozliwosc to dobrze by bylo podlaczyc zawor mierzacy cisnienie doładowania i sprawdzac jakie ono jest. moze po prostu wlacza sie za szybko ten zawor odcinajacy doladowanie, tzn zabezpieczajacy p[rzed zbyt duzym...
ale jak bym stawial na kiepskie paliwo oraz na powietrze zasysane przez pompe gdzies na ssaniu wlasnie...[/quote
zaraz zaraz na jakim ssaniu łapie to powietrze w którym miejscu???
[ Dodano: Czw Gru 08, 2005 21:02 ]piacho pisze:Na 3 przerywa od około 3000 , na 4 od 2600, na 5 od 2400i tak co 200 w góre na kazdym z tych biegów. byłem na komputerze ale było to badanie na postoju gośc powiedział ze z tych rzeczy które mógł sprawdzić wszystko jest ok. Szukałem porady tez u innych mechaników większosc stawia na jakies niedomagania pompy paliwowej, a dokładnie na jej elektronike (jakiś suwak ???, który może się przycinać). Ale żadnych konkretów. Zastanawiam się nad badaniem na hamowni i jakimś dokładniejszymi pomiarami ale nie wiem czy to coś da. Ryzykowanie zakupu innej pompy to spory wydatek ok. 700 zł.(używka) Wolał bym byc pewien przyczyny tego zjawiska. Jeden mechanik mówił, żę można sprubować wyczyścić ten "suwak" ale daje znikomy procent na poprawe i nawet nie wiem ile by to kosztowało.
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
Hmmmmmmm
A myślał ktoś o jakości naszego paliwa ????
Mi się takie coś przytrafiło kiedyś w drodze do Niemiec na autostradzie też były podobne objawy, po zatankowaniu paliwa za naszą zachodnią granicą auto zachowywało się o niebo lepiej, a przy rozpedzaniu na każdym biegu nawet do 4 tys nie było mowy o jakimś przerywaniu
Niewiem czy to możliwe, ale koleś złapał nawet jakiegoś notlaufa na kiepskim paliwie podczas przyspieszania (max do 3000obr) bo autko zaczeło poprawnie pracować po ponownym przekreceniu kluczyka
Żadko katuje do 4tys bo to glupota (chyba że się chce cisnac cały czas 180/190km/h ) glupota - bo najwiekszy momet obrotowy jest w okolicach 2tys i lepiej jest mi zmienic bieg niz go katowac (bez rezultatu wiekszego). Tankuje sprawdzoną wache i od pewnego czasu (długo już) cisnie pieknie do ponad 4 tys(ostatnio na autostradzie) i odpukac zadnego przerywania - samo się naprawiło ??
Aha Koledzy - jak Wasze filterki paliwa ??
Pozdroooo
Mi się takie coś przytrafiło kiedyś w drodze do Niemiec na autostradzie też były podobne objawy, po zatankowaniu paliwa za naszą zachodnią granicą auto zachowywało się o niebo lepiej, a przy rozpedzaniu na każdym biegu nawet do 4 tys nie było mowy o jakimś przerywaniu
Niewiem czy to możliwe, ale koleś złapał nawet jakiegoś notlaufa na kiepskim paliwie podczas przyspieszania (max do 3000obr) bo autko zaczeło poprawnie pracować po ponownym przekreceniu kluczyka
Żadko katuje do 4tys bo to glupota (chyba że się chce cisnac cały czas 180/190km/h ) glupota - bo najwiekszy momet obrotowy jest w okolicach 2tys i lepiej jest mi zmienic bieg niz go katowac (bez rezultatu wiekszego). Tankuje sprawdzoną wache i od pewnego czasu (długo już) cisnie pieknie do ponad 4 tys(ostatnio na autostradzie) i odpukac zadnego przerywania - samo się naprawiło ??
Aha Koledzy - jak Wasze filterki paliwa ??
Pozdroooo
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 274 gości