Jaka to czesc?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Ryniu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr kwie 16, 2008 20:52
Lokalizacja: Lublin

Jaka to czesc?

Post autor: Ryniu » ndz sty 11, 2009 15:12

Uszkodzony plastik sterowania pierwszefo biegu, plastikowy lacznik wybierania pierwszego biegu. Dodatkowo nie ma tez biegu wstecznego Jaka to ma nazwe w ogole i gdzie to mozna kupic?

Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz sty 11, 2009 15:39 przez Ryniu, łącznie zmieniany 4 razy.



wielblad2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 903
Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:13
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontakt:

Post autor: wielblad2 » ndz sty 11, 2009 15:50

łącznik wybieraka biegów kupisz w prawie każdym z częściami do vw i skoda


pozdro dieselek. Golf zawsze i wszędzie.Golf był,jest i będzie.

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz sty 11, 2009 16:13

nie wiem cyz przypadkiem nie masz zalozonego cięgna od golfa 3
golf 3 - 60 mm dlugosci
golf 2 5b - 74 mm
golf 2 4b - 86 mm
Kup odpowiednie



Ryniu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr kwie 16, 2008 20:52
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ryniu » ndz sty 11, 2009 18:29

Nie sadze zeby bylo od Golfa 3, gdyz nic nie bylo majstrowane z tym od nowosci czyli 88roku. Swoja droga ma ponad 20 lat wiec i tak dlugo wytrzymalo...



memekk222
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: ndz mar 02, 2008 17:51
Lokalizacja: częstochowa
Kontakt:

Post autor: memekk222 » ndz sty 11, 2009 18:35

to jest odpowuiedzialne za zmiane biegu chyba 1 i r do mk2 sa dwie długosci bo ostatnio kupowalem i sie pytalki jaka skrzynia 4 czxy 5 biegów



raf1al
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 895
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: raf1al » ndz sty 11, 2009 18:55

memekk222 pisze:to jest odpowuiedzialne za zmiane biegu chyba 1 i r do mk2 sa dwie długosci bo ostatnio kupowalem i sie pytalki jaka skrzynia 4 czxy 5 biegów

to odpowiada za zmianę wszystkich biegów :)
mam taki sam założony u siebie i jest to od 3ki :P ale działa w sumie oba cięgna mam od mk 3 :)
do mk2 jest krótszy do skrzyni 5cio biegowej oczywiscie!



Ryniu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr kwie 16, 2008 20:52
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ryniu » ndz sty 11, 2009 19:15

raf1al pisze:to odpowiada za zmianę wszystkich biegów :)
U mnie tylko za 1 i wsteczny. Reszta dziala normalnie. W koncu jakos musialem wrocic z trasy :hmm:



memekk222
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: ndz mar 02, 2008 17:51
Lokalizacja: częstochowa
Kontakt:

Post autor: memekk222 » ndz sty 11, 2009 19:46

niewiem jakie mumery długosci maja te wodziki skrzynie sa identyczne wiem ze sa ruznice miedzy 4a 5 biegów :helm: to kosztuje 4.90 takrze idziesz do sklepu pokazujesz gosciowi on ci daje nowa sprawna czesc placisz montujesz w 1min zamukasz maske palisz furke i cieszysz sie jazda swoim goferm :bigok: :bajer:



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn sty 12, 2009 11:30

Ryniu pisze:Nie sadze zeby bylo od Golfa 3, gdyz nic nie bylo majstrowane z tym od nowosci czyli 88roku
jestes pewny? bo z tego co widzę to na zdjęciu jest zamiennik już czyli jednak musiało to być kiedyś wymieniaine. Poza tym wziąć linijkę i zmienić długoścto żaden problem.



wielblad2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 903
Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:13
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontakt:

Post autor: wielblad2 » pn sty 12, 2009 13:04

tu nie liczy się od czego i do czego ,patrzymy na konstrukcję ,długość i mocowanie jeśli jest to samo to pal sześć co to za firma i numer . Jeżeli ten sam rozstaw to musi wyjść i po bólu tak dokupowałem do siebie i pasowało jak oryginał a brałem komplet do swojego mając stare na wzór - czyli zasada porównania.


pozdro dieselek. Golf zawsze i wszędzie.Golf był,jest i będzie.

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn sty 12, 2009 18:31

czyli jesli ktos zmienil na zle to ty na wzór kupujesz tez zle
Ja sie tymi mechanizmami swego czasu sporo zajmowalem dlatego podalem od czego jakie ciegno ma miec dlugosc. Dodam tez ze jak sie zalozy złe ciegno to mechanizm tez bedzie dzialac ale biegi będą blizej siebie albo dalej w zaleznosci ktore ciegno zalozymy.
To na zdjeciu wyglada mi na 60 mm czyli od mk3. tyle w tym temacie ode mnie , pzdr



Awatar użytkownika
Viriss
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1844
Rejestracja: czw sty 08, 2009 23:09
Lokalizacja: Nienacko
Auto: Audi
Silnik: 1z

Post autor: Viriss » pn sty 12, 2009 20:13

Ja mam nieco inny problem bo bardzo często zamiast 1 wchodzi mi wsteczny. Czy przyczyny tez szukac w tych cięgnach ?

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » pn sty 12, 2009 20:29

Viriss pisze:Ja mam nieco inny problem bo bardzo często zamiast 1 wchodzi mi wsteczny. Czy przyczyny tez szukac w tych cięgnach ?
Nie
przyczyny szukaj pod lewarkiem. Konkretnie sprawdz plastik pod osłoną lewarka, jesli to nie on to masz zniszczona kulke pod lewarkiem.
Ostatnio zmieniony pn sty 12, 2009 20:30 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn sty 12, 2009 20:33

Maćkooo pisze:Konkretnie sprawdz plastik pod osłoną lewarka
ten plastyk nie ulega zużuciu, przyczyna jest oczywiscie taka jak mówisz tzn mocowanie lewarka wyrobone, lewarek opadł i nie trafia w tę blokadę. Kiedys też myslalem ze ona jest wyłamana ale potem kilkadziesiat przypadków na forum potwierdziło że to nie ta biała plastykowa płytka tylko mocowanie lewarka. To pozwala mi na 99,9 % powiedziec ze te płytka bedize OK a prolblem twi w lewarku (konkretnie w jego dolnym mocowaniu)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 225 gości