róznice w silniku 2.9 a 2.8

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
silentfake
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pt cze 10, 2005 14:07
Lokalizacja: XXX

róznice w silniku 2.9 a 2.8

Post autor: silentfake » wt gru 06, 2005 23:02

Witam,
mam pytanie.... Jakie dokładnie są różnice w silniku w samohcodzie VW Golf 3 VR6 2.8 a 2.9 litra ? chodzi mi dokładnie o to co trzeba zrobić aby zmodyfikować silnik z 2.8 (174 KM) do 2.9 (190KM)

Pozdrawiam



djset

Post autor: djset » wt gru 06, 2005 23:56

prawdopodobnie jest roznica w wałku i jest bardziej ostry wałek zalozony. pewnie dalej sa korboowdy inne, tloki i moze nawet glowica...
niech sie lepiej wypowiedza specjalisci, bo to sa moje tylko przypuszczenia...



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: róznice w silniku 2.9 a 2.8

Post autor: Borys » śr gru 07, 2005 09:12

silentfake pisze:Witam,
mam pytanie.... Jakie dokładnie są różnice w silniku w samohcodzie VW Golf 3 VR6 2.8 a 2.9 litra ? chodzi mi dokładnie o to co trzeba zrobić aby zmodyfikować silnik z 2.8 (174 KM) do 2.9 (190KM)

Pozdrawiam
no wiec zaczynając od góry - 2.9 ma: inne wałki, inny kolektor ssacy(wiekszej pojemności) inna przepustnica (wiekszą), oczywiscie inne ECU (mam takowe do sprzedania z 2.9 na module), inne tłoki inny blok wał i korbowody takie same (bok, wał, tłoki z korbowodami od 2.0 mam do sprzedania),

tak z grubszego to główne róznice między 2.9 a 2.8
głowica jest taka sama jakby ktoś pytał.


Tu są fotki z remontu MKIII VR6 2.8, do którego poszły wałki kolektor i przepustnica z 2.9

a tu z demontowania 2.9
ty tez kilka zdjec z 2.9

ogólnie troche gratów zostało jescze z silnika 2.9


www.vrservice.pl

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 511 gości