Problem z hamowaniem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Kaktus_dj
- Gadatliwa bestia
- Posty: 629
- Rejestracja: wt paź 03, 2006 22:25
- Lokalizacja: Zamość
- Kontakt:
Problem z hamowaniem
Wczoraj wymieniłem linki od ręcznego, wyjęty został tłoczek, wyczyszczony i założony z nowymi gumkami. Po tym zabiegu hamulce gorzej działają.
Pedał hamulca do połowy jest miękki i auto nie hamuje, hamowanie jest na samym spodzie i to już ostre jak przy gwałtownym hamowaniu.
dodam że odpowietrzany układ był 2 razy nic nie pomogło.
co moze byc przyczyną?
Pedał hamulca do połowy jest miękki i auto nie hamuje, hamowanie jest na samym spodzie i to już ostre jak przy gwałtownym hamowaniu.
dodam że odpowietrzany układ był 2 razy nic nie pomogło.
co moze byc przyczyną?
czesc mogoe sie mylic ale ja mialem to samo po wymianie!! okazalo sie ze to pompka chmulcowa sie rozleciala!! wymienilem i do tej pory jest ok
[ Dodano: 10 Sty 2009 15:40 ]
sprawdz jescze czy ci plyn chmulcowego ubywa jesli nie a uklad jest w stu procetach odpowietrzony to bedzi to pompka chmulcowa.
[ Dodano: 10 Sty 2009 15:40 ]
sprawdz jescze czy ci plyn chmulcowego ubywa jesli nie a uklad jest w stu procetach odpowietrzony to bedzi to pompka chmulcowa.
lece bo chce!!!
- Kaktus_dj
- Gadatliwa bestia
- Posty: 629
- Rejestracja: wt paź 03, 2006 22:25
- Lokalizacja: Zamość
- Kontakt:
a czym się różni od wyłączonego? zabieg odpowietrzania powtórzony i dalej jest to samo, do połowy pracy pedała nic się nie dzieje, żadnego oporu i hamowania.pszczyna pisze:na załączonym silniku
jest odpowierzony i szczelny ale czy przy zepsutej pompce nie było by wcale hamowania? u mnie działa ale jedynie przy spodzie i nie ma płynności hamowania.trusik84 pisze:uklad jest w stu procetach odpowietrzony to bedzi to pompka chmulcowa
- pszczyna
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2558
- Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
- Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
- Kontakt:
Kaktus_dj pisze:a czym się różni od wyłączonego?
Ponieważ wówczas dopiero otwierają się kanały bloku ABS a skoro to nic nie daje to pompka ma na któreś z sekcji przelew i nie działa poprawnie.
Konkluzja –wymiana na nową pompkę lub regeneracja tłoczków
Lecz jeszcze wcześniej upewnij się czy przewód od Serwa jest szczelny
Ostatnio zmieniony sob sty 10, 2009 20:33 przez pszczyna, łącznie zmieniany 1 raz.
przy braku szczelności tego przewodu objawem jest bardzo twardy pedał hamulca na zgaszonym silniku (podciśnienie) co również powoduje słabsze hamowanie - warto sprawdzić (wizualnie widać czy przewód jest popękany)pszczyna pisze:Lecz jeszcze wcześniej upewnij się czy przewód od Serwa jest szczelny
Loża szyderców & ABF slow and low squad [img]http://img80.imageshack.us/img80/2782/chmuraba4.gif[/img]
VW Klub Polska #444
VW Klub Polska #444
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 173 gości