1.6 SR i wasze problemy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Mam ostatnio kolejny problem.. Niedawno zmieniłem olej na mineralny (15W40) przebieg 215kkm, i żłopie olej, a na remont silnika nie mam kasy puki co. Zaczęły się teraz mrozy. Jak auto jeszcze na ful nie nagrzane, to po dodaniu gazu (na postoju na biegu jałowym) obroty mocno zafalowują i często auto gaśnie. Wcześniej też w takiej sytuacji falowały chwile, by zaraz ładnie się ustabilizować. Czy to wina oleju? Czy może świece się kończą? Filtr paliwa zmieniany latem (jeżdżę na plg). Sytuacja dzieje sie na pb i lpg. świece stare, ale auto odpala elegancko i nie przerywa podczas jazdy (no, może poza szarpaniem przy 2tys. obr) ale to inna rzecz.
Przepustnica raczej ok, bo wolne obroty ładnie trzyma. Co zrobić żeby autko tak nie gasło? Aha, jak rano odmrażam autko, i powłączany nadmuch na maxa, dodam gazu to prawie na bank zaraz mi zgaśnie autko jak obroty spadną.
Przepustnica raczej ok, bo wolne obroty ładnie trzyma. Co zrobić żeby autko tak nie gasło? Aha, jak rano odmrażam autko, i powłączany nadmuch na maxa, dodam gazu to prawie na bank zaraz mi zgaśnie autko jak obroty spadną.
To znaczy co miales?MUsiales sprzeglo wymenic i skrzynie robic?Wydaje mi sie ze jeszcze troszke pojezdze ale na koniec stycznia jak wyplata przyjdzie to sie za to zabiore i bedzie wszystko ok z moim MK4
poki co to musze portki wymienic przy silniku bo slyszalem ze przez to tez mam problem z odpalaniem?Nie wiem czy to prawda a jak Wy myslicie?i jaki koszt takich portek?
poki co to musze portki wymienic przy silniku bo slyszalem ze przez to tez mam problem z odpalaniem?Nie wiem czy to prawda a jak Wy myslicie?i jaki koszt takich portek?
Re: porada na falujące obroty i drgania na wolnych obrotach.
Po włączeniu klimatyzacji obroty zawsze wzrosną, mogą nawet do 1000, jest to normalna reakcja, bo tak to auto mogło by zgasnąć.Magnus pisze:u mnie wina drgan i od czasu do czasu falujacych obrotow jest kompresor klimatyzacji. Jak nie wlacze jej przez dluzszy czas a pozniej zalacze to potrafi wprowadzic auto w drgania i obroty faluja w granicach 800- 1000
Ostatnio zmieniony pn wrz 28, 2009 19:54 przez Jazz_Blue, łącznie zmieniany 2 razy.
dzisaiaj przy gruncie -30 moje autko jest z Włoch więc nigdy takich mrozów nie miało,
i chcę jechać do pracy otwieram centralką - działa
kluczyk do stacyjki przekreciłem czekam 3 sek i kręce
i jak myslicie odpalił czy nie????
Oczywiście że odpalił - chodził przez 2 sekundy jak diesel chodzi o stukot nie o dym
skrzynia biegów tylko trochę ciężej pracowała ale po 5 km już było ok
i chcę jechać do pracy otwieram centralką - działa
kluczyk do stacyjki przekreciłem czekam 3 sek i kręce
i jak myslicie odpalił czy nie????
Oczywiście że odpalił - chodził przez 2 sekundy jak diesel chodzi o stukot nie o dym
skrzynia biegów tylko trochę ciężej pracowała ale po 5 km już było ok
Tempomat w tym silniku
Witam,
mam pytanie czy można zamontować tempomat w naszym silniku, jeśli tak to co by potrzeba oprócz manetki (przełącznika z kierunkowskazami), zdjęcie widoczne poniżej.
Z góry dzięki za wskazówki
mam pytanie czy można zamontować tempomat w naszym silniku, jeśli tak to co by potrzeba oprócz manetki (przełącznika z kierunkowskazami), zdjęcie widoczne poniżej.
Z góry dzięki za wskazówki
Ostatnio zmieniony sob sty 10, 2009 16:55 przez Jazz_Blue, łącznie zmieniany 1 raz.
napewno elektroniczna przepustnica musi byc(sprawdz czy masz na lince?)przyblizony koszt okolo 300złJazz_Blue pisze:jeśli tak to co by potrzeba oprócz manetki
[url=http://imageshack.us][img]http://img3.imageshack.us/img3/6210/boradr3.jpg[/img][/url]
[url=http://g.imageshack.us/img3/boradr3.jpg/1/][img]http://img3.imageshack.us/img3/boradr3.jpg/1/w280.png[/img][/url]
MOJA BYŁA BORKA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=250987
[url=http://g.imageshack.us/img3/boradr3.jpg/1/][img]http://img3.imageshack.us/img3/boradr3.jpg/1/w280.png[/img][/url]
MOJA BYŁA BORKA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=250987
Jednak zrezygnowałem z tego tempomatu, zbędny wydatek, w sumie w trasy często nie jeżdzę.
[ Dodano: 11 Sty 2009 22:08 ]
Testowaliście swoje SR'y pod względem prędkości maksymalnej, jeśli tak to możecie pochwalić się osiągami oraz podać czy na tuningowanym (ile koni) silniku czy bez przeróbek.
Ja osobiście nie miałem jeszcze okazji.
[ Dodano: 11 Sty 2009 22:08 ]
Testowaliście swoje SR'y pod względem prędkości maksymalnej, jeśli tak to możecie pochwalić się osiągami oraz podać czy na tuningowanym (ile koni) silniku czy bez przeróbek.
Ja osobiście nie miałem jeszcze okazji.
Ostatnio zmieniony ndz sty 11, 2009 03:05 przez Jazz_Blue, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja na swoim doszedłem do max prędkości dla tej skrzyni (manual) jaką podaje instrukcja (188km/h), licznik pokazał 190km/h. Koła ori - 15", żadnego tuningu, latał tak na benzynie i na lpg. Fakt, że mam chyba coś z tylnim zawieszeniem, bardzo buja, także prędkość ponad 130 to robi się niebezpiecznie..
ja mialem podobnie moze z pare km/h wiecej ale napewno nie osiagnalem 195km/h. opony 205/55/16 silnik seryjny:-) wynik zrobiony na trasie e7.Pablitto pisze:Ja na swoim doszedłem do max prędkości dla tej skrzyni (manual) jaką podaje instrukcja (188km/h), licznik pokazał 190km/h.
napewno cos masz, bo u mnie nie bylo takiego objawu i az dziwnie dobze sie prowadzilPablitto pisze:Fakt, że mam chyba coś z tylnim zawieszeniem, bardzo buja, także prędkość ponad 130 to robi się niebezpiecznie..
[url=http://imageshack.us][img]http://img3.imageshack.us/img3/6210/boradr3.jpg[/img][/url]
[url=http://g.imageshack.us/img3/boradr3.jpg/1/][img]http://img3.imageshack.us/img3/boradr3.jpg/1/w280.png[/img][/url]
MOJA BYŁA BORKA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=250987
[url=http://g.imageshack.us/img3/boradr3.jpg/1/][img]http://img3.imageshack.us/img3/boradr3.jpg/1/w280.png[/img][/url]
MOJA BYŁA BORKA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=250987
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 277 gości