Kto zna odpowiedz na to pytanie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Kto zna odpowiedz na to pytanie
Co morze byc przyczyna nierównej pracy silnika na wolnych obrotach,,golf 2 1,3i digijet,zaznaczam ze zmieniłem kopułke i palec rozdzielacza na nowe,za pomoc z góry dziekuje
od Quatro7: uprzejmie prosi się o precyzowanie tematów
od Quatro7: uprzejmie prosi się o precyzowanie tematów
-
- Użytkownik
- Posty: 337
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 18:20
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontakt:
U mnie tez tak było do momentu jak szlak trafił sonde lambda, spróbuj odłaczyc sonde na pare minut i sprawdż jak bedzie chodził silnik.
Jak ja odłączyłem silnik po paru chwilach zaczynał chodzić idealnie.
Spróbuj nic mu sie nie stanie bo przełaczy sie na tryb awaryjny.
Ja też wymieniałem świecei i inne pierdoły, filtr paliwa i kicha co sie okazało Sonda.
Jak ja odłączyłem silnik po paru chwilach zaczynał chodzić idealnie.
Spróbuj nic mu sie nie stanie bo przełaczy sie na tryb awaryjny.
Ja też wymieniałem świecei i inne pierdoły, filtr paliwa i kicha co sie okazało Sonda.
...pomału do celu......w planach Suka GS 500, na początek oby sił wystarczyło :hmm:
Taa, sam sprawdzam kable po ciemku. Czasami nawet słychać, jak gdzieś przeskakuje iskra. Metoda dotykowa bywa mocno nieprzyjemna, ale też działa .Jeszcze żyjęAri pisze:RZEWODY SPRAWDZISZ NAJLEPIEJ W NOCY-CZY NIE MA PAJECZYNKI PRZEBIC,SWIECE WZROKOWO PO RZEJECHANIU PARU KM A LAMBDE MOZESZ ZMIERZYC--TYLKO GDZIE JA MAM TE PARAMETRY:) POSZUKAM..
MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!
Re: Kto zna odpowiedz na to pytanie
1.Hill pisze:Co morze byc przyczyna nierównej pracy silnika na wolnych obrotach,,golf 2 1,3i digijet,zaznaczam ze zmieniłem kopułke i palec rozdzielacza na nowe,za pomoc z góry dziekuje
sprawdz odme, te silniki sa na tym punkcie dosyc wrazliwe, odma jest z tylu silnika pod kolekorem ssacym, zobaczy czy przypadkiem nie jest gdzies przerwana. W 3na5 przypadkow to jest przyczyna
2.
Ja polecam czyszczenie przepustnicy, w moim NZ zrobilem to pod sam koniec jego eksploatacji a gdybym na to wczesniej sie zdecydowal
oszczedzilbym kupe pracy, kasy i nerwow. Rozbierz do czesci pierwszych,
przeczysc benzynka np, dokladnie wszystkie wejscia/wyjscia podcisnienia.
3. Sprawdz wszystkie przewody podcisnieniowe czy sa na swoich miejscach, na stonie Alberta www.golf2.prv.pl w dziale download sa ksiazki serwisowe, sciagnij do mk2 Haynessa. Masz tam dokladny schemat calego ukladu Digijeta. Mozesz poprobowac odlaczac poszczegolne uklady, jak po odlaczeniu ktoregos praca sie wyrowna moze to wskazywac na awarie tego ukladu ale UWAGA: po odlaczeniu prawidlowego komp przejdzie w stan awaryjny i wzbogaci mieszanke, co w przypadku gdy powodem nierownosci pracy jest zla mieszanka spowoduje jej wyrownanie.
Reasumujac
1. Odma
2. Wymyj przepustnice
3. Sprawdz poszczegolne uklady
ja bym tak to zrobil. mojego Digijeta rozebralem do czesci pierwszych
i troche wiedzy mam, wiec jakbys mial z czyms problemy to wal na gg czy jak tam wolisz prv.,
[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
w jakich granicach wachaja Ci sie te obrotki?Ceki pisze:Mam to samo tylko że ja wymieniałem sonde, katalizator, przewody, świece, kopułke i nic to nie dało, podejrzewam przepływomierz powietrza a może nawet kopmputer ?
[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
Właśnie w jakim zakresie wahają się obroty biegu jałowego. Niewielkie regularne wahanie jest objawem zdrowia silnika i jego sterowania. Po zakupie też się niepokoiłem jak to inżynier. Serwis fabryczny VW nawet sprawdzał. Sondę lambda podmieniali i falowało dalej. Powiedzieli że nie wiedzą. A ja już wiem bo mam program serwisowy w laptopie . i oglądam sobie wykresy np. składu spalin. To normalny cykl pracy programu sterownika wtrysku, który na paliwo jest centuś (jak ja) Sprawdza sondę lamda i znienacka zmniejsza dawkę paliwa, po kilku sekundach (bo odległość wtryski - sonda) sonda lambda alarmuje, że mieszanka za uboga. No to sterownik daje większą dawkę, a za chwilę znów znienacka ... juz wiecie. I tak w koło. Zresztą mało kto wie że dokładnie tak samo faluje skład mieszanki tyle że szybko w czasie normalnrj jazdy. Koniec wymądrzania się . Pozdrawiam
MIŁEGO DNIA ew NOCY ;)
dokaldnie 1.3NZ maja to do siebie ze "delikatbnie" faluja im obroty,jo55 pisze:Właśnie w jakim zakresie wahają się obroty biegu jałowego. Niewielkie regularne wahanie jest objawem zdrowia silnika i jego sterowania. Po zakupie też się niepokoiłem jak to inżynier. Serwis fabryczny VW nawet sprawdzał. Sondę lambda podmieniali i falowało dalej. Powiedzieli że nie wiedzą. A ja już wiem bo mam program serwisowy w laptopie . i oglądam sobie wykresy np. składu spalin. To normalny cykl pracy programu sterownika wtrysku, który na paliwo jest centuś (jak ja) Sprawdza sondę lamda i znienacka zmniejsza dawkę paliwa, po kilku sekundach (bo odległość wtryski - sonda) sonda lambda alarmuje, że mieszanka za uboga. No to sterownik daje większą dawkę, a za chwilę znów znienacka ... juz wiecie. I tak w koło. Zresztą mało kto wie że dokładnie tak samo faluje skład mieszanki tyle że szybko w czasie normalnrj jazdy. Koniec wymądrzania się . Pozdrawiam
z tego co kiedys slyszlame uklad jest stary i nie jest w stanie idelanie trzymac obrotow zgopdnoie z oczytami z sondy, za wolno dziala,
ten typ tak ma po prostu...
[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 333 gości