To o Hallu jest akurat proste: czujnik Halla podaje sygnał z jaką prędkością się silnik nam kręci; jeśli silnik się nie kręci ale zapłon a więc i sygnał do i z czujnika Halla jest podawany - to komputer sterujący w samochodzie odczytuje to jako błąd na zasadzie "przecież podaję mu napięcie do cewki a on się mi nie kręci!" .
Po uruchomieniu silnika już wszystkie sygnały się zgadzają.
problem z odpaleniem - dziwny temat
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
Cyfrowy obrotomierz zamiast przebiegu w licznikach VDO
1. naciskamy przycisk do kasowania kilometrów cały czas trzymając.
2. włączamy, wyłączamy i ponownie włączamy zapłon nie zapalając auta
3. po paru sekundach pojawią się 4 cyfry, naciskamy przycisk do kasowania kilometrów tak aby na wyświetlaczu pokazała się liczba 7.
4. zapalamy samochód
wada-przed każdym odpaleniem auta punkty 1-4 trzeba powtórzyć
1. naciskamy przycisk do kasowania kilometrów cały czas trzymając.
2. włączamy, wyłączamy i ponownie włączamy zapłon nie zapalając auta
3. po paru sekundach pojawią się 4 cyfry, naciskamy przycisk do kasowania kilometrów tak aby na wyświetlaczu pokazała się liczba 7.
4. zapalamy samochód
wada-przed każdym odpaleniem auta punkty 1-4 trzeba powtórzyć
Flower to co ty mówisz tez miałem u siebie we wtorek.przyszedł ostry mróz i nie moglem odpalić, jak odpaliłem to chodził na wolnych obrotach ale jak dałem gazu i puściłem to mi zgasł i znowu kręcenie, i chodził jak traktor. U mnie dolałem pól butelki denaturatu do baku (mailem jakieś 30l beny dolane zanim denaturat wlałem).i na drugi dzień palił od razu tylko ze miałem lipny aku wiec trzeba było pokręcić. przedwczoraj kupiłem nówkę i kreci jak ta lala
Ostatnio zmieniony sob sty 10, 2009 13:50 przez Baracus86, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: pn gru 22, 2008 14:31
- Lokalizacja: Krosno Odrzańskie
- Kontakt:
Z tym, że ja miałem aku nówkę i zwykle po jakimś deszczu, czy obniżeniu temperatury się to pojawiało. Jak już jakimś cudem odpalił to tylko wystarczyło przyłożyć nogę do pedału gazu (niewiele, naprawdę niewiele dodać) i gasł. Po jakimś czasie od odpalenia tj. z 15 - 30 minut można było normalnie jechać. Jak już mówiłem, rozrząd wyregulowany i działa jak marzenieBaracus86 pisze:Flower to co ty mówisz tez miałem u siebie we wtorek.przyszedł ostry mróz i nie moglem odpalić, jak odpaliłem to chodził na wolnych obrotach ale jak dałem gazu i puściłem to mi zgasł i znowu kręcenie, i chodził jak traktor. U mnie dolałem pól butelki denaturatu do baku (mailem jakieś 30l beny dolane zanim denaturat wlałem).i na drugi dzień palił od razu tylko ze miałem lipny aku wiec trzeba było pokręcić. przedwczoraj kupiłem nówkę i kreci jak ta lala
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 357 gości