Dziwne zachowanie po odpaleniu, falowanie przy rozgrzanym 2E
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Dziwne zachowanie po odpaleniu, falowanie przy rozgrzanym 2E
Witam
Mam taki problem ze swoim 2e. Chwile po odpaleniu na zimnym silniku wskakuje na ok 2000obr/min. Chodzi tak ok 1 min poczym powoli zaczynaja obroty spadac. Gdy dodam gazu wskakuje na obroty normalnie ale ciężko mu sie z nich schodzi... schodzi do powiedzmy 1700obr/min. Gdy sie nagrzeje zaczynaja falowac od wartosci 600 - 1800obr. Dodam jeszcze ze tak sie dzieje na beznzynie choc na gazie nie jezdze juz z 2 miesiace z wiadomych powodow Prosze o pomoc ;P i odpowiedz czy cos z niego jeszcze bedzie :)
Mam taki problem ze swoim 2e. Chwile po odpaleniu na zimnym silniku wskakuje na ok 2000obr/min. Chodzi tak ok 1 min poczym powoli zaczynaja obroty spadac. Gdy dodam gazu wskakuje na obroty normalnie ale ciężko mu sie z nich schodzi... schodzi do powiedzmy 1700obr/min. Gdy sie nagrzeje zaczynaja falowac od wartosci 600 - 1800obr. Dodam jeszcze ze tak sie dzieje na beznzynie choc na gazie nie jezdze juz z 2 miesiace z wiadomych powodow Prosze o pomoc ;P i odpowiedz czy cos z niego jeszcze bedzie :)
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Czy pompowanie hamulcem przypadkiem nie ma jakiegoś wpływu na obroty gdy się przywieszą? sprawdź bo jesli tak to jest duze prawdopodobieństwo że to silniczek krokowy.
Pompujać pedałem hamulca otwierasz zaworek zwrotny na wężyku podciśnienia serwa hamulca co ładuje serwo ale jednocześnie upuszcza podciśnienie z kolektora ssącego. To upuszczanie podciśnienia z kolektora , choć bardzo niewielke , normalnie nie wpływające na obroty silnika, może w tym przypadku pobudzić iglicę silniczka krokowego do pracy i spowowuje że się odetnie.
Pompujać pedałem hamulca otwierasz zaworek zwrotny na wężyku podciśnienia serwa hamulca co ładuje serwo ale jednocześnie upuszcza podciśnienie z kolektora ssącego. To upuszczanie podciśnienia z kolektora , choć bardzo niewielke , normalnie nie wpływające na obroty silnika, może w tym przypadku pobudzić iglicę silniczka krokowego do pracy i spowowuje że się odetnie.
Zrobiłem dokładnie to co mi poradziles i okazało sie ze obroty rosną. Przy rozgrzanym silniku jak zaczynają falować tak samo podpompowalem hamulec i wzrosły do ok 1300obr i sie zatrzymaly, gdy przestalem pompowac to znow spadly i zaczely falowac. Wychodzi na to ze to jednak silniczek krokowy padł. Tak z ciekawosci pytalem o nowy oryginal i cena mnie zszokowala :p 1220zł a za zamiennik ponad 600 nie pozostaje nic innego jak szukam jakiejs uzywki ale przeczyscic stary ;P moze to cos da w kazdym razie dzieki za rade
Mój golfinder :P http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=249977
Akumulatory i oleje w dobrych cenach ! http://moto.allegro.pl/listing.php/user?us_id=19917259
Akumulatory i oleje w dobrych cenach ! http://moto.allegro.pl/listing.php/user?us_id=19917259
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
kapiel w bezynie eksrakcyjnej może pomóc.
Tylko nie mocz tej sekcji w którą sie wpina wtyczkę ale tą w której jest ta iglica.
Pędzelek z drobnym włosiem będzie pomocny, mozesz też uzyć powietrza z kompresora.
Tylko nie mocz tej sekcji w którą sie wpina wtyczkę ale tą w której jest ta iglica.
Pędzelek z drobnym włosiem będzie pomocny, mozesz też uzyć powietrza z kompresora.
Ostatnio zmieniony sob sty 10, 2009 15:30 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.
Silniczek bedzie kapany jutro a dzisiaj mam jeszcze jeden problem ;P otoz czasami mruga a czasami swieci sie dluzej kontrolka recznego .. od czego to moze byc ? co musze sprawdzic wiem ze tam sa jakies blaszki i przy zaciagnietym recznym one sie stykaja czy cos takiego ..mozliwe ze to jest przeczyna czy cos glebszego ?
Mój golfinder :P http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=249977
Akumulatory i oleje w dobrych cenach ! http://moto.allegro.pl/listing.php/user?us_id=19917259
Akumulatory i oleje w dobrych cenach ! http://moto.allegro.pl/listing.php/user?us_id=19917259
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
czujnik jest przy ręcznym, jak tam sie przyjrzysz to go od razu zoabczysz. Skontroluj jego działania wciskajać go palcem po prostu. Raczej problem tkwi w samym czujniczku.
Ostatnio zmieniony pt sty 16, 2009 17:55 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzieki kolego za rady :):)
Ostatnio zmieniony pt sty 16, 2009 18:01 przez phozik, łącznie zmieniany 1 raz.
U mnie w 2E pojawił się dzisiaj podobny problem. Auto schodzi tylko do 1100 RPM. Od tego momentu obroty spadają bardzo powoli i silnik zaczyna "falować". Kiedy podłączyłem voltomierz do kabla nr.3 we wtyczce do przepływomierza, pokazał mi wartość 4.58V, i nie zmieniała sie ona w zależności od położenia klapki przepływomierza. Mierzyłem tą wartość tylko na załączonym zapłonie, i również na zapalnonym silniku - ciągle voltomierz pokazywał 4.58V. Co ciekawe kiedy odłączyłem całkowicie wtyczkę od przepływomierza, auto zaczęło równo pracować na wolnych obrotach, ale brakuje mu mocy podczas jazdy. Już można postawić diagnoze że to przepływomierz wadliwie działa?
Prosze o podpowiedzi
Prosze o podpowiedzi
VW Corrado 1.9 TDI BLT PD 130KM --> 230KM 430NM
Diesel też potrafi!
Corrado w dieslu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=408433
Diesel też potrafi!
Corrado w dieslu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=408433
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 542 gości