Wywala płyn chłodniczy.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tomyart
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 16:50
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Wywala płyn chłodniczy.

Post autor: tomyart » wt gru 06, 2005 19:43

Wywala płyn chłodniczy. Moje podejżenia padają na walnięty korek w zbiorniczku wyrównawczym, ostatnio nie robie dużo kilometrów do pracy i z powrotem (może 20 km) ale za każdym razem po powrocie jak troche po stoi (w garazu) na podłodze jest mokro na wysokości przegrody silnika sprawdzałem pod spodem i wzmocnienie (wózek )też są mokre. Przewody raczej szczelne.
Miał ktoś walniętyu korek ?Czy objawy były podobne?



mamix4
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: pn lut 28, 2005 11:38
Lokalizacja: Miliszewy,Toruń

Post autor: mamix4 » wt gru 06, 2005 20:03

Ja miałem takie obiawy i skończyło się na wymianie uszczelki pod głowicą orzaz termostatu



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt gru 06, 2005 20:09

Może termostat ci się zaciął i wode w silniku zaczyna ci gotować.



Awatar użytkownika
kulfi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 146
Rejestracja: sob lis 05, 2005 16:13
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: kulfi » wt gru 06, 2005 20:19

skoro obrzeża zbiorniczka są suche to to pewnie ta uszczelka ,niestety!!!


POMOGŁEM >>>>WYSTARCZY KLIKNĄĆ NA (POMÓGŁ)
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a27a21eb377a4053.html][img]http://images21.fotosik.pl/15/a27a21eb377a4053med.jpg[/img][/url] mój golf http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=87978 nowe foty str.2

Awatar użytkownika
Alib
Red ARROW
Red ARROW
Posty: 131
Rejestracja: sob mar 05, 2005 16:05
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Alib » wt gru 06, 2005 20:24

najprościej wymienić korek koszt około 10 zeta!! a jak nie to może być albo uszczelka pod głowicą (tak było u mnie) albo termostat (tez tak miałem)


Alib RULES!! in Rzeszów!!! Pozdro600!!!

Awatar użytkownika
tomyart
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 16:50
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: tomyart » wt gru 06, 2005 20:41

No to powiem tak:
Z racji że dość krótko jade woda nie ma czasu się zagotować max dochodzi mi do 80
Termostat raczej też się otwiera bo jak go zagrzeje to wszystkie węże mam ciepłe wentylator się załącza
Takżę zostaje albo korek albo uszczelka
Ciężko znaleść jakieś ślady oprucz tych na podłodze i podwoziu bo widocznie szybko odparowuje ale płyn może spływać ze zbiorniczka po tzn nadkolu
Jutro kupie nowy korek i zobacze tak się zastanawiam i dochodze do wniosku że to się zaczęło po wymianie płynu na nowy

PS Nie ma problemu z ogrzewaniem także zapowietrzony raczej też nie jest

[ Dodano: Wto Gru 06, 2005 19:50 ]
Sprawdziłem
Zdjełem plastik który zasłania taki otwór w zbiorniczku i tam jest mokre czyli może to być korek

Jak dobrze rozumiem działanie tego systemu to w korku jest zawór który jak się otworzy to płyn wydostaje się przez ten otwór w zbiorniczku???? :?:



Awatar użytkownika
kesier
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: pn lut 07, 2005 21:03
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

Post autor: kesier » wt gru 06, 2005 20:56

tomyart pisze:Termostat raczej też się otwiera bo jak go zagrzeje to wszystkie węże mam ciepłe wentylator się załącza
przy takiej temp.zewnetrznej jak jest teraz i na tak krotkim odcinku jazdy jak piszesz to wentylator raczej nie powinien sie wlaczac no chyba ze sprawdzales na postoju zamkniety w cieplym garazu



Awatar użytkownika
tomyart
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 16:50
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: tomyart » wt gru 06, 2005 21:03

kesier pisze:
tomyart pisze:Termostat raczej też się otwiera bo jak go zagrzeje to wszystkie węże mam ciepłe wentylator się załącza
przy takiej temp.zewnetrznej jak jest teraz i na tak krotkim odcinku jazdy jak piszesz to wentylator raczej nie powinien sie wlaczac no chyba ze sprawdzales na postoju zamkniety w cieplym garazu
Na postoju (i w sumie zaraz po wymianie płynu) a teraz to faktycznie raczej nie.Ale w sobote troche pojeździłem i sprawdziłem przewody i na bank wszystkie były ciepłe



Awatar użytkownika
kesier
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: pn lut 07, 2005 21:03
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

Post autor: kesier » wt gru 06, 2005 21:07

na to zobacz jak bedzie po wymianie korka w najgorszym przypadku uszczelka(czego ci nie zycze)a i jeszcze jedno przez ten zaworek w korku plyn nie mam prawa sie wydostawac jesli wszytko jest ok



Awatar użytkownika
tomyart
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 16:50
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: tomyart » wt gru 06, 2005 21:13

Nie mówie ze przez zaworek w korku się ma coś wydostawać tylko przez otwór w zbiorniczku (np. przy zagotowaniu wody) Ale chyba całość jest tak skonstruowana żę przy wysokim ciśnieniu w układzie zaworek w korku się podnosi i powoduje przedostanie się płynu do otworu przelewowego w zbiorniczku. Coś jak w centralnym w domu. Jak się myle to mnie poprawcie



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 248 gości