czujnik czy termostat ??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
MK3 1,8 ABS , był produkowany do bodajże 1995 roku potem weszły silniki ADZ , prawie identyczne
[ Dodano: 09 Sty 2009 17:30 ]
chcąc dokładnie zmierzyc rezystencje czujników to je wyciąg , i w wodzie podgrzewaj , tylko potrzeba termometru i omomierza
[ Dodano: 09 Sty 2009 17:30 ]
chcąc dokładnie zmierzyc rezystencje czujników to je wyciąg , i w wodzie podgrzewaj , tylko potrzeba termometru i omomierza
Ostatnio zmieniony pt sty 09, 2009 18:32 przez miś fazi, łącznie zmieniany 1 raz.
robiłem tak niby zgadzja sie te wartosci z tabelka ale co do termometru nie mam przekonania czy dobzre wskazywał takze nie jest to zbyt wiarygodne doswiadzczenie no a na co wam to wyglda bardziiej na czujnik czy ba termostat bo jesli to czujnik to kupie drozszy widzłem na stronie sklepu inter cars sa czujniki hella za ok 100 zł moze on pomoze
hmmmm no teraz juz pewny nie jestem, ale wydawało mi sie że trzy.miś fazi pisze:Który czujnik wymieniałeś bo masz w tym silniku na króćcu trzy: czerwony, czarny i niebieski? w tym silniku powinien być tylko jeden z czterema kabelkami
Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
Eno kolego nie dobrze, to może zmieniać postać sprawy, w cordobie możesz mieć zegary do których jest potrzebny zupełnie inny czujnik niz do golfa.adie1989 pisze:ah przeopraszam zaponiałem dodoac ze mam cordobe 1.8 94r ale silnik golfa wpsiałem poprostu mk3
[ Dodano: 09 Sty 2009 17:42 ]
Jeśli latem wskazania były dobre i zakładam że z termostatem jest wszystko OK skoro węże nie są oba gorące i masz ciepło w aucie to wydasz pieniądze a efekt będzie taki sam jak wcześniej.adie1989 pisze:robiłem tak niby zgadzja sie te wartosci z tabelka ale co do termometru nie mam przekonania czy dobzre wskazywał takze nie jest to zbyt wiarygodne doswiadzczenie no a na co wam to wyglda bardziiej na czujnik czy ba termostat bo jesli to czujnik to kupie drozszy widzłem na stronie sklepu inter cars sa czujniki hella za ok 100 zł moze on pomoze
Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
-
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: śr mar 05, 2008 21:17
- Lokalizacja: Krzyż Wielkopolski
- Kontakt:
witam! w moim golfie posiadam taki sam silnik ABS 1.8 i właśnie wróciłem z garażu a pofatygowałem sie tam żeby sprawdzić jaki kolor ma czujnik o którym mowa i okazało się ze jest koloru CZARNEGO - a jeśli chodzi o Twój problem to mysle że masz cos z termostatem - wskazania na poszczególnych czujnikach temperatury są właściwe najprawdopodobniej termostat otwiera się kiedy chce i co za tym idzie miesza wode tą ciepłą z małego obiegu z tą zimną z dużego i stąd te duże skoki temp na postoju czy tez podczas jazdy na Twoim miejscu dałbym sobie spokój z tym czujnikiem temperatury i założył ten który miałeś do tej pory a uwage skupił na termostacie - "miś fazi" ma tu troche racji czujnik temp i czujnik włączenia wentylatora nie mają nic wspulnego ze sobą - bo żeby wentylator zaczął działać musi pójść ciepła woda na duży obieg a duży obieg z kolei otwiera sie tylko wtedy gdy mamy sprawny termostat a ten powinien otwierać sie przy temp 90 stopni C
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 284 gości