problem z ogrzewaniem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

koloslask
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: pt lut 15, 2008 18:28
Lokalizacja: slask

problem z ogrzewaniem

Post autor: koloslask » śr sty 07, 2009 22:04

mechanik wymienił mi termostat oraz pasek klinowy sprawdził pompę wodną jest oki,jak jade ogrzewanie hula bez problemu, problem zaczyna się jak stoję np. na światłach ogrzewanie przestaje działać, wieje chłodne powietrze, ale co zauważyłem, jak stoję wyłączam dmuchawę (ponieważ wieje chłodne powietrze) ale jak po chwili włącze dmuchawę to leci przez chwilę gorące powietrze i znowu zaczyna dmuchać chłodne, jak wyłączę dmuchawę chwilę odczekam to po włączeniu znowu leci gorące powietrze itd itp mechanik jak na razie nie wie co może być przyczyną



mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » śr sty 07, 2009 22:08

Zakamieniona lub zabita brudem nagrzewnica może być problemem.


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

Awatar użytkownika
kasmi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: wt lip 29, 2008 16:37
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: kasmi » śr sty 07, 2009 22:14

Też mam ten sam problem i również podejrzewam że to może być wina nagrzewnicy


[img]http://images39.fotosik.pl/87/2626b9e2452cdcc6med.jpg[/img]

koloslask
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: pt lut 15, 2008 18:28
Lokalizacja: slask

Post autor: koloslask » śr sty 07, 2009 22:17

i całą sytuacje opisałem mechanikowi, który nie umiał mi odpowiedzieć na moje pytanie, wymienił pasek termostat i skasował 120 zł a ogrzewania jakgdyby dalej nie ma

możecie powiedzieć ile kosztuje taka nagrzewnica i orientacyjny koszt wymiany?
Ostatnio zmieniony śr sty 07, 2009 22:18 przez koloslask, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » śr sty 07, 2009 22:26

koloslask pisze:jak jade ogrzewanie hula bez problemu
Czyli raczej nie nagrzewnica.Ja bym popatrzył na pompę wodną,jeśli na jałowym biegu ma problem z tłoczeniem cieczy do nagrzewnicy :chytry:
W niektórych golfach był montowany dodatkowy termostat przy wejściu do nagrzewnicy,często siadały powodując problemy.



koloslask
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: pt lut 15, 2008 18:28
Lokalizacja: slask

Post autor: koloslask » śr sty 07, 2009 22:30

hmm widzisz, mechanik twierdzi, że pompe wodną sprawdzał i stwierdził że jest z nią wszystko oki .....

a w tym wszystkich najgorsze jest to ze ja sie na tym zupelnie nie znam heheh
Ostatnio zmieniony śr sty 07, 2009 22:32 przez koloslask, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » śr sty 07, 2009 22:36

koloslask, popatrz czy masz coś takiego jak na fotce Obrazek



koloslask
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: pt lut 15, 2008 18:28
Lokalizacja: slask

Post autor: koloslask » śr sty 07, 2009 22:43

teraz mi jest ciezko ocenic bo nie jestem przy aucie, ale na pewno zajrze :-) jeszcze jakbyś mi napisał co oznaczaja 1-2-3



mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » śr sty 07, 2009 22:49

1. waż do nagrzewnicy
2.termostat
3.wąz do ukladu chłodzenia.

Faktycznie może padł termostat (2) :-k

w mojej r19 takie objawy jak piszesz dawała zatkana nagrzewnica.


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

koloslask
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: pt lut 15, 2008 18:28
Lokalizacja: slask

Post autor: koloslask » śr sty 07, 2009 22:53

no nic nie pozostaje mi innego jak jutro podjechac do mechanika, termostat mi dzisiaj wymienił już, a ten dodatkowy to ja nie wiem czy ja go mam, no ale dzieki za porady



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » śr sty 07, 2009 22:58

koloslask pisze:dodatkowy to ja nie wiem czy ja go mam
Jak masz to wywal dziada w cholere i załóż rurki miedziane 22mm :bajer:



roobert87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn mar 31, 2008 09:29
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: roobert87 » czw sty 08, 2009 17:06

ja miałem dziś ten sam problem co koloslask, tak samo miałem że wiało mi zimnym powietrzem, a jak wyłączyłem na chwile nawiew i włączyłem ponownie to przez moment leciało ciepłe..

OKAZAŁO SIĘ ŻE W MOIM PRZYPADKU TO WYCIEK PŁYNU CHŁODNICZEGO
:/
UBYŁO MI 2 LITRY, JAK UZUPEŁNIŁEM TO WSZYSTKO WRÓCIŁO DO NORMY:)

Polecam więc sprawdzić poziom płynu chłodniczego.
Ostatnio zmieniony czw sty 08, 2009 17:07 przez roobert87, łącznie zmieniany 1 raz.



malinakks
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: sob sty 03, 2009 19:41
Lokalizacja: korczyna
Kontakt:

Post autor: malinakks » pt sty 09, 2009 12:36

jeśli masz przepływ płynu przez nagrzewnice i oba przewody są ciepłe nawet na postoju to nie wina nagrzewnicy. jeśli tak to prawdopodobnie na klapkach co zamykają i otwierają zimne i ciepłe powietrze są takie gąbki i prawdopodobie odpadly i temu nie masz ogrzewania. i teraz klapki wygladają jak ser szwajcarski bo mają otwory średnicy około 2-3 cm. trzeba to rozebrać i je okleić i powinno byc już dobrze. zauważyłeś czy przez kratki nawiewu wylatują ci takie szare gąbki??? jesli tak to wina klapek



koloslask
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: pt lut 15, 2008 18:28
Lokalizacja: slask

Post autor: koloslask » pt sty 09, 2009 18:03

no zauwazyłem wylatują, małe czarne gąbki, mozna to zrobić samemu, jeżeli tak to gdzie one znajdują się?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 328 gości