Silnik krokowy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Silnik krokowy
MAM PYTANIE CZY ŁATWO JEST SAMEMU WYCZYSCIC SILNIK KROKOWY W VW GOLF III I CZY JEST TAKA MOZLIWOSC ORAZ CO TRZEBA WIEDZIEC CZY SĄ JAKIES NIESPODZIANKI I NA CO TRZEBA UWAZAC?
Ostatnio zmieniony czw sty 08, 2009 22:47 przez rooboo, łącznie zmieniany 1 raz.
Ze zdjęciem to chyba nie będziesz mieć większych problemów za pomocą śrubokręcika, co do czyszczenia: musisz mieć benzynę ekstrakcyjną lub rozpuszczalnik nitro (chyba nawet lepszy od benzyny), zalej go i zostaw tak z kilka godzin (np na noc), zeby troszkę sie pomoczył musisz przy tym uważać, bo nitro niszczy plastik.
FORD
Fix Or Repair Daily
Fix Or Repair Daily
Silniczka to się nie czyści bo jak go chcesz wyczyścić nie otwierając obudowy.
Tu chodzi o wyczyszczenie styków w te które się wpina kostka bo one są powodem że obroty wariują.
Jak otowrzysz obudowę silniczka to w środku jest normalny silniczek elektryczny jak w zabawkach...więc co w nim czyścić?
Ja już zrobiłem taki manewr że dobrałem silniczek (ten ze środka) i wlutowałem drugi...i co...ta sama sytuacja.
Styki i jeszcze raz styki to wada tych silniczków.
Tu chodzi o wyczyszczenie styków w te które się wpina kostka bo one są powodem że obroty wariują.
Jak otowrzysz obudowę silniczka to w środku jest normalny silniczek elektryczny jak w zabawkach...więc co w nim czyścić?
Ja już zrobiłem taki manewr że dobrałem silniczek (ten ze środka) i wlutowałem drugi...i co...ta sama sytuacja.
Styki i jeszcze raz styki to wada tych silniczków.
Dzięki koledzy za cenne uwagi ale moze teraz powiem w czym tkwi problem a mianowicie po odpaleniu zimnego silnika (przypomne GOLF III 1,6 benzyna) mam strasznie niskie obroty wiec musze go trzymac na gazie dopuki sie nie zagrzeje bo nawet jechac nie da rady bo na kazdym skrzyzowaniu gasnie ale jak zlapie temperatury jest OK i silnik pracuje bez uwag z tego powodu podejzewalem SILNIK KROKOWY ale do glowy przychodzi mi jeszcze inna sprawa poniewaz strasznie dlugo sie grzeje to moze TERMOSTAT jest odpowiedzialny za to zjawisko? Co o tym sądzicie?
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
++++++++ CB CH.19 ++++++++
PRESIDENT JACKSON
PRESIDENT JACKSON
rooboo czy już poradziłeś sobie z tym problemem? Bo u mnie jest identycznie i nie wiem co robićrooboo pisze: po odpaleniu zimnego silnika (przypomne GOLF III 1,6 benzyna) mam strasznie niskie obroty wiec musze go trzymac na gazie dopuki sie nie zagrzeje bo nawet jechac nie da rady bo na kazdym skrzyzowaniu gasnie ale jak zlapie temperatury jest OK i silnik pracuje bez uwag ...
kasmi pisze:rooboo czy już poradziłeś sobie z tym problemem? Bo u mnie jest identycznie i nie wiem co robićrooboo pisze: po odpaleniu zimnego silnika (przypomne GOLF III 1,6 benzyna) mam strasznie niskie obroty wiec musze go trzymac na gazie dopuki sie nie zagrzeje bo nawet jechac nie da rady bo na kazdym skrzyzowaniu gasnie ale jak zlapie temperatury jest OK i silnik pracuje bez uwag ...
Witam. Temat dość stary bo jakieś 7-8 miesięcy temu sprzedałem GOLFA (świetny samochód zawsze będę go dobrze wspominał) teraz śmigam PASSAT Combi 1,9 TDI 110 KM (po lifcie0...
Ale wracając do tematu to oczywiście że sobie poradziłem... wszelkie bóle przeszły po wymianie krokowca. koszt około 300 zł oryginał bosch. Od tamtej pory jeździł i nadal jeździ jak pszczółeczka . Pozdrawiam i powodzenia.
++++++++ CB CH.19 ++++++++
PRESIDENT JACKSON
PRESIDENT JACKSON
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 268 gości