Silnik krokowy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

rooboo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: wt lis 15, 2005 11:38
Lokalizacja: Pilawa
Kontakt:

Silnik krokowy

Post autor: rooboo » wt gru 06, 2005 14:45

MAM PYTANIE CZY ŁATWO JEST SAMEMU WYCZYSCIC SILNIK KROKOWY W VW GOLF III I CZY JEST TAKA MOZLIWOSC ORAZ CO TRZEBA WIEDZIEC CZY SĄ JAKIES NIESPODZIANKI I NA CO TRZEBA UWAZAC?
Ostatnio zmieniony czw sty 08, 2009 22:47 przez rooboo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Smaczny
Forum Master
Forum Master
Posty: 1007
Rejestracja: czw sty 06, 2005 20:15
Lokalizacja: Koluszki
Kontakt:

Post autor: Smaczny » wt gru 06, 2005 16:45

Ze zdjęciem to chyba nie będziesz mieć większych problemów za pomocą śrubokręcika, co do czyszczenia: musisz mieć benzynę ekstrakcyjną lub rozpuszczalnik nitro (chyba nawet lepszy od benzyny), zalej go i zostaw tak z kilka godzin (np na noc), zeby troszkę sie pomoczył :) musisz przy tym uważać, bo nitro niszczy plastik.


FORD
Fix Or Repair Daily

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » wt gru 06, 2005 16:49

Silniczka to się nie czyści bo jak go chcesz wyczyścić nie otwierając obudowy.

Tu chodzi o wyczyszczenie styków w te które się wpina kostka bo one są powodem że obroty wariują.
Jak otowrzysz obudowę silniczka to w środku jest normalny silniczek elektryczny jak w zabawkach...więc co w nim czyścić?

Ja już zrobiłem taki manewr że dobrałem silniczek (ten ze środka) i wlutowałem drugi...i co...ta sama sytuacja.
Styki i jeszcze raz styki to wada tych silniczków.


Obrazek

Julek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: pn cze 27, 2005 19:16
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: Julek » wt gru 06, 2005 19:27

Racja krokowca nie powinno sie rozbierac -mialem ostatnio nauczke rozebralem,wyczyscilem,zlozylem- i :ass: zepsulem na amen- musialem kupic inny.A jak sie potem dowiedzialem to krokowiec nie byl przyczyna problemow i byl sprawny dopuki ja sie za niego nie wzielem :grrr:



rooboo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: wt lis 15, 2005 11:38
Lokalizacja: Pilawa
Kontakt:

Post autor: rooboo » śr gru 07, 2005 09:40

Dzięki koledzy za cenne uwagi ale moze teraz powiem w czym tkwi problem a mianowicie po odpaleniu zimnego silnika (przypomne GOLF III 1,6 benzyna) mam strasznie niskie obroty wiec musze go trzymac na gazie dopuki sie nie zagrzeje bo nawet jechac nie da rady bo na kazdym skrzyzowaniu gasnie ale jak zlapie temperatury jest OK i silnik pracuje bez uwag z tego powodu podejzewalem SILNIK KROKOWY ale do glowy przychodzi mi jeszcze inna sprawa poniewaz strasznie dlugo sie grzeje to moze TERMOSTAT jest odpowiedzialny za to zjawisko? Co o tym sądzicie?

Pozdrawiam.


++++++++ CB CH.19 ++++++++
PRESIDENT JACKSON

rooboo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: wt lis 15, 2005 11:38
Lokalizacja: Pilawa
Kontakt:

Post autor: rooboo » śr gru 07, 2005 12:36

slonko pisze:A sprawdzales czujnik ssania? Mi to wyglada na to ze poprostu ssanie sie nie zalacza

czujnika jeszcze nie sprawdzalem ale zrobie to mozliwie szybko... dzieki



Awatar użytkownika
kasmi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: wt lip 29, 2008 16:37
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: kasmi » czw sty 08, 2009 21:56

rooboo pisze: po odpaleniu zimnego silnika (przypomne GOLF III 1,6 benzyna) mam strasznie niskie obroty wiec musze go trzymac na gazie dopuki sie nie zagrzeje bo nawet jechac nie da rady bo na kazdym skrzyzowaniu gasnie ale jak zlapie temperatury jest OK i silnik pracuje bez uwag ...
rooboo czy już poradziłeś sobie z tym problemem? Bo u mnie jest identycznie i nie wiem co robić



rooboo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: wt lis 15, 2005 11:38
Lokalizacja: Pilawa
Kontakt:

Post autor: rooboo » pt sty 09, 2009 08:33

kasmi pisze:
rooboo pisze: po odpaleniu zimnego silnika (przypomne GOLF III 1,6 benzyna) mam strasznie niskie obroty wiec musze go trzymac na gazie dopuki sie nie zagrzeje bo nawet jechac nie da rady bo na kazdym skrzyzowaniu gasnie ale jak zlapie temperatury jest OK i silnik pracuje bez uwag ...
rooboo czy już poradziłeś sobie z tym problemem? Bo u mnie jest identycznie i nie wiem co robić

Witam. Temat dość stary bo jakieś 7-8 miesięcy temu sprzedałem GOLFA (świetny samochód zawsze będę go dobrze wspominał) teraz śmigam PASSAT Combi 1,9 TDI 110 KM (po lifcie0...
Ale wracając do tematu to oczywiście że sobie poradziłem... wszelkie bóle przeszły po wymianie krokowca. koszt około 300 zł oryginał bosch. Od tamtej pory jeździł i nadal jeździ jak pszczółeczka . Pozdrawiam i powodzenia.


++++++++ CB CH.19 ++++++++
PRESIDENT JACKSON

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 516 gości