co najczesciej wymieniac przy remoncie glowicy 1.8 rp

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

rychu25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: śr lis 30, 2005 04:16
Lokalizacja: ostrow
Kontakt:

co najczesciej wymieniac przy remoncie glowicy 1.8 rp

Post autor: rychu25 » wt gru 06, 2005 13:49

napiszcie co trzeba wymienic zeby bylo dobrze



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt gru 06, 2005 14:00

Zeby było co wymianiać to najpierw trzeba pomierzyć dziury po popychaczach hydraulicznych czy nie mają za dużego luzu. Jak głowica nadaje się do operacji to mierzymy zawory. Jak są ok to wymieniamy tylko prowadnice, uszczelniacze i docieramy zawory na nowo. Jak zawory są zjechane to wymieniamy zawory, prowadnice, uszczelniacze i frezujemy gniazda pod nowe zawory. Opcja trzecia to wymian gniazd, zaworów, prowadnic, uszczelniaczy i docieranie zaworów do gniazd.



fibolek

Post autor: fibolek » wt gru 06, 2005 15:37

Nie docieraj zaworów bo potem mogą ci hałasować.One a właściwie gniazda są fabrycznie utwardzane i hartowane.



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » wt gru 06, 2005 16:27

fibolek pisze:Nie docieraj zaworów bo potem mogą ci hałasować.One a właściwie gniazda są fabrycznie utwardzane i hartowane.
Nie słyszałem o tym, żeby nie docierać zaworów. Sam frezuję jak jest potrzeba, a potem po frezowniu docieram. Gniazdo zaworowe to wkładka w kształcie pierścienia i nie są utwardzane powierzchniowo, tylko w masie (cały pierścień jest z b. twardego, jednolitego stopu, docieranie nie zaszkodzi utwardzeniu). Trzeba tylko uważać, żeby nie przesadzić, bo przy za głębokim osadzeniu zaworu w gnieździe nie będzie zapewnionej regulacji przez popychacz hydrauliczny. Jeżeli gniazdo jest do ciut głębszej obróbki (głębsze wżery, częściowo upalone) zmieniam zawór na nowy i z reguły szafa gra.
I po docieraniu nic nie jest głośniej


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » wt gru 06, 2005 22:25

przede wszystki to najpier wymien uszcelniacze na zaworach bo to podstawa i koszt ok 10zł,pomysl nad szklankami jak klepia jak zawory czyste i gniazda ladne to nie ma sensu szlifowac,splanoj glowice i zalej ja nafta jak zawory beda trzymac nafte przez noc to daj sobie spokoj z docieraniem bo to czasochlonna praca ale jakbys zrobil to bys zrobil



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 290 gości