Co to za część?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

westpoland
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr sty 07, 2009 22:25
Lokalizacja: Poznań

Co to za część?

Post autor: westpoland » śr sty 07, 2009 22:49

Witam,
Proszę bardziej oświeconych ode mnie o wyjaśnienie, co to jest za część, ta którą zaznaczyłem strzałką. Silnik to 1,4 16v z 2001r. Pytam, ponieważ zauważyłem dzisiaj wyciek płynu chłodniczego tego elementu. Dokładne miejsce wycieku zaznaczyłem kółkiem.

Domyślacie się może, co to za usterka, bo przyznam jest o mój pierwszy vw i jestem w tej marce jeszcze zielony.
:blush:

Obrazek



mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » śr sty 07, 2009 22:51

to jest z prawej strony z boku bloku silnika?

Wygląda na króciec/rozgałęźnik układu chłodzenia.


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

westpoland
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr sty 07, 2009 22:25
Lokalizacja: Poznań

Post autor: westpoland » śr sty 07, 2009 22:55

Tak, z prawej strony, "idą" do tego węże z cgłodnicy.



Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » śr sty 07, 2009 23:06

mate64 pisze:Wygląda na króciec/rozgałęźnik układu chłodzenia.
no tak to wygląda i to raczej będzie ten króciec. Tam gdzieś powinien jeszcze być wciśnięty w niego czujnik temperatury



westpoland
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr sty 07, 2009 22:25
Lokalizacja: Poznań

Post autor: westpoland » śr sty 07, 2009 23:16

A czy króciec to nie jest to samo co obudowa termostatu?
I co tam uklękło, że zaczęło kapać. Dodam, ze auto stało dwa dni na mrozie, a miałem trochę wody w płynie w chłodnicy :crazy: i podejrzewam, że tu tkwi przyczyna. Nie wiem, tylko co dokładnie mogło się uszkodzić.
Ostatnio zmieniony śr sty 07, 2009 23:51 przez westpoland, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » śr sty 07, 2009 23:25

możliwe, że oring szlak trafił przy tych mrozach i przepuszcza wodę.. zwykły taki, gumowy



Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » śr sty 07, 2009 23:31

wymień króciec na nowy razem z oringiem i napewno bedzie git, te króćce lubią pękać i krzywić sie od temperatury i najlepiej kup w serwisie bo innych to szkoda zakładac no chyba że ktos lubi wracac do tej samej sprawy za kródki czas
pozdrawiam



westpoland
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr sty 07, 2009 22:25
Lokalizacja: Poznań

Post autor: westpoland » śr sty 07, 2009 23:57

Dzięki koledzy, macie u mnie punkty za pomoc. :)
Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś pomysły lub zetknął sie z podobnym przypadkiem to proszę o komentarz.
Aha, warto przy okazji wymienić, termostat? Tak profilaktycznie.



Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » czw sty 08, 2009 00:05

westpoland pisze:Aha, warto przy okazji wymienić, termostat? Tak profilaktycznie.
jeśli masz na to kasę, to czemu by nie ;) stary termostat choć na oko tego nie widać, też może nie być już "pierwszej szczelności" :helm:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 235 gości