zawieszenie w mk III

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Wojtes3mkIII
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 164
Rejestracja: śr paź 26, 2005 23:35
Lokalizacja: Lubuskie
Kontakt:

zawieszenie w mk III

Post autor: Wojtes3mkIII » ndz gru 04, 2005 17:00

prosiłbym o oświecenie mnie na temat gwintowanego zawieszenia. czym się ono charakteryzuje? słyszałem, ale nie wiem czy to prawda, że reguluje się nim obnizenie samochodu



Awatar użytkownika
Lukbro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pn maja 23, 2005 09:13
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Lukbro » ndz gru 04, 2005 17:20

Wojtes3mkIII pisze:prosiłbym o oświecenie mnie na temat gwintowanego zawieszenia. czym się ono charakteryzuje? słyszałem, ale nie wiem czy to prawda, że reguluje się nim obnizenie samochodu
poszukaj na forum. jest duzo na ten temat.
ale krotko :

gwintowane mozesz sobie regulowac. zajebista sprawa. jesli masz na zbyciu ok 2tys pln ;)

polecam to :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... awieszenia


Mój ex-Parch : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=68377 ;-)

Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » pn gru 05, 2005 00:03

dokładnie gwintowane zawieszenie pozwala na płynną regulację wysokości w dość szerokim zakresie ;)
jednak jest też kilka spraw które trzeba wiedzieć przy gwincie:
- czasami konieczne jest założenie dystansów, bo koło będzie szorowało o sprężynę
- każda regulacja wysokości to konieczność ustawiania geometrii

mam u siebie taki zawias ;) i z doświadczenia powiem Ci że przeważnie reguluje się to tylko raz ;) więc jakbym miał np. 3000zl to wolałbym kupić wysokiej klasy KIT niż gorszy gwint ;)


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

Awatar użytkownika
Lukbro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pn maja 23, 2005 09:13
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Lukbro » pn gru 05, 2005 00:23

micab pisze:wysokiej klasy KIT
-40 ? czy wiecej? jaka jest wedlug Ciebie najlepsza opcja dla tego auta?


Mój ex-Parch : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=68377 ;-)

Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » pn gru 05, 2005 00:42

-40 to moim zdaniem za mało ;) 60 to jest już ładne obniżenie i da się na tym spokojnie ganiać ;)

swojego chętnie posadziłbym 80, ale koła się wtedy nie zmieszczą :/


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

Awatar użytkownika
Lukbro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pn maja 23, 2005 09:13
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Lukbro » pn gru 05, 2005 21:48

micab pisze:swojego chętnie posadziłbym 80, ale koła się wtedy nie zmieszczą :/
jakie masz koła ? 16 ? 40/215 ? et35 ?


Mój ex-Parch : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=68377 ;-)

Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » pn gru 05, 2005 23:54

kola mam 205/45/16 ET35, ale z przodu mam dystans 5mm na strone więc przednie ET wychodzi 30 ;)
jednak te koła są już zdjęte, teraz ganiam na zimówkach, alusy chcę sprzedać bo mam nowy plan na nowy sezon ;)


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

wara99

Post autor: wara99 » pn gru 05, 2005 23:58

moim zdaniem do normalnej jazdy to max -40 ale faktem jest ze -60 duzo ladniej wyglada :helm:



Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » wt gru 06, 2005 00:26

wara99, na 60 też się da jeszcze spkojnie jeździć ;) dopiero przy 80 zaczynają sie trochę większe komplikacje ;)


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

Awatar użytkownika
h2o
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: sob mar 12, 2005 10:34
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: h2o » wt gru 06, 2005 00:31

Witam

Ja mam obecnie -60 mm a ET felg 25 :bigok: . Cóż wyglada jak wyglada - nic dodac nic ując. Siedzi nisko. Kapcie jak na razie 195/50 R15 bo wieksze i szersze na to ET mi sie nie zmieszczą :okej: W zakrety wchodzi jak poszynach - duzo frajdy. Byłoby jeszcze więcej gdyby drogi były lepsze :satan: . Nie oszukujmy sie jednak taki zestaw nie jest do wożenia wiekszej liczby osób. U mnie z dwoma osobami na tylnej kanapie koła potrafią trzeć o nadkoła choc mam podgiete ranty :hmm: . Ale jak ktoś lubi jeździc taczką to nic nie przeszkadza. Jak ktoś chętny to właśnie szukam kupca na cały kit :chytry: .

pozdrawiam



Awatar użytkownika
Wojtes3mkIII
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 164
Rejestracja: śr paź 26, 2005 23:35
Lokalizacja: Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Wojtes3mkIII » wt gru 06, 2005 01:40

a można jakoś podnieść takiego GTI z zawiechą 60 mm ? nie da się tym jeżdzić po naszych drogach, lekko bym go podniósł, chociaz przód, do ziemi mu brakuje 8 cm z przodu



djset

Post autor: djset » wt gru 06, 2005 12:29

ja takze planuje wymiane calego zawieszenia na nowe, tj sprezyny, amortyzatory... mam 1,9GTD... jakie zawiszeszenie do niego wstawic? o ile obnizajace i jakiej firmy?



Awatar użytkownika
h2o
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: sob mar 12, 2005 10:34
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: h2o » wt gru 06, 2005 12:38

Wojtes3mkIII pisze:a można jakoś podnieść takiego GTI z zawiechą 60 mm ? nie da się tym jeżdzić po naszych drogach, lekko bym go podniósł, chociaz przód, do ziemi mu brakuje 8 cm z przodu
Możesz próbować zastosować gumowe dystanse, które zakłada sie miedzy zwoje spręzyn. Koszt nie jest wielki i wiem, że niektórzy tak robią. Z tym, że ja osobiście nie jestem przekonany czy to podniesie trochę samochód czy tylko utwardzi sprężynę :bigok: .
Popytaj na forum może ktoś ma taki wynalazek założony.



Awatar użytkownika
Lukbro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pn maja 23, 2005 09:13
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Lukbro » wt gru 06, 2005 12:44

h2o pisze:Możesz próbować zastosować gumowe dystanse, które zakłada sie miedzy zwoje spręzyn. Koszt nie jest wielki i wiem, że niektórzy tak robią. Z tym, że ja osobiście nie jestem przekonany czy to podniesie trochę samochód czy tylko utwardzi sprężynę .
Popytaj na forum może ktoś ma taki wynalazek założony.

o gumach juz bylo duzo. to tylko na utwardzenie i jest to srodek tylko ew przejsciowy. niszczy sprezyne ktore nie pracuje tak jak powinna. nie polecam takiego rozwiazania jesli szanujesz auto.


Mój ex-Parch : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=68377 ;-)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 381 gości