Witam
Potrzeba zmusila mnie do zkupu prostownika. Wybór padł na prostownik impulsowy Tronic T4X chyba ze względu na to że on sam automatycznie wykrywa czy akumulator jest naładowany i jak naładuje to przechodzi w stan konserwacji więc nie muszę pilnować kiedy się ładuje. Czy może ktoś z forumowiczów korzysta z takiego wynalazku?? jak tak to mam ewentualne pytania odnośnie tego prost. Po podłączeniu go do aku prostownik nie wykazuje żadnej reakcji tylko dochodzą z niego takie delikatne odgłosy "cykania" po jakichś 13 godzinach pojawiła się kontrolka że jest on w gotowości (STAND BY) ale po wybraniu trybu ładowania pokazał że aku jest naładowany i rzeczywiście auto zapaliło o niebo lepiej niż poprzednio wiec myślałem ze poprostu aku byl dość mocno rozładowany ale po ostatniej mroźnej nocy kiedy to bryka nie odpalila zabrałem aku do domu i podłączyłem do prostownika no i przez 12 godzin nic poza "cykaniem" te urządzenie nie pokazało:( Czy ktoś ma podobne doświadczenia z takim prostownikiem
Dzięki za ewentualne odpowiedzi
Prostownik impulsowy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Prostownik impulsowy
Ostatnio zmieniony śr sty 07, 2009 13:56 przez bomilek, łącznie zmieniany 1 raz.
Instrukcje mam i ze względu na dziwne zachowanie prostowniki studiowalem ją kilka razy. Jest tam m.in. napisane: "Po przyłączeniu do zasilania elektrycznego urządzenie ustawia się automatycznie w trybie STANDBY" co u mnie nie ma miejsca:( jest też napisane: "Dzięki wbudowanemu układowi elektronicznemu prostownik nie włącza się bezpośrednio po przyłączeniu akumulatora, ale dopiero po wybraniu trybu ładowania" a ja trybu ładowania wybrać nie mogę ze względu na to że prostownik nie ustawia się w tryb STANDBY:(
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 431 gości