[mk2] 1,3 jaki olej

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

daniel2k
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: wt kwie 12, 2005 19:06
Lokalizacja: wałbrzych
Kontakt:

[mk2] 1,3 jaki olej

Post autor: daniel2k » pn gru 05, 2005 22:32

jak w temacie, zamierzam zmienic olej, mk2 1,3 180 tys co radzicie?? z gory thx za pomoc:*


Obrazek

dominik7
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 872
Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
Lokalizacja: WGS//WP
Kontakt:

oil

Post autor: dominik7 » pn gru 05, 2005 22:35

Ja uzywam shell helix z formula oczyszczajaca silnik.To jest oil mineralny.



Awatar użytkownika
mr_simon
..::INTRUDER::..
..::INTRUDER::..
Posty: 509
Rejestracja: pn lut 07, 2005 13:52
Lokalizacja: Dębno
Kontakt:

Post autor: mr_simon » pn gru 05, 2005 22:53

Lotos SemiSyntetic 10W40


Volskwagen - Das Auto.

wara99

Post autor: wara99 » pn gru 05, 2005 23:10

pytasz o marke ???? czy np .. pelny syntetyk ,pol , czy mineralny ??? bo niebardzo wiadomo jak ci odpowiedziec



daniel2k
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: wt kwie 12, 2005 19:06
Lokalizacja: wałbrzych
Kontakt:

Post autor: daniel2k » pn gru 05, 2005 23:27

raczej o rodzaj niz o marke :)


Obrazek

Awatar użytkownika
FosGate
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: ndz sty 16, 2005 04:53
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: FosGate » pn gru 05, 2005 23:33

ja polecam mineralny.....zwlaszcza przy tym przebiegu :)


_______________________________
www.stylepoznan.com

Awatar użytkownika
mr_simon
..::INTRUDER::..
..::INTRUDER::..
Posty: 509
Rejestracja: pn lut 07, 2005 13:52
Lokalizacja: Dębno
Kontakt:

Post autor: mr_simon » wt gru 06, 2005 11:07

FosGate pisze:ja polecam mineralny.....zwlaszcza przy tym przebiegu
Za wcześnie na mineralny, tak powyżej 200.000km to tak, jeszcze lać pół syntetyk! :pub:


Volskwagen - Das Auto.

jak_rog
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 158
Rejestracja: wt gru 06, 2005 10:01
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: jak_rog » wt gru 06, 2005 11:56

za wcześnie na minerał co wy wogóle mówicie ... :kac: przecież to jest golfik ze 180 tys na karku ... zalej minerałem i zmieniaj dosyć często (ja zmieniam co 11 tys) a nie bedziesz miał kłopotów z silnikiem .

OLEJ ELF SPORTI 15/40
lub MOBIL SUPER M 15/40 pozdro



Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » wt gru 06, 2005 12:01

Zalej dobrym półsyntetykiem np Valvoline Max life 10/40 isprawdź czy nie bierze oleju,jeśli nie to zostaw.Jak bierze to lej minerał 15/40



Awatar użytkownika
mr_simon
..::INTRUDER::..
..::INTRUDER::..
Posty: 509
Rejestracja: pn lut 07, 2005 13:52
Lokalizacja: Dębno
Kontakt:

Post autor: mr_simon » wt gru 06, 2005 14:16

Mój ma 250.000km i leję pół syntetyk (Lotos Semi), zużycie oleju między wymianami (co 10.000 km) śladowe.


Volskwagen - Das Auto.

Awatar użytkownika
djb
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: pn gru 06, 2004 02:15
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: djb » wt gru 06, 2005 16:40

mineralny CASTROL GTX3 protec



Awatar użytkownika
Ryś Stepowy
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr mar 09, 2005 18:58
Lokalizacja: Dżersej Siti DDZ
Kontakt:

Post autor: Ryś Stepowy » wt gru 06, 2005 17:46

Polecam Valvoline Max Life olej opracowany specjalnie z myśla o silnikach z przebiegiem ponad 100 000 km, klasa jakości wg API SL więc bardzo wysoka, lepkość 10W40 (półsyntetyk). Mam podobny przebieg do twojego i zadnych wycieków, problemów etc.



Awatar użytkownika
vasyl22
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: śr paź 05, 2005 20:43
Lokalizacja: Braniewo, Olsztyn, Giżycko
Kontakt:

Post autor: vasyl22 » wt gru 06, 2005 19:29

Przyłacze sie i odpowiem ja mam mk2 1.3 i leje mu VALVOLINE MAX LIFE i polecam naprawda porzadny olej



Znachor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: wt lis 30, 2004 23:03
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Znachor » sob gru 10, 2005 00:48

Zależy jaki olej lany był wcześniej. Swoją 19 letnią mogiłę zalewam Mobil S 10W/40 (wymiana co 15 tysięcy km) i nie ma kłopotu z wyciekami oraz z odpalaniem w najwieksze zimy. Olej tej klasy jest wystarczająco rzadki nawet w niskich temp. Poza tym koncern ExxonMobil jako jeden z niewielu robi materiały pędne z ropy z Zatoki Perskiej a nie od Ruskich (odmiana URALS - ropa ciężka, dominująca w mieszance REBCO, dostarczana również do polskich rafinerii) czy z basenu M. Północnego (lżejsza od ruskiej - tzw. odmiana Brent).
Ostatnio zmieniony sob gru 10, 2005 03:04 przez Znachor, łącznie zmieniany 2 razy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 260 gości