Montaż komputera FIS
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
nie będzie- wyłącza się vagiem lub montujesz czujnikRotex pisze:Oczywiście jak większość z nas chciałbym PEŁNY FIS ale proszę o odpowiedz czy nie będzie problemów np z non stop świecąca sie kontrolka od płynu od spryskiwaczy - ja niestety jej nie posiadam:
jeśli skarżysko jest koło Łodzi to takRotex pisze:Czy jest ktoś z okolic Łodzi, kto zczytałby kod PIN i służyłby pomocą przy montażu Komputera pokładowego?
manetkę kup a zegary albo się da załatwić albo kup na allegro -polecam zegary 1J5 920 826A bo będzie pokazywać ile przejedziesz na baku
Witam !
zakupilem zegar 1J5 920 826 C ....... czyli pojdzie ile kilosow na baku z tego co Greg pisze mam pytanka 3 .. 1 nie mam pinu do nich ... wyciągnie mi to elektromechanik na stole ? tzn. bez rozkręcania i podlanczania w miejsce starych narazie ?? 2 mam manetke pod kompa (w starych nie bylo fis-u) ma poobcinane w polowie przewody, pasuja kable ze starej, takiej bez opcji sterowania kompem ?? jesli nie to czy da rade to zlutowac ?? 3. czy jak będę miał już login nowych zegarów to odpale to wszystko sam POLSKIM VAG-IEM 2.5 ???
zakupilem zegar 1J5 920 826 C ....... czyli pojdzie ile kilosow na baku z tego co Greg pisze mam pytanka 3 .. 1 nie mam pinu do nich ... wyciągnie mi to elektromechanik na stole ? tzn. bez rozkręcania i podlanczania w miejsce starych narazie ?? 2 mam manetke pod kompa (w starych nie bylo fis-u) ma poobcinane w polowie przewody, pasuja kable ze starej, takiej bez opcji sterowania kompem ?? jesli nie to czy da rade to zlutowac ?? 3. czy jak będę miał już login nowych zegarów to odpale to wszystko sam POLSKIM VAG-IEM 2.5 ???
ex: MK4 245 km/460nm
jak umie to tak - tylko czemu nie w aucie?xander_88 pisze:wyciągnie mi to elektromechanik na stole ?
i tak musisz sobie kable pociągnąć do masy i do zegarów - więc lutowanie cię nie ominiexander_88 pisze:mam manetke pod kompa (w starych nie bylo fis-u) ma poobcinane w polowie przewody
odpalisz -tylko jeszcze powiedz jaki rok masz auta - bo jak z immo 3 to mogą byś problemy z dopasowaniem kompa silnikaxander_88 pisze:czy jak będę miał już login nowych zegarów to odpalę to wszystko sam POLSKIM VAG-IEM 2.5 ???
U MNIE JUZ PO ZABIEGU Oczywiscie nie dałbym rady bez greg ! po raz kolejny wyrazy szacunku i podziekowania
[url=http://imageshack.us][img]http://img3.imageshack.us/img3/6210/boradr3.jpg[/img][/url]
[url=http://g.imageshack.us/img3/boradr3.jpg/1/][img]http://img3.imageshack.us/img3/boradr3.jpg/1/w280.png[/img][/url]
MOJA BYŁA BORKA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=250987
[url=http://g.imageshack.us/img3/boradr3.jpg/1/][img]http://img3.imageshack.us/img3/boradr3.jpg/1/w280.png[/img][/url]
MOJA BYŁA BORKA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=250987
2001 , 1.9 tdi , zegar do 260 wyskalowany starygreg pisze:tylko jeszcze powiedz jaki rok masz auta
bo chce zaplacic tylko za wyciagniecie kodu u mnie licza sobie za kazda srobke.. wiec bez sensu jesli sam moge zrobic tylko walsnie to 2001 r ... wiec immo 3 tak ??? jak duze moga byc problemy ???... i tak bede musial kiere pod nowe manetki sciagac (za jednym zamachem chce tempomat dozucic).greg pisze:jak umie to tak - tylko czemu nie w aucie?
[ Dodano: 14 Sty 2009 07:08 ]
a tak wogole to problem jest to wyciagniecie kodu z zegarow .. przynajmniej w mojej okolicy objechalem wczoraj 4 mechanikow-elektro mechaniko i zaden nie dal rady dzis jade do jakis magikow co przebiegi cofaja w licznikach ... moze oni dadza rade..
ex: MK4 245 km/460nm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 316 gości