witam serdecznie,
Ostatnio samochód zrobił się dużo słabszy. Wolniej przyspiesza. Poza tym gdy jest zimny chodzi nierówno. Innym objawem jest to że gdy odkręcę korek wlewu oleju to rytmicznie dmucha powietrzem.
Wie ktoś co to może oznaczać? Uprzedzam pytanie i odmę czyściłem ostatnio, trochę się poprawiło ale to nie to.
Z góry dziękuje za sugestie i odpowiedzi.
Pozdrawiam
Zanik mocy oraz wydobywające powietrze z wlewu oleju...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Niestety stan silnika nie jest już dobry. Masz przedmuchy z komory spalania. Jak mozesz to zrób film to podpowiemy czy to juz koniec z jednostką napędową. Można takze połozyc korek ale nie dokrecac, jesli spadnie to nie jest juz dobrze.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
to akurat normalne, normalnie taki ruch powietrza wlasnie wystepuje w odmie ale jesli odkrecasz korek to rozszczelniasz go w tym miejscu. To akurat normalne i nie ma sie czym przejmowac.pastaldo pisze:oleju to rytmicznie dmucha powietrzem
tych objawów nie należy wiązać z dmuchaniem przez korek ktore jest normalne.pastaldo pisze:Ostatnio samochód zrobił się dużo słabszy. Wolniej przyspiesza. Poza tym gdy jest zimny chodzi nierówno
[ Dodano: Wto Sty 06, 2009 11:26 ]
no dokladnie, jesli polozyc korek i go podwiewa to kiepsko. Swiadczy to o tym ze czesc cisnienia ucieka z komory spalania. Jak korek zasysa to pierscienie z grubsza szczelneMożna takze połozyc korek ale nie dokrecac, jesli spadnie to nie jest juz dobrze
Ostatnio zmieniony wt sty 06, 2009 12:26 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.
kompresje mierzylismy ze znajomym...
Kompresja wygląda ze jest ok. Na tym przyrządzie wahało się od 0.8 do 1 nie znam jednostek. Tez pomyślałem że może nie szczelne zawory ale ten znajomy nibym twierdzi ze raczej mało prawdopodobne. Kupiłem ten samochód od niego rok i 3 miesiące temu i nie długo przed tym jak mi sprzedał podobno była głowica robiona.
Możliwe że to może byc wina uszczelki pod głowicą lub uszczelniaczy np jakby się przegrzał?
Teoretycznie nie powinien ale te wskaźniki stare czasami lubia oszukiwać.
I jeszcze jedno, on jeździł na oleju gęstym tzn takim jak do diesela a ja wlałem castrol który jest do benzyniaków więc rzadszy?
Możliwe że to może byc wina uszczelki pod głowicą lub uszczelniaczy np jakby się przegrzał?
Teoretycznie nie powinien ale te wskaźniki stare czasami lubia oszukiwać.
I jeszcze jedno, on jeździł na oleju gęstym tzn takim jak do diesela a ja wlałem castrol który jest do benzyniaków więc rzadszy?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 189 gości