brak wolnych obrotów na zimno

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

adamsid
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 13:35
Lokalizacja: Rzeszów

brak wolnych obrotów na zimno

Post autor: adamsid » ndz sty 04, 2009 23:11

Mam problem z odpaleniem na benzynie: brak wolnych obrotów na zimno. Autko odpalam przytrzymując wciśniętą troszkę dźwignię gazu tylko wówczas mi odpali i muszę go tak podtrzymywać przez dłuższą chwilę bo jak puszczę nogę gaśnie mi. Bez trzymania nogi "na gazie" odpala na sekundę i gaśnie. Gdzie sukać przyczyny?
Silnik KR (wtrysk mechaniczny). Czy to silniczek dodatkowego powietrza, czujnik halla, czy coś całkiem innego? Dodam że po nagrzaniu na benzynie chodz mając obroty na poziomie 900 / min. (wkręt regul. wolnne obroty nie reaguje). Na gazie ma 1100/ min.


ADAM

Awatar użytkownika
tomeck
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: śr paź 24, 2007 17:11
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: tomeck » ndz sty 04, 2009 23:35

mam podobny problem. gry odpalam auto np. rano to musze dac troche gazu bo ciezko go odpalic potem juz odpala spokojnie. takze podpisuje sie pod tematem kolegi


[img]http://img519.imageshack.us/img519/8340/vwban2jq9af7.jpg[/img]


narazie cos takiego: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2430253&sid=7e919c4b622799c86a2601215664743c#2430253

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » pn sty 05, 2009 12:13

Ja poleciłbym sprawdzić czujnim temperatury, oczywiście nie ten od licznika.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

adamsid
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 13:35
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: adamsid » pn sty 05, 2009 14:48

Możesz doradzić jak go sprawdzić i gdzie go kupić bo na internecie nie maja na magazynach


ADAM

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » wt sty 06, 2009 12:25

Wpisz w wyszukiwarke "czujnik temperatury".


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » wt sty 06, 2009 12:55

adamsid KR czy PL - bo to bardzo ważne a pytam bo czesto ludzie mylą PL z KR.

ale jak mowisz KR to już Ci mówie co jest z KR'em... a więc:

1. Dolot musi być szczelny
2. Dawka paliwa na rozdzielaczu dobrze ustawiona

Trzymanie nogi na gazie podczas odpalania i gaśnięcia na zimnym oznaczało by jakby zalewanie troche na wolnych obrotach. Co za tym idzie jakby ciut za bogata dawka :chytry: krecił Ci ktos rozdzielaczem? :chytry:


Halla nie odpowiada za takie rzeczy. Obieg powietrza dodatkowego być może ale to że wkrętem możesz sobie kręcić a on trzyma obroty jakie mieć powinien by raczej wskazywało na sparwną elektronike.

[ Dodano: Wto 06 Sty, 2009 ]
Dobra z innej beczki bo pomyślałem ze masz gaz... Strzeliło Ci w dolot z gazu może niedawno? Jak tak to zobacz czy klapa w przepływce nie jest powieszona - jak jest powieszona to bedzie ramie wyzej niż być powinno i bedzie wieksza dawka właśnie.

[ Dodano: Wto 06 Sty, 2009 ]
No i ta okrągła klapka ma chodzić lekko i nie ocierać tam w środku.


18K4F inside... RWD car :)

adamsid
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 13:35
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: adamsid » wt sty 06, 2009 20:06

To jest silnik KR masz rację strzeliło sprawdzę klapę choć nie bardzo rozumiem "klapa w przepływce nie jest powieszona".


ADAM

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » wt sty 06, 2009 20:30

Tzn czy to okrągłe przy rozdzielaczu... jak podniesiesz gume... czy to nie zapiera o krawędzie.


18K4F inside... RWD car :)

adamsid
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 13:35
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: adamsid » śr sty 07, 2009 20:47

klapa jest prosta i nie ociera o nic tylko wydaje mi się że powinna byc lekko podniesiona (tj. tak jakby za głęboko opada) jest jakaś regulacja jej? czy trzeba regulować składem mieszanki?


ADAM

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » śr sty 07, 2009 20:50

Jest pod nią taka sprężynka - tak zwany zderzak - powinno dotykać do tego. Skłądu mieszanki narazie nieruszaj tylko zobacz czy nie masz lewego powietrza gdzieś.


18K4F inside... RWD car :)

adamsid
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 13:35
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: adamsid » śr sty 07, 2009 21:03

czyli ten zderzak lekko podgiąć aby klapa lekko się uniosła?
lewego powietrza nie mam oszukałem sie jak głupi bo to mi przyszło do głowy jako pierwsze.


ADAM

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » śr sty 07, 2009 21:09

niekoniecznie podgiąć... daj foto jak to tam wygląda... albo zobacz tutaj: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1fd ... 2da98.html

jeszce mi do głowy przychodzi regulator ciśnienia paliwa tzw regulator fazy nagrzewania ale jak to sie chrzani to na ciepłym ma też wieksze obroty.


18K4F inside... RWD car :)

adamsid
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 13:35
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: adamsid » śr sty 07, 2009 21:51

jutro dam zdjęcie to rzucisz na to okiem

[ Dodano: 08 Sty 2009 14:54 ]
Tak to wygląda":
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b9b ... 6273f.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8c0 ... d5ceb.html


ADAM

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » czw sty 08, 2009 21:26

z tej perspektywy wygląda na to że dobrze... jakby było zdjecie troche pod kątem było by lepiej widać.

Także to tylko te dwie rzeczy: dawka i ten regulator do sprawdzenia


18K4F inside... RWD car :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 276 gości