na wolnych obrotach pali na 3 gary :-(

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Viking
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: sob paź 27, 2007 22:02
Lokalizacja: Pszczyna

na wolnych obrotach pali na 3 gary :-(

Post autor: Viking » pn sty 05, 2009 19:51

Witam,

pacjent 1.6 ABU 1994 r benzin/lpg

objawy: na wolnych obrotach nierówno pracuje (wręcz jak dwucylindrowe cinquecento), do ok 2-2.5 k obr jest jakiś niestabilny, później ok. Ciepły raczej gorzej niż zimny. Tak samo na benie i gazowni

wymieniłem: świeczki, przewody, kopułkę, palec i lipa....

reset kompa nie pomaga, co ciekawe na gazie nie strzela, na świecach ładnie -sucho.



Radźcie, bo ręce i nogi mi już opadły....
Ostatnio zmieniony pn sty 05, 2009 22:45 przez Viking, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
kedzior
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: ndz lut 18, 2007 12:10
Lokalizacja: wlpk
Kontakt:

Post autor: kedzior » pn sty 05, 2009 19:54

sprawdz kolego czy gdzies nie bierze lewego powietrza

moze gdzie sprzepuszczac i mieszanka jest nie taka jak powinna byc i stad tak chaotyczna praca

cos latwopalnego w sprayu i spryskujesz gumowe elementy - jak obroty wzrosna znajdziesz miejsce nieszczelnosci



wielblad2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 903
Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:13
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontakt:

Post autor: wielblad2 » pn sty 05, 2009 20:40

może uszczelka pod dolotem a może napewno.


pozdro dieselek. Golf zawsze i wszędzie.Golf był,jest i będzie.

Viking
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: sob paź 27, 2007 22:02
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Viking » pn sty 05, 2009 21:12

wielblad2 pisze:może uszczelka pod dolotem a może napewno.

Pooglądałem go dokładniej -mimo, że świece łądne, przewody itp nowe, to na wolnych jak odłączam przewody, to szczególnie zdjecie jednego nie robi mu zbyt duzej różnicy -pierwszy garnek przy aparacie zapł. Naet obsłuchałem serwo (podłączonme w kolektor blisko), ale nie syczy. Uszczelka mnie przekonuje, spróbuję popsikać.

Jest jeszcze cos -zaczęło się po wymianie popychaczy. były fabrycznie zalane olejem. Czy może zawor sie nie zamykać do końca ????

[ Dodano: 05 Sty 2009 20:14 ]
kedzior pisze:sprawdz kolego czy gdzies nie bierze lewego powietrza

moze gdzie sprzepuszczac i mieszanka jest nie taka jak powinna byc i stad tak chaotyczna praca

cos latwopalnego w sprayu i spryskujesz gumowe elementy - jak obroty wzrosna znajdziesz miejsce nieszczelnosci
czy mam kupić jakiś "samostart", czy zwykły dezodorant wystarczy ?



Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

Post autor: J.B.S. » pn sty 05, 2009 23:16

Sprawdz cisnienie spręzania bo może nie ma. A ile przejechałeś po wymianie popychaczy?Jeszcze zobacz przewód od zasilania serwa powinien mieć taką złączkę przy kolekt ssącym ona czasem pęka .
Ostatnio zmieniony pn sty 05, 2009 23:20 przez J.B.S., łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » pn sty 05, 2009 23:26

nic innego jak nie szczelny przewód serwa ,lub uszczelka kolektora dolotowego,dopuki nie popsikasz się nie dowiesz,bo tego nie widac ,plak się doskonale nadaje.



Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » wt sty 06, 2009 08:53

sprawdź rozrząd i zapłon, i tak jak koledzy mówią ciśnienie na każdym cylindrze, jeśli zawory się nie domykają to wyjdzie na ciśnieniu, ale najpierw rozrząd i zapłon, potem regulacja gazu


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

Viking
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: sob paź 27, 2007 22:02
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Viking » wt sty 06, 2009 09:10

jbs-78 pisze:Sprawdz cisnienie spręzania bo może nie ma. A ile przejechałeś po wymianie popychaczy?Jeszcze zobacz przewód od zasilania serwa powinien mieć taką złączkę przy kolekt ssącym ona czasem pęka .

po popychaczach przejechałem ok. 1000 km, przewód zasilania serwa oglądałem, serwo nie syczy....

[ Dodano: 06 Sty 2009 08:51 ]
T.O.B.I. pisze:sprawdź rozrząd i zapłon, i tak jak koledzy mówią ciśnienie na każdym cylindrze, jeśli zawory się nie domykają to wyjdzie na ciśnieniu, ale najpierw rozrząd i zapłon, potem regulacja gazu


Rozrząd sprawdzany 2 razy - zapłon próbowałem przestawiać -zero poprawy....Przekonuje mnie nieszczelność dolotu. Aura nie sprzyja, ale powalcuję z tym.



Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » wt sty 06, 2009 11:41

zapłon proponował bym ustawić na lampę dla gazu może być -8 st. koledzy z forum do sprawdzania nieszczelności proponują jakieś spraye łatwo palne i nimi psikać sprawdzając szczelność, przy nieszczelności zwiększą sie trochę obroty


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

boguc666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: śr gru 12, 2007 16:37
Lokalizacja: Częstochowa/Lipicze
Kontakt:

Post autor: boguc666 » wt sty 06, 2009 17:03

ja miałem cos podobnego i okazało sie ze ni z tad ni z owąt przeskoczył mi na rozrządzie.bylem w szoku\


VW...to jest TO-

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 408 gości