na wolnych obrotach pali na 3 gary :-(
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
na wolnych obrotach pali na 3 gary :-(
Witam,
pacjent 1.6 ABU 1994 r benzin/lpg
objawy: na wolnych obrotach nierówno pracuje (wręcz jak dwucylindrowe cinquecento), do ok 2-2.5 k obr jest jakiś niestabilny, później ok. Ciepły raczej gorzej niż zimny. Tak samo na benie i gazowni
wymieniłem: świeczki, przewody, kopułkę, palec i lipa....
reset kompa nie pomaga, co ciekawe na gazie nie strzela, na świecach ładnie -sucho.
Radźcie, bo ręce i nogi mi już opadły....
pacjent 1.6 ABU 1994 r benzin/lpg
objawy: na wolnych obrotach nierówno pracuje (wręcz jak dwucylindrowe cinquecento), do ok 2-2.5 k obr jest jakiś niestabilny, później ok. Ciepły raczej gorzej niż zimny. Tak samo na benie i gazowni
wymieniłem: świeczki, przewody, kopułkę, palec i lipa....
reset kompa nie pomaga, co ciekawe na gazie nie strzela, na świecach ładnie -sucho.
Radźcie, bo ręce i nogi mi już opadły....
Ostatnio zmieniony pn sty 05, 2009 22:45 przez Viking, łącznie zmieniany 2 razy.
wielblad2 pisze:może uszczelka pod dolotem a może napewno.
Pooglądałem go dokładniej -mimo, że świece łądne, przewody itp nowe, to na wolnych jak odłączam przewody, to szczególnie zdjecie jednego nie robi mu zbyt duzej różnicy -pierwszy garnek przy aparacie zapł. Naet obsłuchałem serwo (podłączonme w kolektor blisko), ale nie syczy. Uszczelka mnie przekonuje, spróbuję popsikać.
Jest jeszcze cos -zaczęło się po wymianie popychaczy. były fabrycznie zalane olejem. Czy może zawor sie nie zamykać do końca ????
[ Dodano: 05 Sty 2009 20:14 ]
czy mam kupić jakiś "samostart", czy zwykły dezodorant wystarczy ?kedzior pisze:sprawdz kolego czy gdzies nie bierze lewego powietrza
moze gdzie sprzepuszczac i mieszanka jest nie taka jak powinna byc i stad tak chaotyczna praca
cos latwopalnego w sprayu i spryskujesz gumowe elementy - jak obroty wzrosna znajdziesz miejsce nieszczelnosci
Sprawdz cisnienie spręzania bo może nie ma. A ile przejechałeś po wymianie popychaczy?Jeszcze zobacz przewód od zasilania serwa powinien mieć taką złączkę przy kolekt ssącym ona czasem pęka .
Ostatnio zmieniony pn sty 05, 2009 23:20 przez J.B.S., łącznie zmieniany 1 raz.
sprawdź rozrząd i zapłon, i tak jak koledzy mówią ciśnienie na każdym cylindrze, jeśli zawory się nie domykają to wyjdzie na ciśnieniu, ale najpierw rozrząd i zapłon, potem regulacja gazu
Pozdrawiam T.O.B.I.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
jbs-78 pisze:Sprawdz cisnienie spręzania bo może nie ma. A ile przejechałeś po wymianie popychaczy?Jeszcze zobacz przewód od zasilania serwa powinien mieć taką złączkę przy kolekt ssącym ona czasem pęka .
po popychaczach przejechałem ok. 1000 km, przewód zasilania serwa oglądałem, serwo nie syczy....
[ Dodano: 06 Sty 2009 08:51 ]
T.O.B.I. pisze:sprawdź rozrząd i zapłon, i tak jak koledzy mówią ciśnienie na każdym cylindrze, jeśli zawory się nie domykają to wyjdzie na ciśnieniu, ale najpierw rozrząd i zapłon, potem regulacja gazu
Rozrząd sprawdzany 2 razy - zapłon próbowałem przestawiać -zero poprawy....Przekonuje mnie nieszczelność dolotu. Aura nie sprzyja, ale powalcuję z tym.
zapłon proponował bym ustawić na lampę dla gazu może być -8 st. koledzy z forum do sprawdzania nieszczelności proponują jakieś spraye łatwo palne i nimi psikać sprawdzając szczelność, przy nieszczelności zwiększą sie trochę obroty
Pozdrawiam T.O.B.I.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 356 gości