zbierzność i ustawienie końcówek

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Mariusz15
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 375
Rejestracja: śr maja 02, 2007 16:52
Lokalizacja: Kol.Drzewce k. Nałęczowa Grupa Lubelska/Irlenda/Larne
Kontakt:

zbierzność i ustawienie końcówek

Post autor: Mariusz15 » ndz sty 04, 2009 14:28

Witam mam pytanie bo wymieniałem maglownice i rgążki przekręcalem z sterej ale je przekręciłem na odwrót i niechce mi nież znowu wyjmować maglownicy więc przekręce same końcówki. I tuy moje pytanie czy zna ktoś dobry i łatwy sposób ustwienia zbierzności?? Czy zna ktoś calkowitą długość od środka końcówki do śrokda nońcówki?? Bardzo prosze o pomoc.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1843584#1843584]Zapraszam do komentowania MKII by Mariusz15[/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7afdcaec1d199d5a.html][img]http://images37.fotosik.pl/51/7afdcaec1d199d5a.jpg[/img][/url]

Aro1120
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 17:35
Lokalizacja: z centrum :P
Kontakt:

Post autor: Aro1120 » ndz sty 04, 2009 14:42

a nie lepiej podjechac na stacje diagnostyczną?? wtedy masz pewnośc ze na pewno jest wszystko dobrze ustawione, ja płąciłęm 20 złoty za taki zabieg bez żadnej znajomości :bajer:


[img]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6b4822a054c7a1c7.html[img]

Awatar użytkownika
Mariusz15
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 375
Rejestracja: śr maja 02, 2007 16:52
Lokalizacja: Kol.Drzewce k. Nałęczowa Grupa Lubelska/Irlenda/Larne
Kontakt:

Post autor: Mariusz15 » ndz sty 04, 2009 15:18

no pojade ale w takim stanie jak jest teraz to zabardzo niedojade. Bo jak skręce lekko to ostro zaczyna skręcać i trzeba mocno odbijeć i tak w kółko.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1843584#1843584]Zapraszam do komentowania MKII by Mariusz15[/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7afdcaec1d199d5a.html][img]http://images37.fotosik.pl/51/7afdcaec1d199d5a.jpg[/img][/url]

wicekdw
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 00:23
Kontakt:

Post autor: wicekdw » ndz sty 25, 2009 01:17

Podepnę się do tematu. Kilka dni temu ustawiałem w warsztacie całą geometrię w Mk3 i jest super tylko kierownica jest przesunięta w prawo odrobinę. Z tego co wiem to nie powinno się przekładać kierownicy a pozatym ma airbag i nie chcę jej ruszać. Myślę że dałbym rady sobie to wyregulować na drążkach tzn jeden popuścić a drugi dociągnąć. Tylko powiedzcie mi którym w którą stronę mam kręcić jeśli właśnie chcę obydwa koła lekko ustawić bardziej w prawo. Albo chociaż powiedzcie w którą stronę kręcić żeby drążek się wydłużał / skracał bo po gwincie to nie bardzo da się zauważyć bo jest gęsty a nie chcę tego robić metodą prób i błędów.



Awatar użytkownika
Gangst3R
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: ndz sie 27, 2006 00:03
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: Gangst3R » ndz sty 25, 2009 01:30

wicekdw pisze:Kilka dni temu ustawiałem w warsztacie całą geometrię w Mk3 i jest super tylko kierownica jest przesunięta w prawo odrobinę.
To jedź do tego warsztatu i zgłoś reklamację. Skoro wzieli sie za ustawianie geometrii i policzyli za to kase to ich w tym interes aby kierownica była prosto. Od tego mają blokady na kierownicę. A samemu to możesz najwyżesz rozregulować zbieżność. Ja bym nie zaryzykował, w szczególności że do mojego dwie opony kosztują 700-800zł.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » ndz sty 25, 2009 01:42

Mariusz15, zeby dojechac do warsztatu stan z przodu auta i ustaw końcówki tak zeby Jak masz prosto ustawioną kierownice w aucie koła tez były w miare prosto.


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

wicekdw
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 00:23
Kontakt:

Post autor: wicekdw » ndz sty 25, 2009 23:11

Tylko że ona jest pochylona nie więcej jak pół centymetra ale mnie to drażni, wątpię żeby nawet z blokadą z taką dokładnością to ustawili. Trzeba chyba po trochu próbować kręcić drążkami, przejechać się i sprawdzić czy już, ale muszę wiedzieć w którą stronę kręcić. Policzyć liczbę obrotów to nie problem jeszcze biorąc pod uwagę że to będzie jeden albo dwa obroty i o tyle samo trzeba odkręcić drugi drążek żeby nie zmienić zbierzności. Wie ktoś w którą stronę? Jak stoję pod autem, twarzą w stronę tyłu auta i chwycę drążek i kręcę nim OD SIEBIE (czyli górę drążka przesuwam w stronę tyłu auta) to go skracam czy wydłużam?



Awatar użytkownika
Gangst3R
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: ndz sie 27, 2006 00:03
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: Gangst3R » ndz sty 25, 2009 23:46

Ja kiedyś u siebie miałem dziwny przypadek. Odkręciły mi sie śruby na obejmach od maglownicy i cała maglownica miała luz prawo lewo wzdłóż wózka. Po dokręceniu jej przestawiła mi się nieznacznie kierownica. Może poprostu poluzuj te obejmy i rusz maglownica, wtedy zmieni się kąt ustawienia kierownicy, a zbieżności nie przestawisz.
A ja i tak będę dalej przy swoim obstawał, żę spartolili Ci to na zbierzności. U siebie zbierzność robiłem już kilka razy, ale kierownicę zawsze mi ustawili prosto. Nawet po przekładce maglownicy, a była skręcona o ok. 30 stopni.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 420 gości