Problemy z obrotami ^^

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
gospek_ns
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 11:32
Lokalizacja: FNW
Kontakt:

Problemy z obrotami ^^

Post autor: gospek_ns » ndz gru 21, 2008 11:46

Witam was kupilem niedawno gorfa mk2. . sprzedawca mowil ze obroty czasami spadaja i po chwili wzrastają ale to akurat mnie nie martwi jak nowy problem.. zauwazylem czasami stoje na krzyzówce i obroty na luzie zamiast mieć 1xxx to maja 2xxx czego to moze być wina?


Next problem to auto czasami dusi sie szarpie..




Plx pomóżcie ^^


pozdrawiam :blush:



Pavlo GT
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 259
Rejestracja: pn sty 14, 2008 22:27
Lokalizacja: bochnia

Post autor: Pavlo GT » ndz gru 21, 2008 11:50

trzeba wymienic swiece przewody jesli chodzi o duszenie silnika i szarpanie silnika a falowanie obrotow moze byc spowodowane brudna przepustnica albo silnik krokowy
Ostatnio zmieniony ndz gru 21, 2008 11:51 przez Pavlo GT, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
blazejm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: ndz sie 05, 2007 21:16
Lokalizacja: Dobrzyca
Kontakt:

Post autor: blazejm » ndz gru 21, 2008 15:19

hmmm może napisz najpierw czy silniczek chodzi na LPG czy na benzynce, to potrafi sporo wyjaśnić...


[b][color=indigo]Moja Golfinka: :D [/color] (wszystkie foty na 1-szej stronie ;) )
http://vwlkp.pl/viewtopic.php?t=158[/b]

Awatar użytkownika
gospek_ns
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 11:32
Lokalizacja: FNW
Kontakt:

Post autor: gospek_ns » ndz gru 21, 2008 22:16

1,6 benzyna żadnego gazu :p bleee xD


silnik krokowy.. ale zastanawia mnie te obroty co wzrastają do 2tys. moze automatyczne ssanie sie zacina? co zrobic?



Dram
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: pt lut 16, 2007 18:13
Lokalizacja: Polanica Zdrój
Kontakt:

Post autor: Dram » ndz gru 21, 2008 22:21

Silniczek krokowy, znana przypadłość przy tych objawach :pub:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=179008 - były projekt, biały
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=377545 - nowy projekt mk1. Swap, nisko i szeroko ]:->

Marcin85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: sob sie 09, 2008 17:26
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Marcin85 » pn gru 22, 2008 23:38

Pozwólcie że podepnę się pod temat.Też falują mi obroty (silnik GTI 8v)gdy przeglądałem układ dolotowy to wewnątrz przepustnicy jest czarna sadza . Niedawno zmieniałem też filtr powietrza a już jest przepalony :crazy: .
Pavlo GT pisze:falowanie obrotow moze byc spowodowane brudna przepustnica
. To znaczy że winna temu falowaniu jest przepustnica tak?.



Awatar użytkownika
Spid3r
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: ndz wrz 30, 2007 22:48
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Spid3r » pn gru 22, 2008 23:45

Sprawdź czujnik temperatury, spradź czy auto nie dostaje lewego powietrza...


Pola Monola + Coca Cola... no i V-Power Racing.

Awatar użytkownika
gospek_ns
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 11:32
Lokalizacja: FNW
Kontakt:

Post autor: gospek_ns » wt gru 23, 2008 14:07

Czujnik wymieniłem od temperatury ten w chłodnicy i nic nie pomogło :S



Prono89
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: czw wrz 25, 2008 23:07
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Prono89 » wt gru 23, 2008 14:46

zabrudzona przepustnica co najwyżej będzie powodem dławienia się auta przy dodawaniu gazu, ale nie będzie powodem wahań obrotów.



Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » wt gru 23, 2008 19:02

Marcin85 pisze:Pozwólcie że podepnę się pod temat.Też falują mi obroty (silnik GTI 8v)gdy przeglądałem układ dolotowy to wewnątrz przepustnicy jest czarna sadza . Niedawno zmieniałem też filtr powietrza a już jest przepalony :crazy: .
kwestia tego czy twój RV jest na digifancie czy na ke-jetroniku
jesli na ke-jet to moze byc kwestia regolacji, a na digi silniczek krokowy przepustnica...
Spid3r pisze:spradź czy auto nie dostaje lewego powietrza...
to tez jest wazne przy ke-jet ale wtedy leniwie wchodzi by na odr itp

[ Dodano: 23 Gru 2008 18:05 ]
gospek_ns pisze:silnik krokowy.. ale zastanawia mnie te obroty co wzrastają do 2tys. moze automatyczne ssanie sie zacina? co zrobic?
jak bedą falowac obr sprobuj odlaczyc krokowca i zobaczysz jaka bedzie reakcja. ja bym stawial na krokowca. chociaz te gazniki w 1.6 to jest jedna wielka nie wiadoma


BB (borówka, bandit ...)

Awatar użytkownika
CIENKII
Forum Master
Forum Master
Posty: 1275
Rejestracja: czw lis 30, 2006 20:07
Lokalizacja: FNW
Kontakt:

Post autor: CIENKII » wt gru 23, 2008 19:49

GTI KR,
gazniki w 1.6 to jest jedna wielka nie wiadoma
:D widzisz Panie gospek_ns zeby nie bylo ze nie mowilem :D



Awatar użytkownika
gospek_ns
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 11:32
Lokalizacja: FNW
Kontakt:

Post autor: gospek_ns » czw sty 01, 2009 21:03

Zauwazylem ze obroty rosną bo rozgrzaniu auta.. i na wolnych obrotach zamiast mieć x1000 to maja na x2000 i nie chca spadac.. musze auto wylaczyc i jest przez kilka minut dobrze.. po przejechaniu kilku metrów znow to samo.. widac cos sie zacina ;s



Awatar użytkownika
tursky
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 305
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 09:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: tursky » czw sty 01, 2009 21:26

czujnik temeratury moze byc przyczyna ale niekoniecznie. Prawdopodobnie masz elektroniczny gaznik, silnik PN. Jezeli masz wokol gaznika duzo wtyczek elektrycznych to wlasnie ten silnik. Przeczysc koniecznie wtyczki wokol gaznika i czujnikow temeperatury, potem szukaj inny przyczyn!!!
(najczesciej szeroka wtyczka od nastawnika przepustnicy przy gazniku!)

[ Dodano: 01 Sty 2009 20:27 ]
a pedal gazu sam sie wsiska, czy po tym postoju zmienia pozycje na wyzsza?


Szukasz idealnej kobiety??...wez piwo i idz do garażu ;)

Awatar użytkownika
gospek_ns
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 11:32
Lokalizacja: FNW
Kontakt:

Post autor: gospek_ns » sob sty 03, 2009 16:42

No mam wrazenie jak by auto dalej chcialo jechac a pedal gazu lekko sie zapada i obroty rosną a silnik ryczy jak bym go piłował ^^ dzieki za porady dzis zaczne cos grzebac ^^

[ Dodano: 03 Sty 2009 15:47 ]
Silnik ten co mowisz silnik PN.

[ Dodano: 03 Sty 2009 15:50 ]
A i zauwazylem ze rozpędzony lece . . daje na luz to czasem auto gaznie..



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 284 gości