Czasem parska, dlawi sie itp.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

n0w3y_pl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr lut 27, 2008 21:04
Lokalizacja: Westbury

Czasem parska, dlawi sie itp.

Post autor: n0w3y_pl » pt sty 02, 2009 23:12

witam, co prawda nie w vw ale to prawie to samo. moze pomozecie

Zaraz po zakupie ibizki czekala na mnie uszczelka pod glowica i sprzeglo.

po wymianie uszczelki i sprzegla okazalo sie ze termostat tez juz nadaje sie do wymiany, lecz z braku czasu zona tak jezdzila.

Dzis zabralem sie za usuniecie wszystkich usterek w aucie zony tak wiec zrobilem:

Wymienilem termostat
wymienilem filtr oleju, powietrza i olej,
pare spraw rezonansowych,
wymiana glosników
I ostatnia sprawa najistotniejsza, umylem silnik cisnieniowo bo byl caly z oleju jeszcze po problemie z uszczelki i innych wycieków.

zaraz po myciu odpalilem auto, pochodzil 30 sekund podlawil sie i zgasl.

przedmuchalem wszystkie mozliwe miejsca kompresorem i po jakis 15 minutach krecenia silnik zalapal. zostawilem go chodzic na jakies 20 - 30 minut by wyschnol.

W trakcie jazdy do domu ( jakies 30 minut po zgaszeniu ) zaczol sie dlawic przy wcisnieciu pedalu w podloge, i w polowie drogi do domu zdechl i nie umialem go odpalic.Czasami odpalal czasami nie, jak odpalil to po nacisnieciu gazy zdychal, i znow nie dalo sie odpalic.

po godzinie 30 m odpalil i jakos czasami z ksztuszeniem sie dojechalem do domu.

Teraz moje pytanie... co moze byc nie tak ? czy to moga byc problemy z uszczelka pod glowica czy raczej cos z zalaniem jakiegos elementu ?

Prosze o jakas pomoc/ podpowiedzi.

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
rakczek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 530
Rejestracja: sob cze 03, 2006 04:02
Lokalizacja: Leicester(UK)

Post autor: rakczek » pt sty 02, 2009 23:16

Rok auta i silnik podaj...

Tak najprawdopodobniej cos zalales lub odlaczyles myjka i dusi sie


http://motors-leicester.co.uk
K.P.J. Motors
Unit 8-9 Jarvis Street
LE3 5BN
Leicester
e-mail: kpj.motors@wp.pl
Mobile: 07515651171

n0w3y_pl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr lut 27, 2008 21:04
Lokalizacja: Westbury

Post autor: n0w3y_pl » pt sty 02, 2009 23:25

sorry.

1996

silnik 1.4 aex



Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » sob sty 03, 2009 02:38

Po wymianie uszczelki i jeszcze umyciu silnika mogło dojść do jakiejś pierdołki. Szukaj...Połączenia, kostki, aparat zapłonowy, czujnik halla...Temat dla mnie jest bardzooo szeroki



n0w3y_pl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr lut 27, 2008 21:04
Lokalizacja: Westbury

Post autor: n0w3y_pl » sob sty 03, 2009 14:17

Uszczelke wymienialem jakies 5 miesiecy temu i od tamtej pory wszystko bylo ok, jedynie gzal sie tylko do polowy, przez ostatni tydzien przestal sie gzac wogule wiec wymienilem termostat i umylem silnik.

Zobacze dzis.... stal cala noc w ocieplanym garazu. problem w tym ze on se parska na wolnych, jak sie jedzie delikatnie uzywajac gazu to idzie plynnie. Jak sie wcisnie pedal gazu do konca to zaczyna sie dlawic i hamowac silnikeim.

Zobacze dzis.

Dzieki za podpowiedzi.

p.s. jak podlacze dzis kompa to na co mam glownie patrzec ? Mam waga do mojego audi... tego tez juz kiedys podpinalem do adaptacji przepustnicy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 324 gości