z tymi problemami z gazem to myślę że powinieneś podjechać do jakiegoś dobrego gazownika.....
co do pompy paliwa to też w swoim wymieniałe, udało mi się kupić używkę za 80zl, bo nówka jest bardzo droga :/
ze światłami to możliwe że masz taki bałagan w instalacji el., u mnie jest to samo, przez tyle lat nie jeden pseudo elektyk grzebał i teraz są tego efekty :/
wtrysk K-Jetronic => info
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
dowiedzialem sie ze jest tam takie urzadzonko ktore wlasnie reguluje wolne obroty - od tego czegos odchodza 2 "kable" do rozdzielacza. Czyzby to się skończyło??!! hmm duzy to wydatek? wie ktoś?
JEEDAY przyspiesza 0-150-0 => http://www.youtube.com/watch?v=uDs0SicGJN4
ALARMY, CENTRALNE ZAMKI, BLOKADY, CB RADIA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, MECHANIKA-NAPRAWY ROZNE-pisz na priv
ALARMY, CENTRALNE ZAMKI, BLOKADY, CB RADIA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, MECHANIKA-NAPRAWY ROZNE-pisz na priv
To jest regulator cisnienia paliwa dla zimnego silnika, do wolnych obrotów jest zawór powietrza przykrecony z tyłu kolektora, dochodza do niego dwa węże gumowe i zasilanie, może jest cały czas otwarty. Powinien sie zamknąć po nagrzaniu, ale potrafi sie zasyfić, albo nie dostaje zasilania, można go odkręcić (dwa imbusy i dwie obejmy na węże) i wymoczyć w benzynie.
[ Dodano: Nie Gru 04, 2005 16:58 ]
Na początku podałem linka do strony o fordzie capri, jest tam fajnie wszystko opisane, polecam lekturke
[ Dodano: Nie Gru 04, 2005 16:58 ]
Na początku podałem linka do strony o fordzie capri, jest tam fajnie wszystko opisane, polecam lekturke
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 208 gości