Pasek klinowy napędu alternatora popiskuje przez kilka minut po odpaleniu auta.
1. Po odłączeniu przewodów alternatora piski się nie zmieniły.
2. Po spryskaniu paska sprayem do likwidacji pisków, piski momentalnie ustały. Niestety na drugi dzień znowu było jak dawniej.
3. Pasek ma ok 6miesięcy, 4000 km
4. Nie jest to pasek marki gates. Niestety nie sprawdziłem jaka to marka.
5. Naciągałem pasek już wielokrotnie. Może sprężyna napinająca jest za słaba? Jak obiektywnie sprawdzić siłę naciągu paska? Bo tak 'na oko i palec' pasek jest naciągnięty, ale skąd mam wiedzieć czy siła naciągu jest odpowiednia?
Z góry dzięki za pomoc.
Pasek klinowy, piski
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 32
- Rejestracja: pt maja 23, 2008 12:25
- Lokalizacja: Trójmiasto
Pasek klinowy, piski
Panie Boże, lubiłem dżem truskawkowy
I ciemną słodycz kobiecego ciała.
Jak też wódkę mrożoną…
I ciemną słodycz kobiecego ciała.
Jak też wódkę mrożoną…
-
- Nowicjusz
- Posty: 32
- Rejestracja: pt maja 23, 2008 12:25
- Lokalizacja: Trójmiasto
Jak sprawdzić prawidłowy kierunek paska? Na samym pasku nie zauważyłem żadnego napisu wskazującego kierunek obrotu.pszczyna pisze:Wpierw sprawdź czy pasek jest założony w dobrym kierunku , potem czy siedzi równo w rowkach , czy czasami nie jest zbutwiały leżał na magazynie latami , zdarza się że nowy pasek jest ciut dłuższy i go nie naciągniesz odpowiednio
[ Dodano: 01 Sty 2009 20:12 ]
Pytanie brzmi, jak mocno należy nacisnąć ten pasek podczas sprawdzania naciągu?leoncio pisze:moze masz zly pasek
zeby sprawdzic naciag w najdluzszym miejscu musisz nacisnac powinien sie ugiac o okolo centymetr wtedy bedzie dobrze nie mniej nie wiecej
Panie Boże, lubiłem dżem truskawkowy
I ciemną słodycz kobiecego ciała.
Jak też wódkę mrożoną…
I ciemną słodycz kobiecego ciała.
Jak też wódkę mrożoną…
-
- Nowicjusz
- Posty: 32
- Rejestracja: pt maja 23, 2008 12:25
- Lokalizacja: Trójmiasto
ja zalozylem nowy i pomoglo na kilka dni, mysle ze kolo pasowe alternatora jest wyrobione, widac to po tym ze pasek gleboko wchodzi w rowek kola pasowego lub po zdjeciu paska wewnatrz rowka jest wyslizgane jakies 2mm od dna rowka i wtedy zmniejsza sie powierzchnia oparcia i dlatego piszczy. CZy ktos wie czy mozna dokupic samo kolo pasowe alternatora i czy sam bede w stanie to wymienic???
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 134 gości