regulacja wolnych obrotów

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

weteran

regulacja wolnych obrotów

Post autor: weteran » ndz paź 09, 2005 20:37

Mam pytanie czy jest możliwa ręczna regulacja obrotów śilnika ,bo teraz mam 800 i trzesie a jak było 900 to ok.A jest tak od czasu montażu lpg.Gazownik stwierdził że to wina sil.krok ale przed montażem gazu obroty były stałe tz.900.A teraz po rozgrzaniu cały się trzęsie i nierówno pracuje.Rozkręcałem komore,sprawdzałem uszczelki ale niby wszystko w porządku.Odłączyłem akumulator żeby zresetować komp.I przy zimnym silniku wszystko jest ok tz.obroty są rowno 900 i silnik równo pracuje!PS. mk3 1,4 abd monowtrysk ,na gazie pracuje równo 950 inst 2 gen tommaseto.
Ostatnio zmieniony ndz paź 09, 2005 21:33 przez weteran, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz paź 09, 2005 21:14

Po raz niekonkretnie piszesz. Jaki silnik i jaka instalka przede wszystkim.

[ Dodano: Nie Paź 09, 2005 9:17 pm ]
po raz drugi


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

djed

Post autor: djed » ndz gru 04, 2005 15:17

Mam III z silnikiem 1.4 benzyna i obroty mam ok. 700 przy rozgrzanym a 1000 przy zimnym i nic nie trzesie. Jak wyczytalem to sa to odpowiednie obroty dla tego silnika.

Pozdr.



Awatar użytkownika
Lukbro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pn maja 23, 2005 09:13
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Lukbro » ndz gru 04, 2005 17:26

weteran pisze:Mam pytanie czy jest możliwa ręczna regulacja obrotów śilnika ,bo teraz mam 800 i trzesie a jak było 900 to ok.A jest tak od czasu montażu lpg.Gazownik stwierdził że to wina sil.krok ale przed montażem gazu obroty były stałe tz.900.A teraz po rozgrzaniu cały się trzęsie i nierówno pracuje.Rozkręcałem komore,sprawdzałem uszczelki ale niby wszystko w porządku.Odłączyłem akumulator żeby zresetować komp.I przy zimnym silniku wszystko jest ok tz.obroty są rowno 900 i silnik równo pracuje!PS. mk3 1,4 abd monowtrysk ,na gazie pracuje równo 950 inst 2 gen tommaseto.
ja mam tez 1.4 z lpg monowtrysk.
na poczatku ( do 1000 km ) tez bylo wszystko troche nie rowno, obroty spadaly ponizej 800 i auto drzalo ale wszystko z czasem sie unormowalo. teraz mam na rozgrzanym miedzy 800 a 900 i wszystko chodzi super. daj mu czas. potem najwyzej bedziesz cos robil. powodzenia !


Mój ex-Parch : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=68377 ;-)

Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » ndz gru 04, 2005 17:51

djed pisze:Mam III z silnikiem 1.4 benzyna i obroty mam ok. 700 przy rozgrzanym a 1000 przy zimnym i nic nie trzesie. Jak wyczytalem to sa to odpowiednie obroty dla tego silnika.

Pozdr.
recznie sam nie wyregulujesz, trza sie do kompa podłacyc, jedz do macherów


Mk3 GTI 16V ABF

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 94 gości