seryjny centralny zamek

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: sob lis 24, 2007 12:18
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

seryjny centralny zamek

Post autor: wasiak » czw paź 16, 2008 22:42

witam
nie moge znalezc nigdzie na forum takiego tematu wiec zaloze nowy
potrzebny mi schemat montazu centralnego zamka
oraz wyszczegolnione wszystkie czesci
np z etki

oraz jak to podlaczone wyglada

mam wszystkie sterowniki klapke wlewu paliwa pompke oraz przewody gumowe
czego brak??
oraz gdzie to seryjbie sie podlacza


a i jeszcze jedno pytanko da sie do tego centralne jakos podlaczyc z innego zamka
bo mam teraz niesseryjny centralny ze scyzorykami i mi sie te kluczykli podobaja


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=190127 MOJE MK2 2E ZAPRASZAM

Awatar użytkownika
miHoo79
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: pn maja 22, 2006 11:44
Lokalizacja: Mikstat/Ostrów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: miHoo79 » czw sty 01, 2009 20:36

Moze odgrzeje kotleta ale podpowiem CI jak ja zrobilem w moim mk2 po wlamie..
Mialem seryjny pneumatyczny zamek w mk 2 czyli sterowany bodajze dwoma masami.
W lewych drzwiach masz centralke w silowniku-kluczykiem aktywujesz zamkniecie i otwarcie (SYGNAL DO POMPY W BAGAZNIKU)

Wiec potrzebujesz:
pompe centralnego (bagaznik)
twarde przewody powietrzne
silowniki:
-klapa tyl
-klapka wlewu
-2 z prawych drzwi (w lewych jest tylko sterowanie nie nadaja sie pod pilota)
lub 4 jesli masz 4 drzwiowego

Wywalasz "centralke" z lewych drzwi razem z przewodami, w ich miejsce wrzucasz waz na powietrze plus silownik z prawych (dodatkowy) drzwi, w tylnym pasie przy pompie robisz trojnik i prowadzisz waz z drzwi lewych (pasuje idealnie pod wiazka do lamp- musisz odkrecic tapicerke).
DO tego potrzebujesz centralki zdalnego zamka - ja kupilem alarm ze sterowaniem centralnym zamkiem firmy tesor czy jakos tak (regulacja czulosci, 2 strefy, sterowanie centralnym, dodatkowy kanal)
Zalety centralnego:
- w deszcz nie mecze sie z trafianiem kluczykiem w drzwi
- zima pneumatyka nie zamarza jak tandetne chinskie silowniki
- odglos pneumatyki w stosunku do lomotu elektrycznych nie do porownania
Ostatnio zmieniony czw sty 01, 2009 20:59 przez miHoo79, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw sty 01, 2009 20:44

miHoo79 pisze:jesli pomoglem to poprosze +
pięknie opisałeś, plus się należy, ale zasada jest taka że upominać się nie wolno. Autor tematu sam ci da jeśli uzna że mu pomogłeś. Następnym razem mały warnik.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
miHoo79
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: pn maja 22, 2006 11:44
Lokalizacja: Mikstat/Ostrów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: miHoo79 » czw sty 01, 2009 21:00

Paweł Marek pisze:
miHoo79 pisze:jesli pomoglem to poprosze +
pięknie opisałeś, plus się należy, ale zasada jest taka że upominać się nie wolno. Autor tematu sam ci da jeśli uzna że mu pomogłeś. Następnym razem mały warnik.
sorki juz naprawione



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 499 gości