Witam Od paru dni mam dosc powazny problem z moim golfikiem - 1.8 RP na jednopunkcie, a mianowicie:
Ciagle go zalewa przez co jest spory problem z odpaleniem na zimnym silniku, czasem trzeba wyciagac swiece. zauwazylem tez ze pierwsza swieca jest zawsze sucha, a pozostale 3 zalane oraz sa wszystkie oczywiscie okopcone.
Silnik poki sie porzadnie nie rozgrzeje przy obrotach nizszych niz 4.5 - 5 tys. pracuje nierowno i trzeba go ciagle przegazowywac, bo inaczej go zaleje i zgasnie w koncu. Bez dodawania gazu pochodzi chwile na 500-600 rpm i zgasnie.
Kolejna rzecza jest to, ze do oleju przedostaje sie bardzo duzo paliwa, na tyle, ze ostatnio zaczela mrugac kontrolka od oleju [wtedy zauwazylem, ze zamiast oleju mam praktycznie benzyne i szybko go zgasilem i zmienilem olej]. Benzyna dostala tam pewnie przez pierscienie, bo autko nie moze przepalic takiej ilosci i zlewa sie po tlokach [palił ponad 20 l / 100].
Uklad zaplonowy jest w porzadku, zaplon byl ustawiany i sprawdzany pare razy, praktycznie wszystko bylo nowe.
ostatnio wymienilem pare elementow tj: wstepna pompke paliwa [w baku], sonde lambda, podmienilem modul sterujacy, ale niestety nic to nie dalo i juz nie mam pojecia co to moze byc. Jedyne co pozostalo to chyba wtrysk i cisnieniowa pompa paliwa. Silnik jest po remoncie, ale teraz praktycznie juz nie da sie jezdzic tym autem...
Jesli ktos spotkal sie z podobnym przypadkiem to naprawde prosze o pomoc, albo tez link do tematu gdzie jest opisana taka usterka, bo cos czuje, ze wymienie pol samochodu ^^
Problem z pracą silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: pt wrz 22, 2006 16:30
- Lokalizacja: Leszno
Kolega miał podobne objawy a sprawdzenie opisałem w jego temacie. Myślę, że choć nie gwarantuję to rozwiązania sprawy to jednak sprawdzić nigdy nie zawadzi. Daj znać czy coś pomogło.M4YST3R pisze:Jesli ktos spotkal sie z podobnym przypadkiem to naprawde prosze o pomoc, albo tez link do tematu gdzie jest opisana taka usterka, bo cos czuje, ze wymienie pol samochodu ^^
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ight=je%BF
Ostatnio zmieniony czw sty 01, 2009 00:51 przez Buli fan VW, łącznie zmieniany 1 raz.
PozdraVWiam!
tylko tu jest problem z iloscia paliwa, a co za tym idzie zalewaniem go. pompa ma dostatecznie duze cisnienie i wtrysk nie 'leje' z tego co widzialem ;/Buli fan VW pisze:Kolega miał podobne objawy a sprawdzenie opisałem w jego temacie. Myślę, że choć nie gwarantuję to rozwiązania sprawy to jednak sprawdzić nigdy nie zawadzi. Daj znać czy coś pomogło.M4YST3R pisze:Jesli ktos spotkal sie z podobnym przypadkiem to naprawde prosze o pomoc, albo tez link do tematu gdzie jest opisana taka usterka, bo cos czuje, ze wymienie pol samochodu ^^
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ight=je%BF
/e: no i auto nie pali do strzalu tylko trzeba porzadkie pokrecic, a i tak bardzo czesto nie moze sie wykrecic na obroty przez pare minut.
Ostatnio zmieniony czw sty 01, 2009 01:14 przez M4YST3R, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: pt wrz 22, 2006 16:30
- Lokalizacja: Leszno
A sprawdzałeś regulator ciśnienia paliwa? Jest obok wtryskiwacza:
Po włączeniu pompy paliwa powinien on utrzymywać ciśnienie paliwa na poziomie 0,8...1,2 bar.
Sprawdza się go podłączając manometr w przewód między pompą paliwa a podstawą wtryskiwacza. Następnie mostkując przekaźnik pompy uruchamiasz ją.
Po włączeniu pompy paliwa powinien on utrzymywać ciśnienie paliwa na poziomie 0,8...1,2 bar.
Sprawdza się go podłączając manometr w przewód między pompą paliwa a podstawą wtryskiwacza. Następnie mostkując przekaźnik pompy uruchamiasz ją.
PozdraVWiam!
jutro to sprawdze i odezwe sie czy cos pomoglo ;] ale bardzo mozliwe, ze to to padlo - mam nadzieje ;oBuli fan VW pisze:A sprawdzałeś regulator ciśnienia paliwa? Jest obok wtryskiwacza:
[url=http://images43.fotosik.pl/44/47923d00bf12c6bd.jpg]Obrazek[/URL]
Po włączeniu pompy paliwa powinien on utrzymywać ciśnienie paliwa na poziomie 0,8...1,2 bar.
Sprawdza się go podłączając manometr w przewód między pompą paliwa a podstawą wtryskiwacza. Następnie mostkując przekaźnik pompy uruchamiasz ją.
[img]http://i212.photobucket.com/albums/cc135/M4YST3R/sigm4yst3r.gif[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 304 gości