[Mk II] Zapłon w RP
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[Mk II] Zapłon w RP
Co się dzieje gdy zapłon jest ustawiony na "zero" a nie tak jak powinno być 6 stopni?
pozdro!
Niestety nie udało mi się ustalić przeglądając Forum czy wcięcie na kole zamachowym oznacza 0 czy 6 stopni. Chodzi oczywiście o RP.
Pojechałem na ustawienie zapłonu bo juz nie mam sily ile pali ten samochód.
Zapłon był ustawiony na wcięcie w kole. Mechanik powiedział że jest ustawiony na 0 i ustawił przy pomocy lampy z regulowanym kątem na 6 stopni. Wielkiej różnicy w trakcie jazdy nie czuję.
Zobacze jak będzie np. ze spalaniem.
A silnik to rzeczywiście się jakoś szybko grzał, nawet w zimie często wentylator krecił w niewielkim korku.
Pojechałem na ustawienie zapłonu bo juz nie mam sily ile pali ten samochód.
Zapłon był ustawiony na wcięcie w kole. Mechanik powiedział że jest ustawiony na 0 i ustawił przy pomocy lampy z regulowanym kątem na 6 stopni. Wielkiej różnicy w trakcie jazdy nie czuję.
Zobacze jak będzie np. ze spalaniem.
A silnik to rzeczywiście się jakoś szybko grzał, nawet w zimie często wentylator krecił w niewielkim korku.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 170 gości