na wolnych obrotach nierowna praca silniora

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bogus_z
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: czw lis 10, 2005 23:21
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

na wolnych obrotach nierowna praca silniora

Post autor: bogus_z » wt lis 29, 2005 12:24

na wolnych obrotach pracuje normalnie, pozniej chwile nierowno i znowu normalnie...
jak pracuje nierowno jak dodam gazu do norma, spadaja obroty - norma i po chwili znow nie rowno i znowu norma. namieszalem ale chce to dobrze opisac.



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt gru 02, 2005 18:56

Moze byc cos z paliwem nie wiem ale jak nie znajdziesz konkretnej przyczyny
i Jesli tak sie dzialo to proponowal bym zmienic samochod albo silnik albo kapitalke silnika hehe bo bedzie niezle zajechany:///



dominik7
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 872
Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
Lokalizacja: WGS//WP
Kontakt:

nierowne obroty

Post autor: dominik7 » pt gru 02, 2005 19:15

najpierw zobacz swiece i przewody;raczej przewody.Na poczatek posmaruj je denaturatem(wyciaga wilgoc)



fend18
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 295
Rejestracja: pt lis 04, 2005 15:01
Lokalizacja: Gorzów

Post autor: fend18 » pt gru 02, 2005 21:10

wymieniac samochod albo silnik tylko z powodu nie rownej pracy? troche przesadzone, nie wiem czy masz diesla czy benzyne bo oznaczenie silnika nic mi nie mowi, ale jak kolega wspominal o swiecach i przewodach to benzyna, wiec nierownej pracy silnika moze byc duzo, stare przewody WN swiece, filtr powietrza filtr paliwa to sa podstawowe sprawy, dalej uszkodzona sonda lambda gdzies moze do masy dobija, masz gaz? zacznij od tych podstawowych spraw jesli to nic nie da to bedzie sie dalej myslec



cosmaty1986
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: ndz paź 16, 2005 23:31
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: cosmaty1986 » pt gru 02, 2005 21:20

Napisz jaki to silnik, gaznik czy wtrysk, benzyna czy disel.... Bo inaczej ci nie pomozemy



rychu25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: śr lis 30, 2005 04:16
Lokalizacja: ostrow
Kontakt:

Post autor: rychu25 » sob gru 03, 2005 02:31

sprwadz rowniez przewody od podcisnienia, tu tez moze byc tak jesli jest ktorys przetarty to sa takie objawy



ROBERTO_VW

Post autor: ROBERTO_VW » sob gru 03, 2005 02:35

Moze szwankuje silniczek krokowy?
Jesli go masz :-)



Awatar użytkownika
michas28
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: śr sty 19, 2005 19:06
Lokalizacja: Bialystok
Kontakt:

Post autor: michas28 » sob gru 03, 2005 07:48

cosmaty1986 pisze:Napisz jaki to silnik, gaznik czy wtrysk, benzyna czy disel.... Bo inaczej ci nie pomozemy
z tego co ma w opisie to silnik 1Z czyli 1,9tdi


Gdy jesteś smutny to pomyśl że kiedyś byłeś najszybszym plemnikiem

bogus_z
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: czw lis 10, 2005 23:21
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: bogus_z » sob gru 03, 2005 14:11

1,9 tdi 1z to oznaczenie tego silnika nie ma takiego benzynowego dzieki za odp i pzdr



Stroosiu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: ndz lis 06, 2005 20:49
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Stroosiu » sob gru 03, 2005 23:11

U kumpla było podobnie w audi 1,9TDi. Jak się okazało przewód paliwowy był lekko przytarty i na wolnych silnik chodził ok, a przy większych obrotach łykał trochę powietrza. Aby to sprawdzić zalałem filtr paliwa i przez jakies 2 min było ok, później to samo, więc chyba poleciał Ci przewód paliwowy. Pozdro



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 94 gości