swap z 1.3 na 1.8

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
andrzej131
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pt sie 15, 2008 10:00
Lokalizacja: Podlaskie ;)

swap z 1.3 na 1.8

Post autor: andrzej131 » pt sie 15, 2008 17:12

witam jestem tu nowy i kompletnie zielony w temacie vw.w moim mk2 padl silnik 1.3.chce wlasnie wstawic 1.8,jakis najprostszy,czy jest taki 1.8 na gazniku,czy tylko raczej monowtrysk?.chcialem sie dowiedziec co mi bedzie do tego potrzebne,oprocz silnika i skrzyni,no i chyba polosi.wiem,ze jest od tego szukajka ,ale....uprasza sie administratorow o nie dawanie WARNA od samego poczatku;)pozdrawiam andrzej131
Ostatnio zmieniony pn sie 18, 2008 02:41 przez andrzej131, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt sie 15, 2008 17:19

Typ GU, 1,8 na gaźniku Pieburg 2E2, 90 koni. Mniej kłopotów sprawi podczas expoloatacji silnik na monowtrysku lub wtrysku elektronicznym digifant czyli PF albo PB. Ogólnie: poza paroma drobiazgami najlepiej brać wszystko co jest pod maską w tym wiązkę główną silnika, i tu zwrócić uwagę żeby była tego samego typu elektryka co w twoim aucie (data graniczna to sierpień 89)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
andrzej131
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pt sie 15, 2008 10:00
Lokalizacja: Podlaskie ;)

Post autor: andrzej131 » pn gru 29, 2008 09:44

witam ponownie.okazalo sie ze mam jednak 1.6 rf
pytanie;czy przy swapie trzeba zmieniac piasty i poloski koniecznie i dlaczego?
bo u mnie tak jakby pasuja te od 1.3...


fiat 131s 2.0 dohc>>>turbo
opel kadett gsi 16v
vw golf II 1.6 rf

Awatar użytkownika
Gangst3R
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: ndz sie 27, 2006 00:03
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: Gangst3R » pn gru 29, 2008 10:56

Ja robiłem swap z PN (bliźniak RF) na GU i półośki pasowały.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]

Awatar użytkownika
andrzej131
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pt sie 15, 2008 10:00
Lokalizacja: Podlaskie ;)

Post autor: andrzej131 » pn gru 29, 2008 18:06

jakby co to przy swapie 1.3nz na 1.6rf poloski i piasty spokojnie zostaja z 1.3 bo wszystko pasuje do skrzyni z 1.6.
pzdr
Ostatnio zmieniony wt gru 30, 2008 22:43 przez andrzej131, łącznie zmieniany 1 raz.


fiat 131s 2.0 dohc>>>turbo
opel kadett gsi 16v
vw golf II 1.6 rf

Awatar użytkownika
Gangst3R
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: ndz sie 27, 2006 00:03
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: Gangst3R » pn gru 29, 2008 19:31

Czyli ja troche Cię nie zrozumiałem. Zajeździłeś silnik 1.3NZ i wsadziłeś silnik 1.6RF?


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]

Awatar użytkownika
macko76
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 18:09
Lokalizacja: GPU
Kontakt:

Post autor: macko76 » pn gru 29, 2008 19:47

Robiłem swap z 1,3 na 1,8 na wtrysku ,
zmieniałem półosie bo od 1,3 nie pasują i cała elektrykę jak masz coś na gażniku to niema problemu z prądem w 1,8 na wtrysku musisz załorzyc pompę paliwa i przewód paliwowy powrotny



Awatar użytkownika
andrzej131
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pt sie 15, 2008 10:00
Lokalizacja: Podlaskie ;)

Post autor: andrzej131 » wt gru 30, 2008 22:42

Gangst3R, zgadza sie


fiat 131s 2.0 dohc>>>turbo
opel kadett gsi 16v
vw golf II 1.6 rf

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 314 gości