brak ladowania
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- andrzej131
- Nowicjusz
- Posty: 49
- Rejestracja: pt sie 15, 2008 10:00
- Lokalizacja: Podlaskie ;)
brak ladowania
jak w temacie.gdy zdejme kleme+ z aku to silnik gasnie , a jak nie jest zdjeta klema to kontrolka gasnie jak nalezy
fiat 131s 2.0 dohc>>>turbo
opel kadett gsi 16v
vw golf II 1.6 rf
opel kadett gsi 16v
vw golf II 1.6 rf
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: pt wrz 22, 2006 16:30
- Lokalizacja: Leszno
- andrzej131
- Nowicjusz
- Posty: 49
- Rejestracja: pt sie 15, 2008 10:00
- Lokalizacja: Podlaskie ;)
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: pt wrz 22, 2006 16:30
- Lokalizacja: Leszno
Naturalnie, że tak. Podczas pracy silnika nigdy nie robi się takich rzeczy!Szymon8 pisze:Czy czasem podczas pracy silnika zdjęcie klemy z aku może spowodować nie chciane zmiany w alternatorze ? Czy czasem diody nie pójdą ?? :>
Za 10 złotych kupisz w każdym markecie budowlanym. Bez tego i lampki kontrolnej zapomnij żeby brać się w aucie za jakąkolwiek diagnostykę w instalacji elektrycznej. Przy takich tolerancjach jakie są w instrukcjach napraw taki Ci wystarczy w zupełności.andrzej131 pisze:bongo, no na oko
niemam miernika
Bardzo prosto. Ustawiasz miernik na napięcie prądu stałego ( 20V na skali ). Czarny do ujemnej klemy, czerwony do dodatniej. Przy pracującym silniku na biegu jałowym, sprawdzasz napięcie. Powinno być w granicach 14,5 V. Do 13 V jest zbyt niskie, powyżej 16 V za wysokie.andrzej131 pisze:Buli fan VW, w sumie to jak sprawdzic ladowanie?
PozdraVWiam!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 344 gości