brak ladowania

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
andrzej131
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pt sie 15, 2008 10:00
Lokalizacja: Podlaskie ;)

brak ladowania

Post autor: andrzej131 » pn gru 29, 2008 18:09

jak w temacie.gdy zdejme kleme+ z aku to silnik gasnie , a jak nie jest zdjeta klema to kontrolka gasnie jak nalezy


fiat 131s 2.0 dohc>>>turbo
opel kadett gsi 16v
vw golf II 1.6 rf

Buli fan VW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 16:30
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Buli fan VW » pn gru 29, 2008 18:11

Ale w czym tkwi problem Kolego? Napisz to proszę konkretnie.


PozdraVWiam!

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pn gru 29, 2008 18:13

brak ladowania
A miernika używał czy tak na oko?



Awatar użytkownika
Szymon8
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 11:41
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Szymon8 » pn gru 29, 2008 18:14

Czy czasem podczas pracy silnika zdjęcie klemy z aku może spowodować nie chciane zmiany w alternatorze ? Czy czasem diody nie pójdą ?? :>



Awatar użytkownika
andrzej131
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pt sie 15, 2008 10:00
Lokalizacja: Podlaskie ;)

Post autor: andrzej131 » pn gru 29, 2008 18:22

bongo, no na oko
niemam miernika :blush:

[ Dodano: 29 Gru 2008 17:24 ]
Buli fan VW, w sumie to jak sprawdzic ladowanie?
jak silnik pracuje to jak ten kabel na srube 8 dotykam do altka to ostro iskrzy


fiat 131s 2.0 dohc>>>turbo
opel kadett gsi 16v
vw golf II 1.6 rf

Buli fan VW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 16:30
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Buli fan VW » pn gru 29, 2008 18:34

Szymon8 pisze:Czy czasem podczas pracy silnika zdjęcie klemy z aku może spowodować nie chciane zmiany w alternatorze ? Czy czasem diody nie pójdą ?? :>
Naturalnie, że tak. Podczas pracy silnika nigdy nie robi się takich rzeczy!
andrzej131 pisze:bongo, no na oko
niemam miernika
Za 10 złotych kupisz w każdym markecie budowlanym. Bez tego i lampki kontrolnej zapomnij żeby brać się w aucie za jakąkolwiek diagnostykę w instalacji elektrycznej. Przy takich tolerancjach jakie są w instrukcjach napraw taki Ci wystarczy w zupełności.
andrzej131 pisze:Buli fan VW, w sumie to jak sprawdzic ladowanie?
Bardzo prosto. Ustawiasz miernik na napięcie prądu stałego ( 20V na skali ). Czarny do ujemnej klemy, czerwony do dodatniej. Przy pracującym silniku na biegu jałowym, sprawdzasz napięcie. Powinno być w granicach 14,5 V. Do 13 V jest zbyt niskie, powyżej 16 V za wysokie.


PozdraVWiam!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 344 gości