strasznie wieje korkiem wlewu oleju
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
strasznie wieje korkiem wlewu oleju
czym to moze byc spowodowane kurde juz mnie to troche denerwuje jak nie to to to si epsuje. powiedzcie mi co siadlo powiem jeszcze tak ze bieze troche oil, pod uszczelak pojawila sie niewielka plama oleju jak i rowniez pojawil si eolej w wtrysku pomocy!!
heh jesli to beznyna i wieje tak ze jak połozysz korek i ci go podbija to raczej kolego masz silniczek do roboty...tzn góra...sprawdz jeszczcze czy nie sadzi ci bangetem...duzo bierze ci tego oleju??masz gaz????przy gazie pomaga wymiana uszczleniaczy(usczelek-gumek)na zaworach bo przy gazie one twardnieja i autko łyka olej.....w moim przypadku niestety tak nie jest i dobrze:)
[ Dodano: Sob Gru 03, 2005 05:45 ]
aha co do oleju we wtrysku to duzo go tam jest??dochodzi do filtra powietrza czy filtr masz czysty...bo jak jest go troche tuz przy wtrysku to normalne bo to odma....jednak jezeli olej ci tam stoi to tez kolego nie powinno tak byc
[ Dodano: Sob Gru 03, 2005 05:45 ]
aha co do oleju we wtrysku to duzo go tam jest??dochodzi do filtra powietrza czy filtr masz czysty...bo jak jest go troche tuz przy wtrysku to normalne bo to odma....jednak jezeli olej ci tam stoi to tez kolego nie powinno tak byc
ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Panowie a ja mam kompresje piekną 10, 10 ,10 ,9 , korek oleju zasysa a nie podwiewa, oleju bierze z 0,5 na 1000 tys km, kopci na bialo, duzo mocniej gdy jest zimny.....
przebieg ponad 200tys
Mam podjerzenia co do pierscieni zgarniających albo uszczelniaczy......Mozecie mi jakos pomóc?
przebieg ponad 200tys
Mam podjerzenia co do pierscieni zgarniających albo uszczelniaczy......Mozecie mi jakos pomóc?
Ostatnio zmieniony ndz gru 04, 2005 02:12 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.
- igor002
- Marysiakra
- Posty: 1050
- Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
- Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
- Kontakt:
0,5 litra na 1000 to juz dużo, niepowinno tak być. u mnie bierze około o,3-0,4 litra od wymiany do wymiany, zalewam do pełna do gornej kreski, tak sie wlalo, wczoraj wymienialem ponownie po 10 tyś i ubyło tak z 1/3 z tym ze ja zmieniałem w lecie i w lecie było do górnej kreski na rowno, teraz przy -5 zmieniałem w garażu.sas_gti pisze:Panowie a ja mam kompresje piekną 10, 10 ,10 ,9 , korek oleju zasysa a nie ***, oleju bierze z 0,5 na 1000 tys km, kopci na bialo, duzo mocniej gdy jest zimny.....
przebieg ponad 200tys
Mam podjerzenia co do pierscieni zgarniających albo uszczelniaczy......Mozecie mi jakos pomóc?
pozdro.
Mk3 GTI 16V ABF
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
co ty nie powiesz!! wlasnie sie pytam czy ktos ma jakies pomysły, same uszczelniacze czy pierscienie? Bo ze za duzo to jasne...pozdroigor002 pisze:0,5 litra na 1000 to juz dużo, niepowinno tak być. u mnie bierze około o,3-0,4 litra od wymiany do wymiany, zalewam do pełna do gornej kreski, tak sie wlalo, wczoraj wymienialem ponownie po 10 tyś i ubyło tak z 1/3 z tym ze ja zmieniałem w lecie i w lecie było do górnej kreski na rowno, teraz przy -5 zmieniałem w garażu.sas_gti pisze:Panowie a ja mam kompresje piekną 10, 10 ,10 ,9 , korek oleju zasysa a nie ***, oleju bierze z 0,5 na 1000 tys km, kopci na bialo, duzo mocniej gdy jest zimny.....
przebieg ponad 200tys
Mam podjerzenia co do pierscieni zgarniających albo uszczelniaczy......Mozecie mi jakos pomóc?
pozdro.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 461 gości