Dziwne dzwieki ze wspomagania??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Vit0
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: wt maja 20, 2008 00:34
Lokalizacja: Łódź

Dziwne dzwieki ze wspomagania??

Post autor: Vit0 » pt gru 26, 2008 17:55

Witam, od jakiegos czasu przy maksymalnie skreconym kole slyszalem taki delikatny odglos jakby tarcia opony o blotnik. Myslalem ze to wina niskiego zawiasu. Ale od neidawna po odpaleniu auta przy kreceniu kierownica slysze bardzo nieprzyjemne piski/cos w tym stylu a przy koncowym obrocie kiery musze uzywac wiecej sily lub wejsc na wyzsze obroty... Uzupelnilem plyn we wspomaganiu, ale problem nie zniknal. Po przejechaniu nieduzego kawalka piski nikną, pozostaja jedynie przy koncowej fazie skretu kiery. Co to moze byc?


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=181802][img]http://i669.photobucket.com/albums/vv57/da_igual/th_IMG_3710.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=181802]MK3 GTI Edition by Fitolt[/url]

woj-tek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 00:13
Lokalizacja: Wyszogród
Kontakt:

Post autor: woj-tek » pt gru 26, 2008 18:01

naciągnij pasek pompy wspomagania lub lepiej go wymień groszowa sprawa.



Awatar użytkownika
wachelo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: sob cze 16, 2007 23:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: wachelo » sob gru 27, 2008 00:06

Ogólnie tak to jest ze wspomą. Przynajmniej u mnie. Na skręconych na maxa kołach na pompie powstaje dość spore ciśnienie i ona się męczy. Wystarczy dosłownie odrobinę odbić kierownicą od maksymalnego położenia i już jest ok. Szkoda pompki.
Ostatnio zmieniony sob gru 27, 2008 00:06 przez wachelo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Vit0
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: wt maja 20, 2008 00:34
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Vit0 » sob gru 27, 2008 00:28

To wiem ze przy koncu lekko piszczala i obroty delikatnie szly w dol. Ale teraz ten dzwiek jest taki mega glosny, dziwny. No i do tego ta cala reszta na zimnym silniku itd...


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=181802][img]http://i669.photobucket.com/albums/vv57/da_igual/th_IMG_3710.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=181802]MK3 GTI Edition by Fitolt[/url]

woj-tek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 00:13
Lokalizacja: Wyszogród
Kontakt:

Post autor: woj-tek » ndz gru 28, 2008 01:32

sprawdziłeś stan paska i naciąg



Awatar użytkownika
Vit0
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: wt maja 20, 2008 00:34
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Vit0 » ndz gru 28, 2008 12:35

jutro mi mechanik sprawdzi bo ja jestem strasznym laikiem jesli chodzi o to wszytsko :p


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=181802][img]http://i669.photobucket.com/albums/vv57/da_igual/th_IMG_3710.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=181802]MK3 GTI Edition by Fitolt[/url]

Awatar użytkownika
matti6060
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: pt cze 13, 2008 21:50
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: matti6060 » ndz gru 28, 2008 13:50

Tak jak mowoli przedmowcy wymien pasek i po klopocie,u mnie bylo to samo a do tego zaczelo szarpalc mi kierownica przy maksymalnym skrecie wiec musialem wymienic cala pompe,nie zwlekaj z tym bo to groszowe sprawy a mozesz sobie narobic dziadostwa z pompa...



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz gru 28, 2008 13:55

zwróc uwagę na koło pasowe pompy podczas wymiany paska,często się zużywa i wymiana paska nie wiele da,pomoże tylko na kilka dni.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 399 gości