Witam, prędkościomierz spada nie raz do zera w trakcie jazdy po łukach. Wnioskuję na podstawie postów uszkodzenie G22 w skrzyni biegów, mimo prawidłowej pracy paliwomierza.
Pytanie brzmi: jaki kod części do zamówienia?
przy silniku 1,6 16V BCB skrzynia ERT 5 biegów ręczna (2003 rok)
Czy pasują części od Skody (są tańsze i łatwiej dostepne)? W sieci widziałem impulsatory o takim samym wygladzie i kodzie dla skody i vw.
Pytanie o G22 - czujnik prędkości/ impulsator
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
Pytanie o G22 - czujnik prędkości/ impulsator
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
-
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 20:41
- Lokalizacja: roztocze
- Kontakt:
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
Czujnik rzeczywiście ten, dzięki punkt dla Ciebie. Muszę jeszcze sprawdzić same kable i styki wcześniej. Ale to zabawa na garaż lub ciepełko. O ile się orientuję muszę wyjąć akumulator żeby dostać się do drugiego końca kabla.
[ Dodano: 12 Sty 2009 09:55 ]
Witam, problem aktualny po wyminaie impulsatora objaw występuje rzadziej ale występuje.... wtyczka do czujnika ok. Ktoś wie gdzie szukać końców kabli w celu stwierdzenia słabej masy lub coś wtym stylu (zasilanie, masa). Czy wyjście z czujnika idzie bezpośrednio do tablicy wskaźników?
[ Dodano: 19 Sty 2009 18:50 ]
Walka trwa dalej: Punkty masy sprawdzone, tablica przyrządów też.
Okazuje się, że: kabel masowy 3 pin od wtyczki prawdopodobnie przerwany gdzies w miejscu wejscia do grubszej wiązki pod akumulatorem. Faza III wyjęcie akumulatora i w przypadku klapy dublowanie kabla od wtyczki gdzieś do masy...
[ Dodano: 12 Sty 2009 09:55 ]
Witam, problem aktualny po wyminaie impulsatora objaw występuje rzadziej ale występuje.... wtyczka do czujnika ok. Ktoś wie gdzie szukać końców kabli w celu stwierdzenia słabej masy lub coś wtym stylu (zasilanie, masa). Czy wyjście z czujnika idzie bezpośrednio do tablicy wskaźników?
[ Dodano: 19 Sty 2009 18:50 ]
Walka trwa dalej: Punkty masy sprawdzone, tablica przyrządów też.
Okazuje się, że: kabel masowy 3 pin od wtyczki prawdopodobnie przerwany gdzies w miejscu wejscia do grubszej wiązki pod akumulatorem. Faza III wyjęcie akumulatora i w przypadku klapy dublowanie kabla od wtyczki gdzieś do masy...
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 161 gości