słabo odpala rano lub po dłuzszym postoju niezaleznie od tem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

dero
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: ndz lut 27, 2005 12:30
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

słabo odpala rano lub po dłuzszym postoju niezaleznie od tem

Post autor: dero » pt lis 14, 2008 19:46

Witam.
Posiadam mk4 1.9tdi sinik ajm i od dluzszego czasu mam pewien problem, mam problem z odpalaniem auta z rana lub po gługim postoju, problem wydaje sie niezalezny od temperatury otoczenia...szukałem podobnego prolemu na forum i w necie ale nie moge odszukac nic konkretnego. Czy ktoś miał podobny problem może ??
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
AIRWOLF
Powered by MOTORSPORT
Powered by MOTORSPORT
Posty: 1162
Rejestracja: pt mar 16, 2007 16:06
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: AIRWOLF » sob lis 15, 2008 02:28

ja miałem w mk II podobny wydawało mi sie że akumulator słaby, i wymieniłem nowy okazało sie że miałem małe zużycie prądu w zwartym przełączniku ogrzewania szyb, jak odłączyłem przełącznik to wszystko grało samochód z rana słabo odpalał ale po 3-4 dniach nie odpalał już z rozładowania, początkowo tez myślałem że temperatura zewnętrzna i starość akumulatora, po kilku miesiącach wyszło na jaw że regulator napięcia nawalił i słabo ładowało więc sam sobie zrobiłem regulator napięcia który teraz ładuje mi jak francuskie regulatory napięcia 14,5 V niezależnie od obciążenia :)


Zapraszam do przeglądnięcia moich porad [FAQ]
[url=http://www.tinyurl.pl?XRMGNEsk]FAQ 1[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?9WxKOJFR]FAQ 2[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?KOaIXdpf]FAQ 3[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?GZo0KIY1]FAQ 4[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?Kd8lbMEh]FAQ 5[/url],

dero
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: ndz lut 27, 2005 12:30
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: dero » ndz lis 16, 2008 17:54

wydaje mi sie ze to nie aku bo jest prawie nowy ma moze z 1.5 roku to jest centra futura
z okienkiem wskazujacym stan naładowania i według tego okienka (jest na zielono) to akumulator jest dobrze naładowany, jak próbję odpalic drugi raz po zgaszeniu to wszystko jest ok.



Awatar użytkownika
jarorlit
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 22:52
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: jarorlit » ndz lis 16, 2008 18:53

Witaj,
Poczytaj sobie tu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... a+startowa



dero
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: ndz lut 27, 2005 12:30
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: dero » czw gru 04, 2008 08:30

nie zabradzo pomaga przestawieni dawki startowej, jest jakby troche lepiej jaka moze byc jeszcze przyczyna, czy w kanale 05 wpisac maxsymlna wartość u mnie było 32786 podniosłem na jeakies 33800 czy dac jeszcze wiecej?? moze przyczyna jest nieprawidłowy
kat zapłonu szukałem na forum i pisza ze jest to mozliwe?? gdzie mozna by to sprawdzic w vag ??
Pozdrawiam i dziekuje za pomoc



Awatar użytkownika
pawel99
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 19:36
Lokalizacja: lbn

Post autor: pawel99 » czw gru 04, 2008 09:47

Może paliwo cofa się do baku i trzeba trochę pokręcić, żeby silniczek załapał.



boguc666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: śr gru 12, 2007 16:37
Lokalizacja: Częstochowa/Lipicze
Kontakt:

Post autor: boguc666 » czw gru 04, 2008 11:24

a swiece żarowe ok.z paliwem tez mozliwe jak kolega napisal


VW...to jest TO-

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » czw gru 04, 2008 11:57

koledzy przecież
dero pisze:mam problem z odpalaniem auta z rana lub po gługim postoju, problem wydaje sie niezalezny od temperatury otoczenia...
niezależny od temp. otoczenia - więc obstawiam też, że i w temp. powyżej 5*C kiedy świece nie są podgrzewane a to raczej wskazuje na zły kąt synchronizacji i zacząłbym od sprawdzenia jego wartości w vagu :
http://img90.imageshack.us/img90/2124/pasekaj8.jpg
Ostatnio zmieniony czw gru 04, 2008 12:07 przez Sztomel, łącznie zmieniany 2 razy.


Obrazek

dero
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: ndz lut 27, 2005 12:30
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: dero » czw gru 04, 2008 21:02

Witam.
Czy mozna sie cos dowiedziec na temat prawidłowych wartości jakie powinny
w grupie 004, czy z rysuknu sa prawidłowe??



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pt gru 05, 2008 00:23

prawidłowa wartość to "0" z tolerancją +/- "3" jednostki, na rysunku jest właśnie przykład złej wartości kąta synchronizacji, która wynosi 5,5.


Obrazek

dero
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: ndz lut 27, 2005 12:30
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: dero » sob gru 06, 2008 17:46

Witam.
Dzisiaj wykonałem pomiar VAG-iem wszedłem w engine->basic settings i efekt był następujacy, obroty silnika zwiekszyły sie same do 1092 a pozostałe pola wskazywały
Late 5.1 0.3, czy to nrmalne zachowanie ???
jak przełączyłem sie na measuring bloks to oboty silnika wrociły do normy 881 pozostałempola wskazywały 2.5 BTDC 5.1CF 0.0-03CF
Nie wiem co o tym sądzić szczegolnie ze obtoty same zwiekszyły.
Będe wdzięczny za jakąs podpowiedz.Czytałem na grupie zeby jeszce sprawdzic czujnik temperatury.



Awatar użytkownika
prezesjasko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pn kwie 28, 2008 20:53
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: prezesjasko » śr gru 24, 2008 10:38

Witam
Też mam AJM. Miałem ten sam problem nie zaleznie od temperatury jak postał dobe to potem tak średnio zaskakiwał. Spróbuj zrobić jesze taka opcje. Po długim postoju odpal go poczekaj te 3-4 sekundy aż zacznie równo pracować. Jak już będzie ładnie chodził to zgaś go. Poczekaj 10-15 minut i odpal go. Jak odpali elegancko to nic nie mieszaj w dawkach tylko wymień poprostu zaworek, który znajduje się na filtrze paliwa. Ja tak zrobiłem i jak ręką odją. Poprostu cofa ci się paliwo, albo się zapowietrza. Oryginalny Bosh zaworek będzie kosztował ok 40,-. Daj znać czy pomogło


www.konar.pwr.wroc.pl
Koło Naukowe Robotyków "KoNaR"

greg

Post autor: greg » śr gru 24, 2008 15:48

dero pisze:.Czytałem na grupie zeby jeszce sprawdzic czujnik temperatury.
to jeszcze nie sprawdziłeś? od tego trzeba było zacząć



reVV
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr lis 12, 2008 20:24
Lokalizacja: Kraków

Post autor: reVV » sob gru 27, 2008 21:00

Miałem dokładnie taki sam przypadek, bardzo rzadko odpalał za pierwszym razem, po dłuższej przerwie (2-3dni) było to niemożliwe. Po zmianie czujnika temperatury jak ręką odjął, pali jak nówka :)

Pzdr



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 287 gości