nie ciągnie tak jak powinien III 1,8

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

k23

nie ciągnie tak jak powinien III 1,8

Post autor: k23 » pt gru 02, 2005 20:21

witajcie,
moze Wy pomorzecie, mam problem z golfem III 1992r. silnik 1.8 mono wtrysk Boscha (silnik AAM), otóż pali ładnie, na niskich obrotach wszytko ok ale... gdy zaczynasz dodawac gazu żeby go szybciej rozpedzic, nie ciągnie (nie dusi sie, nie reaguje na dodanie gazu) po czym po chwili znowu zaczyna rwac do przodu.
co to mozę być???????????



Awatar użytkownika
tomyart
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 16:50
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: tomyart » pt gru 02, 2005 21:59

Też jestem ciekawy co to może być



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » pt gru 02, 2005 22:12

wiesz mam podobny numer co u ciebie czasami na benzynie, dodaje sie gazu a on jakby z opóźnieniem reagował, przez chile sie za muli i dopiero po sekundzie dwuch zaczyna rwac do przodu, sprawdziłem sobie błedy w moim aucie i wyszło mi cos ze sterowaniem sondy lambda, a sonde mam nówkę Boscha załozona pół roku temu, teraz zimno i nie chce mi sie z tym bawić, poczekam az sie ociepli (wiosna) bo i tak jeżdże na LPG, a na benzynce chwile zanim sie troche zagrzeje.
Rada: podjedź gdzies na dobry warsztat gdzie mają VAG, podepna ci autko pod komputerek i napewno cos wyjdzie co go boli



Awatar użytkownika
tomyart
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 16:50
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: tomyart » pt gru 02, 2005 22:20

homsky
a gdzie jeździsz na VAG i ile kosztuje badanie



filipan

Post autor: filipan » pt gru 02, 2005 22:24

Sprewdz kopulke ,palec . i przewody wys.napiecia



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » pt gru 02, 2005 22:30

tomyart pisze:a gdzie jeździsz na VAG i ile kosztuje badanie
w moim RP mozna sprawdzić błędy za pomocą kodów błyskowych, więc zrobiłem sobie diagnozę sam w prosty sposób, ale twój ABS wymaga juz podpięcia pod "komputer" i koszt tego to zalezy gdzie sie robi 50-100zł, napewno we Wrocku znajdziesz dziesiatki takich warsztatów co zajmuja sie dignostyka silnikową, tylko podpytaj kogos gdziue dobrze robia, bo jest kupe partaczy co maja sprzet ale nie bardzo wiedzą co z nim zrobić.

Pozdrowionka



Awatar użytkownika
tomyart
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 16:50
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: tomyart » pt gru 02, 2005 23:10

ciekawi mnie to bo kiedyś miałem podobnie też jakby na moment się dławił w sumie nie przeszkadzało mi to za bardzo bo działo się tak tylko jak mocno deptałem, ale potem musiałem wymienić aparat zapłonowy bo miał straszne luzy na wałku i silnik przebierał po garach na wolnych obrotach razem z aparatem wymieniłem kopułkę i palec bo niestety "luzy aparatu przyczyniły się do ich zużycia"
Noo i teraz nie dławi się także K23 u ciebie może być podobnie nie przypuszczam żeby był to aparat ale tak jak filipan napisał sprawdź kopułkę palec i przewody ew. świece



spajder_k
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pt paź 21, 2005 22:11
Lokalizacja: Chełm

Post autor: spajder_k » pt gru 02, 2005 23:26

witaj.
Najpierw zdejmij kleme najlepiej na całą noc.
jak nie pomoże to sprawdz szczenośc gumy miedzy kolektorem a przepustnicą
a na końcu radze zmoerzyć ciśnienie.



Awatar użytkownika
MrSalieri
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 833
Rejestracja: wt gru 28, 2004 18:06
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: MrSalieri » pt gru 02, 2005 23:32

Mialem kiedys podobne objawy jak mialem padnieta sonde lambda. Komputer po prostu pracowal w trybie awaryjnym. Kolega homsky zreszta juz o tym wspomnial.
Proponuje podlaczyc sie pod kompa i sprawdzic bledy.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=45061]Moj Mk3[/url]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Pragos
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: sob lis 12, 2005 14:28
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Pragos » sob gru 03, 2005 22:16

witam, u mnie cos takiego stało sie po zmianie przewodow zaplonowych, otoz przewody kupiłem na swiece z nakretka, a poprzednie byly na sam trzpien swiecy-przewody nie stykały sie odpowiednio ze swieca i nie chodzil zbyt dobrze -m.in. opoznione przyspieszenie
pozdrawiam


Driver wanted!!!

Awatar użytkownika
maverik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: sob wrz 10, 2005 18:56
Lokalizacja: Whitestock

Post autor: maverik » ndz gru 04, 2005 16:34

A ja juz kiedys pisalem o podobnym problemie w Golfie 3 1,4
Powiem ci co zrobilem i poprawilo sie choc nie jest do konca dobrze
1 zmienilem swiece
2 zmienilem przewody wysokiego napiecia
3 wawalilem katalizator (moj byl zapchany i z tym radze uwazac czasem jest jeszcze gorzej niz bylo przed)
4 ustawilem zaplon(jezdze na LPG tak wiec okolo 4 stopni do przodu)
5 wyczyscilem kopulke i palec
A jesli chodzi o to czy poczulem zmiane to zaczynajac o tych najbardziej wyczuwalnych: 4, 2, 1, 3, 5
Powodzenia



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 330 gości