witam na wstępie mówię ze nie wiem jakie jest oznaczenie silnika ponieważ nie jest to moje auto
Problem tkwi w tym że samochód jechał na wigilie i niestety nie dojechał bo zgasł podczas jazdy i już więcej nie odpalił zero odzewu.
Paliwo podaje lecz nie ma iskry i moje pytanie brzmi co może być przyczyną i jak to sprawdzić??
Wyczytałem ze może być to cewka zapłonowa albo czujnik halla tylko jak to sprawdzić ze akurat dana cześć nie działa żeby pół samochody nie wymieniać
[MK3 Elektryka] nie odpala
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- LASOT-A
- Gadatliwa bestia
- Posty: 559
- Rejestracja: czw mar 09, 2006 13:30
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Może być cewka walnięta najlepiej przełożyć na chwilę z innego golfika.longdist pisze:Wyczytałem ze może być to cewka zapłonowa albo czujnik halla tylko jak to sprawdzić ze akurat dana cześć nie działa żeby pół samochody nie wymieniać
Brillantschwartz perleffect - LA9V
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?
A jak sprawdzić cewkę dokładnie wygląda ona tak
http://motoallegro.pl/item494616909_cew ... onowa.html
i pytanie czy jeśli wyjmę przewód który idzie z cewki do aparatu zapłonowego i przyłożę do silnika to jeśli kręcąc rozrusznikiem nie będzie się iskrzyć to znaczy ze padła cewka czy może tak się tego nie da sprawdzić i jest na to inny sposób??
http://motoallegro.pl/item494616909_cew ... onowa.html
i pytanie czy jeśli wyjmę przewód który idzie z cewki do aparatu zapłonowego i przyłożę do silnika to jeśli kręcąc rozrusznikiem nie będzie się iskrzyć to znaczy ze padła cewka czy może tak się tego nie da sprawdzić i jest na to inny sposób??
Miałem ten sam problem z moim golfem około tygodnia wstecz. Zaciągnęliśmy go do mechanika i jak się okazało cewka zapłonowa została rozsadzona (z bliżej nieznanych przyczyn, podobno standardowa usterka). Mechanik zdjął przewód od świecy, włożył do przewodu inną świecę i położył na silniku. Przy próbie uruchomienia nie było iskry. Wymiana cewki zapłonowej załatwiła sprawę, teraz silniczek odpala w mgnieniu oka
- LASOT-A
- Gadatliwa bestia
- Posty: 559
- Rejestracja: czw mar 09, 2006 13:30
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Weź tą cewkę wyjmij, rozkęć na częśći pierwsze wyczyść, wymyj wodą z płynem do naczyń, wysusz na kaloryferze i załóż może się wilgoć zebrała.longdist pisze:A jak sprawdzić cewkę dokładnie wygląda ona tak
Brillantschwartz perleffect - LA9V
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
cewke mozna sprawdzic bez odkrecania, od cewka jest wznacniacz momentu iskry -wtyczka 3 lub 5 pin. ze wzmacniacza wychodzi 2-ie blaszki zasilajace cewke zobacz czy przy kreceniu jest na nich napiecie mozna zarowczka jakis labo miernikem, jezeli nie bedzie to wznacniacz mometu inskry sie zepsul , cena ok 150 -3pin.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 299 gości