Nie chodzi na benzynie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Robson83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: czw gru 25, 2008 18:09
Lokalizacja: Ropczyce

Nie chodzi na benzynie

Post autor: Robson83 » czw gru 25, 2008 20:57

Witam!

Jestem nowy na forum podobnie jak i świeży właściciel Golfa III 1.6 benzyna i gaz na mono wtrysku.
Pojawił sie problem z praca na benzynie.

Nie wiem co jest przyczyną. Wymieniłem filtr paliwa. Pompa paliwowa pracuje bo ja słychać. Ściągnąłem węża doprowadzającego benzynę, włożyłem do słoika i przekręcałem kilkukrotnie kluczyk w poz 1 na te chwilowe co pompa sie włącza. Dopiero za którymś tam razem dociera paliwo. Ale nie wiem ile i jakim strumieniem powinno sie lać. Np w polonezie to całą rurą leciało dobicie ciśnienia początkowe. Zauważyłem też jedną różnicę, która może być ważna lub zupełnie oczywista i normalna. Na pozycji "benzyna" słychać tylko przekaźniki i z tylu auta i szum pompy a w pozycji "gaz" słychać oprócz tego słychać dobiegający głos jakiegoś silniczka z przodu auta.

Nie wiem czy to wina pompy czy elektryki czy jeszcze czegoś innego. Zabierałem sie już za wyciąganie pompy paliwowej ale gaziarze założyli na tym miejscu butlę i konieczny jest kanał i ściąganie butli


Z góry dzięki za podpowiedzi.



Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » pt gru 26, 2008 13:32

Benzyna napewno powinna leciec odzazu dosc duzym strumieniem. To jak jest ta butla zamontowana. musisz dostac sie do baku takim dekielkiem na trzy srubki. tam jest pompa. ZAloz na wylotowy wezyk i sprubuj podlaczyc pompe na krutko. najlepiej ja wyciagnij i zobaczysz ktore kable ida do pompy a ktore do plywaka ze wskaznika paliwa.
PozdróVWka


BB (borówka, bandit ...)

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » pt gru 26, 2008 13:39

najprościej ,żeby sprawdzic pompę zwalasz wąż przelewowy na ukł.wtryskowym,włączasz zapłon lub kręcisz rozrusznikiem powinno leciec paliwo jeżeli nie ,to pompa nie daje ciśnienia lub zapchany filtr.



Awatar użytkownika
Robson83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: czw gru 25, 2008 18:09
Lokalizacja: Ropczyce

Post autor: Robson83 » pt gru 26, 2008 14:16

Dzięki :)

Wiec pompa do wymiany lub jakiś śmieć ją zatkał bo z węża albo sika lekko albo w ogóle.Pompę słychać że chodzi.Filtr jak pisałem wymieniony w pierwszej kolejności. Butla jest zamontowana właśnie nad tym dekielkiem od wejścia do pompy, przykręcona nakrętkami od spodu auta.
A czy te pompy 1bar z allegro za 51zł nadają sie?



Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » pt gru 26, 2008 14:58

wiesz co kup taką jak powinna byc. Raz, ze ci dluzej posluzy a dwa z tego co pamietam to tam chyba ma byc 3bar, ale tego nie jestem pewny musisz poszukać
pozdro

[ Dodano: 26 Gru 2008 13:58 ]
ps podaj link ktorejs z tych pomp


BB (borówka, bandit ...)

rafał1988
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: wt sty 15, 2008 16:14
Lokalizacja: okolice Włocławka
Kontakt:

Post autor: rafał1988 » pt gru 26, 2008 15:07

pompa chyba do 1.6 to 1,2bar 3 bar jest do 2.0 gti



Awatar użytkownika
Robson83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: czw gru 25, 2008 18:09
Lokalizacja: Ropczyce

Post autor: Robson83 » pt gru 26, 2008 15:22

Np ta http://moto.allegro.pl/item507036948_po ... 1_bar.html
Pisze:
VW - GOLF III (1H1) - 1.6 09.92-08.97
Mój golfik jest z rocznika 93



Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » pt gru 26, 2008 15:27

http://ekatalog.intercars.com.pl/
poszukaj sobie tutaj jaka to ma byc bo sa 1.2 bar i 3bar
musisz znac kod silnika

[ Dodano: 26 Gru 2008 14:32 ]
z tego by wynikalo ze moze pasowac no ale lepiej sprawdz po symbolu z inter carsu a pozatym ciekawe jak dlugo taka pochodzi. Mi sie wydaje ze lepiej kupi z uzywki ale oryginal.
pozdr


BB (borówka, bandit ...)

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » pt gru 26, 2008 15:32

powinna pasowac ,ale co ona może byc warta jak ja sprzedaje orginalne używki trzy razy drożej i klijentów nie brakuje(oczywiście kompletne, kosz itp)



Awatar użytkownika
Robson83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: czw gru 25, 2008 18:09
Lokalizacja: Ropczyce

Post autor: Robson83 » pt gru 26, 2008 16:00

1H1 to chyba będzie bo pierwsza rejestracja była 1993 kwiecień a 1H5 były produkowane od lipca 93



Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » pt gru 26, 2008 16:17

to jest nie wazne, wazne jest jaki masz silnik ABU???


BB (borówka, bandit ...)

Awatar użytkownika
Robson83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: czw gru 25, 2008 18:09
Lokalizacja: Ropczyce

Post autor: Robson83 » pt gru 26, 2008 16:32

Tak dokładnie ABU. W karcie pojazdu znalazłem jeszcze nr silnika. Pewnie 1,2 bar musi być



Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » pt gru 26, 2008 16:34

to szukaj po tym a nie 1h1 czy 1h5 to jest wazniejsze
pozdro


BB (borówka, bandit ...)

Awatar użytkownika
blazejm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: ndz sie 05, 2007 21:16
Lokalizacja: Dobrzyca
Kontakt:

Post autor: blazejm » pt gru 26, 2008 16:43

do monowtrysku na bank musi być 1,2bar, dokładnie tak samo jak w 1,8 ABS i RP. 3 bar jest do K-jeta raczej.


[b][color=indigo]Moja Golfinka: :D [/color] (wszystkie foty na 1-szej stronie ;) )
http://vwlkp.pl/viewtopic.php?t=158[/b]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 429 gości