Gdzie szukać wtyku do kompa
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Myślę,że to jednak musi być pod kompa,ponieważ do kodów błyskowych wystarczy jeden przewód a przy lewarku zmiany biegów jak pisałem wcześniej są 3 kostki(kolor popielaty,czarny i brązowy) do których podłączonych jest 4 przewody do pierwszej kostki jeden o kolorze żółtym z zielonym paskiem,do drugiej kostki czerwony i brązowy a do trzeciej czarny.A jak wiadomo ilość przewodów by się zgadzała do podłączenia do kompa,być może się mylę , ale w sobotę będę miał interfejs ,który zamówiłem VAG OBD,i wtedy się przekonam czy się połączy.Jeżeli może ktoś program to proszę o kontakt .
Z góry dzięki!
Z góry dzięki!
W moim nie ma kostek pod osłoną lewarka ale moze powiecie gdzie prowadzą przewody od tych kostek ja mam przy bezpiecznikach 2 lub 3 kostki w żółtych osłonkachDawid 19 pisze:Myślę,że to jednak musi być pod kompa,ponieważ do kodów błyskowych wystarczy jeden przewód a przy lewarku zmiany biegów jak pisałem wcześniej są 3 kostki(kolor popielaty,czarny i brązowy) ...
GiT
- krzysiek737
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: czw sie 04, 2005 22:52
- Lokalizacja: KRAKÓW
- Kontakt:
Mam GOLFA 1,8 RP pod lewarkiem mam dwie wtyczki podpinałem sie do kompa i lipa niema sygnału poxniej wpiołem sie do laptopa i też lipa . ostatnio byłem w servisie vw i powiedzieli mi że wtyczki mogą być ale nie podpiete bo nie we wszystkich tych modelach były. Jade jeszcze do kolegi bo kupił interfejs do golfa i zobacze .
Może jest ktoś kto potrafi powiedzieć jaki program trzeba mieć do zaczytania kodów.
Może jest ktoś kto potrafi powiedzieć jaki program trzeba mieć do zaczytania kodów.
Ja tez mam RP i umnie tez nie ma pod oslona lewarka dodam ze wczesniej mialem altomatyczna skrzynie i zostaly od niej kable ale zaden ale to nie te ktore opisaliscie wczesniej a obok cewki tez mam taki zulty do kodow blyskowych wiec chyba nie we wszystkich byly te przewody do kompa dodam ze mam tez ABS wiec powinno takie byc ale niema hehe
Nie teraz od kat wymienilem przekaznik odpowiedzialny za pompke ktora pompuje cisnienie do ukladu wszystko jest git przedtem hamolcow nie bylo wogule i twardy pedal ale dzieki pomocy uzytkownikow tego forum udalo sie rozwiazac problem odpowietrzylem tylko jeszcze caly uklad i puki co (odpukac) wszystko dziala i jest naprawde przydatny system heheh Pozdro
najprościej sprawdzic błędy za pomocą kodów błyskowych, najprościej bo sam to możesz zrobić, wystarczy kawałek kabla i dioda, no chyba że masz na desce rozdzielczej pomarańczową diodę "check engeene" taki symbol silnika z piorunem, wtedy wystarczy tylko kawałek kabla podpiąć do żółtej wtyczki koło cewki zapłonowej i zewrzec kabel do masy na 5 sekund i na desce ta pomarańczowa dioda pięknie ci wymiga co go boli!
Ja nadal mam problem z czytaniem kodów błyskowych. Podłączam sie koło cewki do żółtej kostki z biało-czerwonym kabelkiem. Zrobilem sobie juz drugi tester wg. schematu jakiegos węgra z dodatkową diodą 1N4148 ale nadal podlączając do minusa swieci mi dioda ciągłym światłem .... i co to moze znaczyc moze ktoś pomoże - pali jak smok ok 16-18 l gazu
GiT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 200 gości