Gdzie szukać wtyku do kompa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Dawid 19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: ndz maja 29, 2005 16:28

Post autor: Dawid 19 » wt lis 15, 2005 19:33

Myślę,że to jednak musi być pod kompa,ponieważ do kodów błyskowych wystarczy jeden przewód a przy lewarku zmiany biegów jak pisałem wcześniej są 3 kostki(kolor popielaty,czarny i brązowy) do których podłączonych jest 4 przewody do pierwszej kostki jeden o kolorze żółtym z zielonym paskiem,do drugiej kostki czerwony i brązowy a do trzeciej czarny.A jak wiadomo ilość przewodów by się zgadzała do podłączenia do kompa,być może się mylę , ale w sobotę będę miał interfejs ,który zamówiłem VAG OBD,i wtedy się przekonam czy się połączy.Jeżeli może ktoś program to proszę o kontakt .
Z góry dzięki!



Awatar użytkownika
gtluczek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn lut 28, 2005 12:37
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: gtluczek » pt lis 18, 2005 15:29

Dawid 19 pisze:Myślę,że to jednak musi być pod kompa,ponieważ do kodów błyskowych wystarczy jeden przewód a przy lewarku zmiany biegów jak pisałem wcześniej są 3 kostki(kolor popielaty,czarny i brązowy) ...
W moim nie ma kostek pod osłoną lewarka ale moze powiecie gdzie prowadzą przewody od tych kostek ja mam przy bezpiecznikach 2 lub 3 kostki w żółtych osłonkach


GiT

Awatar użytkownika
krzysiek737
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw sie 04, 2005 22:52
Lokalizacja: KRAKÓW
Kontakt:

Post autor: krzysiek737 » pt lis 18, 2005 16:17

Mam GOLFA 1,8 RP pod lewarkiem mam dwie wtyczki podpinałem sie do kompa i lipa niema sygnału poxniej wpiołem sie do laptopa i też lipa . ostatnio byłem w servisie vw i powiedzieli mi że wtyczki mogą być ale nie podpiete bo nie we wszystkich tych modelach były. Jade jeszcze do kolegi bo kupił interfejs do golfa i zobacze . :majkel:
Może jest ktoś kto potrafi powiedzieć jaki program trzeba mieć do zaczytania kodów.



Awatar użytkownika
moment
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: pn paź 17, 2005 13:56
Lokalizacja: grudziądz
Kontakt:

Post autor: moment » pt lis 18, 2005 16:43

siema ja też podłącze się do tematu.
też mam 1.8 rp 90 roku i pod mieszkiem ma ale jedną wtyczke czy ona jest od kompa? a swoja drogą to przy cewce też mam żółtą wtyczke. pozdro


adptery, dystanse info PW
S4B5 2,7 biturbo--- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=363667

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » sob lis 19, 2005 02:50

sa wtyczki, nawet kiedys wrzucałem zdjecie na forum

piszecie ze sa trzy wtyczki ale tylko dwie do diagnozowania, trzecia w ktorej jest napiecie sluzy do podswietlania automatycznej skrzyni biegow :wink:



Awatar użytkownika
ezomezo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: pn lut 07, 2005 13:28
Lokalizacja: ELbląg
Kontakt:

Post autor: ezomezo » sob lis 19, 2005 12:13

Ja tez mam RP i umnie tez nie ma pod oslona lewarka dodam ze wczesniej mialem altomatyczna skrzynie i zostaly od niej kable ale zaden ale to nie te ktore opisaliscie wczesniej a obok cewki tez mam taki zulty do kodow blyskowych wiec chyba nie we wszystkich byly te przewody do kompa dodam ze mam tez ABS wiec powinno takie byc ale niema hehe :hmm:



Awatar użytkownika
gtluczek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn lut 28, 2005 12:37
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: gtluczek » pt gru 02, 2005 13:09

ezomezo pisze:chyba nie we wszystkich byly te przewody do kompa dodam ze mam tez ABS
Ja mam pytanie odnośnie twojego ABSu - Czy masz z nim jakies klopoty (nie testuje sie czesto lub wiesza w trakcie jazdy - przechodzi w stan awaryjny czyli klasyczny uklad hamulcowy) ?


GiT

Awatar użytkownika
ezomezo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: pn lut 07, 2005 13:28
Lokalizacja: ELbląg
Kontakt:

Post autor: ezomezo » pt gru 02, 2005 19:39

Nie teraz od kat wymienilem przekaznik odpowiedzialny za pompke ktora pompuje cisnienie do ukladu wszystko jest git przedtem hamolcow nie bylo wogule i twardy pedal ale dzieki pomocy uzytkownikow tego forum udalo sie rozwiazac problem odpowietrzylem tylko jeszcze caly uklad i puki co (odpukac) wszystko dziala i jest naprawde przydatny system heheh Pozdro :grin:



golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

DIAG

Post autor: golfir » pt gru 02, 2005 22:25

w rp-ku zlacze diagn jest pod maska z prawej strony cewki to taka zolta kosta a w ogole to proponuje zalozyc wtyk obd II i z glowy.pozdro



Awatar użytkownika
ezomezo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: pn lut 07, 2005 13:28
Lokalizacja: ELbląg
Kontakt:

Post autor: ezomezo » sob gru 03, 2005 12:01

:goof: a wogole mozna obd zalozyc do mk2 ?? bo pierwsze slysze :food: jesli mozna to jak i gdzie moze jakas foto porada lub dokladny opis powiedz cos wiecej napewno wielu uzytkownikom sie to przyda :pub:



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » sob gru 03, 2005 17:08

najprościej sprawdzic błędy za pomocą kodów błyskowych, najprościej bo sam to możesz zrobić, wystarczy kawałek kabla i dioda, no chyba że masz na desce rozdzielczej pomarańczową diodę "check engeene" taki symbol silnika z piorunem, wtedy wystarczy tylko kawałek kabla podpiąć do żółtej wtyczki koło cewki zapłonowej i zewrzec kabel do masy na 5 sekund i na desce ta pomarańczowa dioda pięknie ci wymiga co go boli!



Awatar użytkownika
gtluczek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn lut 28, 2005 12:37
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: gtluczek » pn gru 05, 2005 14:29

Ja nadal mam problem z czytaniem kodów błyskowych. Podłączam sie koło cewki do żółtej kostki z biało-czerwonym kabelkiem. Zrobilem sobie juz drugi tester wg. schematu jakiegos węgra z dodatkową diodą 1N4148 ale nadal podlączając do minusa swieci mi dioda ciągłym światłem .... i co to moze znaczyc moze ktoś pomoże - pali jak smok ok 16-18 l gazu :-(


GiT

hammer

Post autor: hammer » pn gru 05, 2005 15:08

Witam.
Pewnie padła ci sonda lambda ja tez tak miałem palił mi krocie ale mogę sie mylić, w mojim przypadku wymiana sondy pomogła.

Pozdrawiam.



golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

GAZ

Post autor: golfir » pn gru 05, 2005 15:17

a gaz masz z komputerem czy bez?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 200 gości