problem za sprzeglem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
andrzej131
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pt sie 15, 2008 10:00
Lokalizacja: Podlaskie ;)

problem za sprzeglem

Post autor: andrzej131 » wt gru 23, 2008 17:02

witam vwmaniakow.mam taki problem w golfie II.
jestem juz po swapie z 1.3 na 1.6 RF.silnik odpala,pracuje dobrze.ale..
nie da sie wysprzeglic tak zeby wrzucic jakiskolwiek bieg,nawet po naciagniecu linki do oporu.czy to padniety wycisk?pzdr


fiat 131s 2.0 dohc>>>turbo
opel kadett gsi 16v
vw golf II 1.6 rf

Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » wt gru 23, 2008 17:09

a skrzynia została ta sama czy inna???ja tak miałem,ale to okazało się,że linka za długa była...



Awatar użytkownika
andrzej131
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pt sie 15, 2008 10:00
Lokalizacja: Podlaskie ;)

Post autor: andrzej131 » wt gru 23, 2008 18:18

skrzynia jest ta od RF.a linka wogole inna.ale probowalem scisnac lape przy pomocy sciska stolarskiego i nic...nie wysprzegla wogole


fiat 131s 2.0 dohc>>>turbo
opel kadett gsi 16v
vw golf II 1.6 rf

Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » wt gru 23, 2008 18:34

linka z samoregolatorem czy bez. Jezeli sciskales i nie dzialalo to lipa, tylko kwestia jeszcze tego ile udalo ci sie wcisnac. Ps odkrecales skrzynie patrazyles jak wyglada tarcza i docisk przed wlozeniem??????????? Moze np nie wlozyles łożyska.
pozdr


BB (borówka, bandit ...)

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » wt gru 23, 2008 19:14

Wg mnie cos nie tak jest z łapą. Opada normalnie na dół gdy sie zdejmie linkę?
Prawdopodobnie trzeba bedzie zdjac dekiel zielony z tyłu skrzyni i sprawdzic co sie tam stało. To narazie sugestia ale nie definitywna.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
andrzej131
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pt sie 15, 2008 10:00
Lokalizacja: Podlaskie ;)

Post autor: andrzej131 » śr gru 24, 2008 12:23

GTI KR, linka bez samoregulatora.
i wlasnie nie rozlaczalem skrzyni od silnika,ale chyba trzeba rozbierac :/ chol..ra jasna


fiat 131s 2.0 dohc>>>turbo
opel kadett gsi 16v
vw golf II 1.6 rf

Awatar użytkownika
Gangst3R
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: ndz sie 27, 2006 00:03
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: Gangst3R » śr gru 24, 2008 13:18

andrzej131 pisze:GTI KR, linka bez samoregulatora.
i wlasnie nie rozlaczalem skrzyni od silnika,ale chyba trzeba rozbierac :/ chol..ra jasna
Zrobiłem ten sam błąd co ty, nie sprawdziłem sprzęgła przed wsadzeniem silnika. Jak sie okazało po swapie, zaczeło sie ślizgać dość poważnie. Przy wyjętym silniku zdjąć skrzynie to jest 15min. Przy założonym silniku już trzeba sie troche napocić. Mi to wygląda na pęknięty talerzyk który naciska na docisk. U mnie ten tależyk był pęknięty i nie dało się do końca wysprzęglić. Elfekt był taki, że wszystkie biegi wchodziły z delikatnym oporem i niektóre zgrzytały.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]

Awatar użytkownika
andrzej131
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pt sie 15, 2008 10:00
Lokalizacja: Podlaskie ;)

Post autor: andrzej131 » śr gru 24, 2008 14:11

no u mnie wlasnie nie da sie wrzucic zadnego biegu...,
ale dzieki za podpowiedzi wszyskim.
wyjme skrzynie po swietach i napisze co to z tego wyszlo.
nie rozlaczalem skrzyni,bo to niby wszystko mialo byc w porzadku,a poza tym to wogole mial byc 1.8,,ale wtedy nie wiedzialem nawett gdzie szukac oznaczen silnika.
tak to jest,nauczka bedzie

[ Dodano: 25 Gru 2008 17:15 ]
czy isnieje mozliwosc,ze sprzeglo moglo sie skleic jakos ze soba?
wymieniajac rozrzad kupilem pasek i napinacz i kolo zebate do 1.8.a sie okazalo po numerach ze to RF 1.6
i pytanko zeby nowego posta nie zakladac;
czy to sa wspolne czesci?pozdrawiam


fiat 131s 2.0 dohc>>>turbo
opel kadett gsi 16v
vw golf II 1.6 rf

Awatar użytkownika
Gangst3R
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: ndz sie 27, 2006 00:03
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: Gangst3R » pt gru 26, 2008 20:52

To wszystko zalerzy od tego do jakiego 1.8 kupiłeś.
Napewno RP i GU mają ten sam rozrząd co RF, PN i reszta 1.6.
A co do "sklejenia" sprzęgła to wydaje mi się to raczej nie realne.
Tak czy siak musisz zdemontować skrzynię i wtedy się wszystkiego dowiesz.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]

Awatar użytkownika
andrzej131
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pt sie 15, 2008 10:00
Lokalizacja: Podlaskie ;)

Post autor: andrzej131 » sob gru 27, 2008 15:51

no chlopaki juz wyszlo wszystko na wierzch.wyjalem skrzynie i ....
tarcza byla przyklejona(przyrdzewiala itp) do wycisku i do tego wygladala na przegrzana.
juz mam nowa takze jak zadziala to napisze i zamkniemy temat.pzdr

[ Dodano: 28 Gru 2008 11:30 ]
wysprzegla,biegi wchodza.zostalo poloski podlaczyc
i pytanko;czy koniecznie musze wymieniac piasty/?


fiat 131s 2.0 dohc>>>turbo
opel kadett gsi 16v
vw golf II 1.6 rf

wojtek1978
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz gru 14, 2008 13:31
Lokalizacja: PODLASIE

Post autor: wojtek1978 » ndz gru 28, 2008 12:38

andrzej131, widocznie dlugo stal nieuzywany



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » ndz gru 28, 2008 13:40

andrzej131 pisze:czy koniecznie musze wymieniac piasty/?
A czemu chcesz je wymieniać? Złóż wszystko i bedzie ok.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
andrzej131
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pt sie 15, 2008 10:00
Lokalizacja: Podlaskie ;)

Post autor: andrzej131 » pn gru 29, 2008 09:34

Maćkooo, bo to jest swap z 1.3 na 1.6 rf.
i tak gdzies indziej wyczytalem,ze trzeba zmieniac,a zlozylem na poloskach i piastach od 1.3 i pasowalo jakby?wiec zapytalem jeszcze raz


fiat 131s 2.0 dohc>>>turbo
opel kadett gsi 16v
vw golf II 1.6 rf

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 384 gości