szerokie gniazdo w kabinie w MK3 TD

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wegi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 17:22
Lokalizacja: Kaliska / Stara Kiszewa (pomorskie)
Kontakt:

szerokie gniazdo w kabinie w MK3 TD

Post autor: wegi » pn gru 22, 2008 20:12

Przez przypadek niedawno znalazłem w swoim samochodzie szerokie gniazdo (ok. 10 pinów - na oko) obok popielniczki, po zdjęciu zaślepki. Zdziwiłem się mocno, bo przecież w AAZ nie ma VAGa, więc do czego to złącze?? Czy w tym silniku jest możliwość ustawiania opcji przez kabel i kompa??



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » pn gru 22, 2008 20:24

czy masz pompę okablowaną G175 N108 ?jak tak to do tego i jest tz. jednostka sterująca
Ostatnio zmieniony pn gru 22, 2008 20:27 przez vision, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
wegi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 17:22
Lokalizacja: Kaliska / Stara Kiszewa (pomorskie)
Kontakt:

Post autor: wegi » pn gru 22, 2008 20:27

no od pompy odchodzą kable, ale to jest zwykła pompa z linką, więc nie zakładałęm, ze moze byc sterowana z kompa jak TDI.

[ Dodano: 22 Gru 2008 19:29 ]
vision pisze:G175 N108 ?
a te symbole to pompy, czy czego? gdzie ja to znajde?



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » pn gru 22, 2008 20:30

wegi pisze:zwykła pompa z linką, więc nie zakładałęm, ze moze byc sterowana z kompa jak TDI.
to jest tz przejściówka na SDI tz comp mniej wszystkiego kąt , czas wtrysku , regulator paliwa itd

[ Dodano: 22 Gru 2008 19:31 ]
czujniki na pompie
Ostatnio zmieniony wt gru 23, 2008 15:49 przez vision, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
wegi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 17:22
Lokalizacja: Kaliska / Stara Kiszewa (pomorskie)
Kontakt:

Post autor: wegi » pn gru 22, 2008 20:34

czyli jest możliwość ingerencji w pompe? czy kabel i oprogramowanie do komputera jest takie same jak w TDI 1Z?
Czy zatem mój AAZ różni się jeszcze jakoś od klasycznego, bo teraz to mnie zaskoczyłeś,że coś takiego w zwykłym TD montowali.
rocznik `97


Toyota RAV4 II D-4D 2005
VW Golf II 1,6 TD 1V 1991

dawniej:

VW Passat B4 1,9 TDI AFN 1996
VW Golf II 1,6 D JP 1991
VW Golf III 1,6i + LPG ABU 1993
VW Golf III 1,9 TD Variant 1997

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » pn gru 22, 2008 20:40

chyba 2 lata z taką pompą szły , szczerze nie wiem co można , ale nie za wiele np kąt



Awatar użytkownika
wegi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 17:22
Lokalizacja: Kaliska / Stara Kiszewa (pomorskie)
Kontakt:

Post autor: wegi » pn gru 22, 2008 20:50

ok, dzięki, jeszcze tylko jakby ktoś wiedział co z tym kablem i oprogramowaniem, czy jest tak samo jak w TDI


Toyota RAV4 II D-4D 2005
VW Golf II 1,6 TD 1V 1991

dawniej:

VW Passat B4 1,9 TDI AFN 1996
VW Golf II 1,6 D JP 1991
VW Golf III 1,6i + LPG ABU 1993
VW Golf III 1,9 TD Variant 1997

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » pn gru 22, 2008 21:14

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=189574 były jakieś wzmianki na temat tej pompy ja mam schemat podłączenia tego ecu i opis jak co daj email na PW czy twój z czy bez klimy ?
Ostatnio zmieniony pn gru 22, 2008 21:25 przez vision, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
wegi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 17:22
Lokalizacja: Kaliska / Stara Kiszewa (pomorskie)
Kontakt:

Post autor: wegi » pn gru 22, 2008 21:35

nie, klimy nie mam, z opcji ma tylko 2xAIRBAG i ABS, poza tym golizna


Toyota RAV4 II D-4D 2005
VW Golf II 1,6 TD 1V 1991

dawniej:

VW Passat B4 1,9 TDI AFN 1996
VW Golf II 1,6 D JP 1991
VW Golf III 1,6i + LPG ABU 1993
VW Golf III 1,9 TD Variant 1997

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » pn gru 22, 2008 22:02

wegi pisze:nie, klimy nie mam, z opcji ma tylko 2xAIRBAG i ABS, poza tym golizna
taaa a jak jaśki zdiagnozujesz i abs przez gniazdo chyba nie?


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
wegi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 17:22
Lokalizacja: Kaliska / Stara Kiszewa (pomorskie)
Kontakt:

Post autor: wegi » pn gru 22, 2008 22:05

mi nie chodzi o diagnoze poduch i abs-u :), vision pytal, to odpowiadam, mi zalezy na odpowiedzi, czy kabel i program od TDI podpasuje do mojego, czy sa inne


Toyota RAV4 II D-4D 2005
VW Golf II 1,6 TD 1V 1991

dawniej:

VW Passat B4 1,9 TDI AFN 1996
VW Golf II 1,6 D JP 1991
VW Golf III 1,6i + LPG ABU 1993
VW Golf III 1,9 TD Variant 1997

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » wt gru 23, 2008 15:48

Fahoo pisze:
wegi pisze:nie, klimy nie mam, z opcji ma tylko 2xAIRBAG i ABS, poza tym golizna
taaa a jak jaśki zdiagnozujesz i abs przez gniazdo chyba nie?
są 2 schematy elektryczne dla AAZ z klimą i bez , stąd pytanie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
wegi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 17:22
Lokalizacja: Kaliska / Stara Kiszewa (pomorskie)
Kontakt:

Post autor: wegi » wt gru 23, 2008 16:31

super, może małymi kroczkami dojde do tego :) warto być przygotowany na wypadek gdybym miał ustawiać pompe, bo rozumiem, że przez tradycyjny "zegar" nie da się ustawić.



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » wt gru 23, 2008 18:23

wegi pisze:bo rozumiem, że przez tradycyjny "zegar" nie da się ustawić.
moim zdaniem da się zegarem po usunięci G 175 (czujnik regulatora paliwa ) , u spodu pompy N108 nr. 25 czasu wtrysku



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 250 gości