czy to zawieszenie jest jakoś obniżone?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
czy to zawieszenie jest jakoś obniżone?
czy ktoś mógłby mi pomóc zidentyfikować, czy to auto stoi na zupełnej serii, czy może ma trochę niższe sprężyny?
dzięki,
pozdro.
dzięki,
pozdro.
nie wszystko złoto, co się świeci, nie każdy chłop z widłami to Posejdon.
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/GolfGT]aktualnie: mkII 1,8 RV w US GTI[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/Golf]ex. mkII 2G z fajnym audio[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/GolfGT]aktualnie: mkII 1,8 RV w US GTI[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/Golf]ex. mkII 2G z fajnym audio[/url]
jeździ się dosyć sztywno a sprężyny są czarne bez kropek. nic zupełnie.
przednie sprężyny ciężko ugiąć nawet siadając na błotniku,
tył niestety wymieniłem na niby dobre Lesfjors-y (czy jakoś tak) i mi tył na odbojach usiadł... i szukam czegoś dobrego, do czego mógłbym wrócić.
VwDarek czyli wg Ciebie, to jest seria od GTI?
dodam, że koła to 195/50/15
przednie sprężyny ciężko ugiąć nawet siadając na błotniku,
tył niestety wymieniłem na niby dobre Lesfjors-y (czy jakoś tak) i mi tył na odbojach usiadł... i szukam czegoś dobrego, do czego mógłbym wrócić.
VwDarek czyli wg Ciebie, to jest seria od GTI?
dodam, że koła to 195/50/15
nie wszystko złoto, co się świeci, nie każdy chłop z widłami to Posejdon.
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/GolfGT]aktualnie: mkII 1,8 RV w US GTI[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/Golf]ex. mkII 2G z fajnym audio[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/GolfGT]aktualnie: mkII 1,8 RV w US GTI[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/Golf]ex. mkII 2G z fajnym audio[/url]
- eldorado84
- Gadatliwa bestia
- Posty: 944
- Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
- Lokalizacja: lubartów
moim zdaniem seria GT/GTI albo obniżenie 40/40; kolor sprężyn nic nie znaczy bo np. Eibacha springi są czarne . A na co chcesz wrócić seria GTI czy jakieś obniżenie np. 40/40szyki pisze:jeździ się dosyć sztywno a sprężyny są czarne bez kropek. nic zupełnie.
przednie sprężyny ciężko ugiąć nawet siadając na błotniku,
tył niestety wymieniłem na niby dobre Lesfjors-y (czy jakoś tak) i mi tył na odbojach usiadł... i szukam czegoś dobrego, do czego mógłbym wrócić.
VwDarek czyli wg Ciebie, to jest seria od GTI?
dodam, że koła to 195/50/15
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
prawdę mówiąc, spodziewałem się, że mnie konstruktywnie skrytykujecie za to, że przedstawiłem serię a la CL w GTI...
na tylnych kołach zmontowane są jeszcze dystanse ok 2 cm.
jeżeli ta wysokość to GTI, to najchętniej wróciłbym właśnie do serii z GTI.
jakiej firmy sprężyny polecacie?
na forum jest pełno porad jakie kupić obniżające 40/40 i więcej, ale nie mogę znaleźć polecanych springów do zwykłego GTI.
czy jest możliwość, że z przodu mam jakieś wzmacnianie o seryjnej wysokości, jeżeli przodu praktycznie nie da się ugiąć używając tylko rąk ??
na tylnych kołach zmontowane są jeszcze dystanse ok 2 cm.
jeżeli ta wysokość to GTI, to najchętniej wróciłbym właśnie do serii z GTI.
jakiej firmy sprężyny polecacie?
na forum jest pełno porad jakie kupić obniżające 40/40 i więcej, ale nie mogę znaleźć polecanych springów do zwykłego GTI.
czy jest możliwość, że z przodu mam jakieś wzmacnianie o seryjnej wysokości, jeżeli przodu praktycznie nie da się ugiąć używając tylko rąk ??
Ostatnio zmieniony pn gru 22, 2008 11:23 przez szyki, łącznie zmieniany 1 raz.
nie wszystko złoto, co się świeci, nie każdy chłop z widłami to Posejdon.
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/GolfGT]aktualnie: mkII 1,8 RV w US GTI[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/Golf]ex. mkII 2G z fajnym audio[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/GolfGT]aktualnie: mkII 1,8 RV w US GTI[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/Golf]ex. mkII 2G z fajnym audio[/url]
Chłopaki a jak właśnie kolor sprężyn ma się do twardości-VwDarek pisze:Zobacz jakie tam masz sprężyny jaki kolor
- białe - ekstra twarde
- czerwone - miękkie
- niebieskie - twarde
- czarne - standard
- zielone/żółte - półtwarde
Tak?
Ostatnio zmieniony pn gru 22, 2008 13:15 przez muzykant, łącznie zmieniany 1 raz.
słyszałem już kilka opinii, że kolor springów nie łączy się jakoś sztywno z ich twardością.
może być tak, że np. eibachy czerwone będą super twarde, a supersporty w tym samym kolorze zupełnie miękkie.
marki podaję oczywiście tylko przykładowo.
może być tak, że np. eibachy czerwone będą super twarde, a supersporty w tym samym kolorze zupełnie miękkie.
marki podaję oczywiście tylko przykładowo.
nie wszystko złoto, co się świeci, nie każdy chłop z widłami to Posejdon.
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/GolfGT]aktualnie: mkII 1,8 RV w US GTI[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/Golf]ex. mkII 2G z fajnym audio[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/GolfGT]aktualnie: mkII 1,8 RV w US GTI[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/Golf]ex. mkII 2G z fajnym audio[/url]
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
nie, kolor sprezy nsportowych to wymysł producectów.- białe - ekstra twarde
- czerwone - miękkie
- niebieskie - twarde
- czarne - standard
- zielone/żółte - półtwarde
Tak?
Kolor kropek na seryjnych sprzenach ma znaczenie.
bialy HR jest zajebiscie miekki w porownaiu z np bilsteinem (czarnym)muzykant pisze:białe - ekstra twarde
[ Dodano: Pon Gru 22, 2008 15:28 ]
szyki, wygląda na serię ale jeśli auto ledwo sie ugina to moze coś jest utwardzone. Jesli nie masz pewnosci to nakrec filmik jak nim bujasz i tu wrzuć to ci powiemy na pewno.
"nieobniżone", czyli seria z GTI, czy chodzi Wam o serię serię, czyli CL-a?sas_gti pisze:no z wyglądu to na pewno nie jest obniżone ale utwardzonej sprezyny chyba z nieruchomego zdjęcia nie poznasz ?
gwint to nie jest. wymieniałem ostatnio amorki z przodu. niestety, na sprężynach nie ma oznaczeń. zupełnie nic.
[ Dodano: Nie Sty 04, 2009 10:37 ]
według tej foty, przednie sprężyny to według Was serii z GTI, czy jeszcze wyżej?:
w jakiego producenta warto zainwestować, jeżeli chodzi o dobre sprężyny?
czy są w ogóle springi twarde ale o seryjnej wysokości?
pozdro.
Ostatnio zmieniony ndz sty 04, 2009 11:40 przez szyki, łącznie zmieniany 1 raz.
nie wszystko złoto, co się świeci, nie każdy chłop z widłami to Posejdon.
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/GolfGT]aktualnie: mkII 1,8 RV w US GTI[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/Golf]ex. mkII 2G z fajnym audio[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/GolfGT]aktualnie: mkII 1,8 RV w US GTI[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/Golf]ex. mkII 2G z fajnym audio[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 331 gości