ściąga w prawo..Kiera przywo
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
ściąga w prawo..Kiera przywo
Witam. gdy autko kupiłem wszystko było miód:) po wymianie amorków przód i ustawieniu geometrii kierownica skręcona jest w prawo i też na tą strone ściąga... dodam że czasami autko jedzie prosto ale po kilku skrętach znów ciągnie w prawo byłem na stacji kontroli i zbierzność jest ok luzów w zawieszeniu nie ma:((( Mam zamiar jechać na geometrie komputerową i zrobić to pożądnie bo wcześniej robiłem na laserowej.. CZy to pomoże???
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=147731
[b]Moja perełka nowe zmiany str 2[/b]
[b]Moja perełka nowe zmiany str 2[/b]
co do luzów to sprawdzałem tylko całe zawieszenie na stacji kontroli... ale coś stuka podczas przejazdu np przez 5 centymetrowy krawężnik i do tego czuć to na kierownicy wszystko... kąty ustawiali po wymianie amorków i po tym zaczęły się problemy
Ostatnio zmieniony pn gru 22, 2008 14:46 przez TomiTT, łącznie zmieniany 1 raz.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=147731
[b]Moja perełka nowe zmiany str 2[/b]
[b]Moja perełka nowe zmiany str 2[/b]
Powiem tak... dokręcałem już je kilka razy pneumatycznym kluczem. i jak otworze maske to z lewej strony wystaje więcej gwintu w kielichu niż z prawej .. a dokręcałem jakieś 600km temu .... nie wiem co jest grane w każdym bądź razie byłem na stacji diagnostycznej .. gość wychuśtał pożądnie wózek i żadnych luzów nie znalazł
[ Dodano: 22 Gru 2008 13:59 ]
zaprpopnowano mi komputerowe ustawienie geometrii
[ Dodano: 22 Gru 2008 13:59 ]
zaprpopnowano mi komputerowe ustawienie geometrii
Ostatnio zmieniony pn gru 22, 2008 15:00 przez TomiTT, łącznie zmieniany 1 raz.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=147731
[b]Moja perełka nowe zmiany str 2[/b]
[b]Moja perełka nowe zmiany str 2[/b]
same dokrencanie pneumatem nic nie da trzeba jednym kluczem przykrecac a drugim przytrzymac trzpien amortyzatora ( bez przytzrymania nic nie dokrecisz nawet pneumatem amor bedzie sie obracal tylko a nie dokrecal) jedyne co mi jeszcze przychodzi do glowy czy gumy masz dobrze zalozone sam zakladales amory ??
Ma być identycznie!!! Masz mieć przecież te same elementy z obu stron, więc skąd różnica? Sprawdź, czy mechanik nie założył poduszki amortyzatora "do góry nogami". Blacha zabezpieczająca ma wystawać ok. 1cm nad kopułę, jeśli wystaje więcej to poduszka jest zamontowana nieprwidłowo.TomiTT pisze:...jak otworze maske to z lewej strony wystaje więcej gwintu w kielichu niż z prawej...
Ps. Który rok autka i jakie masz poduszki amortyzatorów jednoczęściowe, czy dwu?
VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010
Rok 96. Wszystko robiłem sam bo pracowałem trochę w warsztacie... po dokręceniu pneumatykiem od razu po zamontowaniu nie było żadnej różnicy .. ale z biegiem km zaczeło stukać...więc znowu łozysko amora dokręciłem i inna jazda ale znów jest stukanie.. kielichy odstają równo
Ostatnio zmieniony pn gru 22, 2008 15:45 przez TomiTT, łącznie zmieniany 1 raz.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=147731
[b]Moja perełka nowe zmiany str 2[/b]
[b]Moja perełka nowe zmiany str 2[/b]
odkrec to blache co ja widac jak otwozysz maske sciagnij ja i tam jest nastepna nakretka. okragla z dwoma nacieciami. Dkrec ja potem zaloz blache i przykrec ta samokatrujaca. Jezeli oba amory sa takie same i wszystko dobrze zlozone to powinno wystawac tyle samo gwintu. Moze sie odkreca bo jest za slabo zakontrowane. To to moze byc odnosnie stukow. Jezeli sciaga to cos jest nie tak ze zbierznoscia i kontami.
pozdr
pozdr
BB (borówka, bandit ...)
Jeżeli koło kierownicy jest przestawione (nie jest "na wprost) to geometria przedniego zawieszenia jest zrobiona do d... Nie chodzi mi o parametry, tylko o fachowość.
Po wymianie amortyzatorów należy zrobić pełną geometrię zawieszenia. Wszystkie kąty (regulowane i nieregulowane), a na końcu zbieżność. W wielu warsztatach jest tak, że jak powiesz, że chcesz zbieżność to tylko to zrobią i kąty zostawią bez zmian i nawet koła kierownicy nie ustawią "na wprost" nie mówiąc o sprawdzeniu tak banalnej rzeczy jak promień skrętu (czy jest jednakowy w obydwie strony).
Po wymianie amortyzatorów należy zrobić pełną geometrię zawieszenia. Wszystkie kąty (regulowane i nieregulowane), a na końcu zbieżność. W wielu warsztatach jest tak, że jak powiesz, że chcesz zbieżność to tylko to zrobią i kąty zostawią bez zmian i nawet koła kierownicy nie ustawią "na wprost" nie mówiąc o sprawdzeniu tak banalnej rzeczy jak promień skrętu (czy jest jednakowy w obydwie strony).
Ostatnio zmieniony pn gru 22, 2008 17:11 przez AFN140KM, łącznie zmieniany 2 razy.
VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010
-
- Mały gagatek
- Posty: 143
- Rejestracja: pn gru 25, 2006 17:15
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontakt:
kolego laserowa czy komputerowa niema znaczenie byle był dobry fachowec i wiedział co robi, sam robie zbierznosc na starym urządzeniu i nie mam reklamacji, poprawne ustawienie kata pochylenia koła i zbierznosc , sprawdzenie osiowosci pojazdu i jesli jest wszystko ok to musi jechac prosto, a co do samej kierownicy to nie wiem gdzie robia zbierznosc ze kierownicy nieustawiaja prosto
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2341887#2341887
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 313 gości